#1
Daar had ik het bij kunnen laten ja, maar 0,5 gr over een weekend is heeeeel weinig, normaal gesproken had ik daar wel van kunnen slapen, maar na 8 wk clean was mijn tolerantie ook weer 0,0. Beetje op verkeken....

Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..DonnieDark0 zei:Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
033Amnesia zei:Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!
't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
Ik zou het sowieso niet gebruiken voor tijdens je examens..033Amnesia zei:Haha ok das duidelijk DonnieDark0, bedankt!
't Kwam ook af van een speedjunk zelf die 't voor 6 euro per gram verkocht..en ik zette de ene lijn na de andere, dit kan bij (goeie) speed niet normaal zijn toch? Toch is dit denk ik in korte tijd de enigste speed waar ik aan kan komen en ik wil een kleine hoeveelheid (misschien) voor m'n examens nemen, want een kleine hoeveelheid werkt concentratieverhogend toch? Hoeveel zou ik dan in een bommetje moeten gooien?
Taat zei:Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..DonnieDark0 zei:Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
Wat is er zo boeiend aan om dit te gebruiken? Mensen die weleens XTC EN weleens Speed hebben gedaan, snappen mij toch 100% als ik zeg dat speed troep is vergeleken met XTC, of heb ik het fout?
Wacky zei:Taat zei:Langer wakker en rotter van caffeine klinkt voor mij niet echt logisch in de oren..DonnieDark0 zei:Bij speed waarin een grote hoeveelheid caffeine zit ben je wat onrustiger, meer hartkloppingen, minder euforie, langer wakker en de volgende dag ben je meer verrot. (dat is mijn ervaring)
Mij ook niet, want van 50mg pep a 70% blijf ik al tot zondagavond wakker. Lijkt me sterk dat caffeine dat beter kan![]()

Supervlieg zei:Het leukste aan speed is nog wel die ingevallen kop en die levensloze blik in je ogen.![]()
Maargoed, je moet alles een keer gedaan hebben he![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."