#1
dus mensen ben gast van bijna 22j heb tot men 20 nooit geen drugs genomen, vanaf men 20 was het af en toe een beetje cannabis met een waterpijp, vanaf men 21ste ongeveer 4 maanden geleden was het gedurende 3 maanden echt elken dag uit pure ververling (gestopt met werken dus zat ik thuis) ben nu terug begonnen met werken, sinds 10 dagen ongeveer maar ben daarvoor naar benidorm 10 dagen vertrokken en heb daar eens speed geproefd... was leuk maar that's all, nu terug thuis, ben ik terug begonnen met werken, en sinds dien heb ik elke dag een lijntje gesnoven rond 10-11 u anders was ik niet gemotiveerd voor het werk en elke 5 min geeuwen, alleen koffie helpt maar niet lang genoeg...nu is men vraag is dit al verslaafd want bv morgen heb ik vrij en zal ik wellicht niets nemen tot de avond.. zondag ook.. het is alleen op de momenten voor het werk (ben informaticus..)
thx voor de hulp
thx voor de hulp