#1
Ik 93,8 % snuiven en 6,2 slikken.
Lappenpopje: voor de volle honderd procent snuiven!
Lappenpopje: voor de volle honderd procent snuiven!
snuifdukkie zei:ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken![]()
!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."