DonnieDark0
Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
zeker waar mijns inziens, ik denk dat de meesten die zuivere pep hebben gehad het met je eens zijn. Ik heb een klein aantal keren pep gekregen van mensen uit minder vertrouwde omgeving. Alle keren bovengenoemde klachten. Ik denk dat dit voornamelijk door de caffeine komt, en daarbij het lange wakker zijn zonder de lust, wakker zijn is leuk als je er ook zin in hebt dingen te doen.
Zoniet.........
Ik neem niet wekelijks amfetamine, maar wanneer ik het neem dan krijg ik een pakje zo nat als de pest, uitsmeren (en ongeduldig
![:grin:]()
) wachten en hakken.. als ik dat ruik....
![:hearteyes:]()
zo smerig dat het lekker is....
Ik ben overtuigdf dat pep iets is dat je moet leren gebruiken, persoonlijk zou ik het nooit aanraden omdat je nooit weet hoe iemand met zijn inname om zal gaan. Ik heb legio aan voorbeelden van mensen die er aan onderdoor zijn gegaan. Ikzelf heb niet de tijd en/of de zin om naar de klote te gaan.
dagelijks gebruik moet best een opgave zijn om te creeeren, wederom mag ik aannemen dat de mensen hier dit herkennen. Eerste paar keer dikke pep is lastig uitkienen, maar er zijn er veel die dat wel doen (endat zijn er schrikbarend meer dan je ooit zult kunnen bevatten).
Ik beschouw mijn drugs inname niet als iets slechts. Je loopt over een dunne lijn,heel dun wanneer je wat neemt. Het is leuk, het voegt dingen toe, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent. Drugs gebruiken om gevoelens te verplaatsten of vergeten is een tijdelijke schijnoplossing waar je in vertstrikt kunt raken.
Niemand heeft ooit gezegd dat het leven eerlijk is, dus bepaalde dingen zal je moeten accepteren. Moeilijk met jezelf, school, ouders, relaties, uiterlijk, onzekerheid, traumatische ervaringen, onbegrepen voelen, anders dan 'de rest'................ jullie weten zelf waarom ik stop met voorbeelden.
Het is misschien een beetje flauw, maar drugs zijn niet slecht ( en met slecht bedoel ik de algemene gedachte over drugs, en drugsgebruikers; men oordeelt over dingen zonder kennis. Voor velen is Cannabis gelijk aan dakloos, en zul je nog net niet per definitie ook hard drugs gebruiken als direct gevolg.), de gebruiker is slecht!
Eerder nog, de mens is slecht.
Maar hij of zij die nadenkt over dingen (vantevoren) zal ook met drugs zijn weg vinden.
1 simpele stelregel en 4 begeleidende graadmeters voor jezelf:
Drugs tot je nemen is alsof je over een koord loopt, op het koord lopen is leuk; je komt tot leven, het is je passie, je onderzoekende geest, je leeftijd, je vrienden.....wat je wilt.
Maar dit koord kent geen medelijden, want als je een keer misstapt is het afelopen. Slechts een keer kun je te ver gaan (liegen, bedriegen, verslaving in opbouw, geld, gezondheid) eenmaal van het koord af, blijf je aan de grond n zal je nooit meer kunnen balanceren, je bent al te ver gegaan. Dus als je het leuk vind om te nemen, zorg je dat je niet verkeerd gaat, want dan zul he het nooit meer kunnen gebruiken!
1: GEBRUIK GEEN DRUGS OM ANDERE (NEGATIEVE) GEVOELENS, EMOTIES EN FRUSTRTIES ETC TE VERGETEN
2:ZAL
IMMER ALS
TOEVOEGING WORDEN BESCHOUWD BIJ EEN SITUATIE, GEVOEL EN/OF MINDSTATE... VLUCHTEN HELP NIET, JE KOMT JEZELF TEGEN
3: ZAL IMMER INNEMEN WANNEER LIQUIDE GENOEG
4: ZORG GOED VOOR JEZELF, NIEMAND ANDERS DIE HET VOOR JE DOET!
maargoed om even ontopic te gaan
kan leuk zijn.... als je weet wanneer de tijd en plaats is, en je er plezier aan beleeft.