Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruiker niveau

gebruiker niveau

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik 93,8 % snuiven en 6,2 slikken.

Lappenpopje: voor de volle honderd procent snuiven!
h
hondacivicLid
01-01-2024, 00:00
#2
wie snuift, slikt of pompt/spuit er zijn speed ???
grtzz
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik snuif of slik mijn speed, soms wel alle 2 :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon snuiven.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Keep on snuiving ..& shooting. snuifdukkie


Wat een zuig topic !!

Dat moet wel erg slechte speed zijn of je bent zo goed als verslaafd dus meteen resistent ...Niets om trots op te zijn in mijn ogen.

Stonie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
95% van de keren snuiven, 5% slikken
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken:wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
snuifdukkie zei:
ben nu uit me dak van 5 bommetjes a 0.4 gram de stuk
en een losse gram gensoven
ben een supporter van snuiven .
want als je niet wil snuiven omdat et slecht voor je is WTF wil je dan pep gebruiken:wink:
Klik om te vergroten...

haha omdat ik pep gebruik voor het plezier. en dus ook niet de ganse avond met een druipneus wil rondlopen en dus bomtjes neem die dan ook nog eens veel langer werkzaam zijn als snuiven en dus niet zoveel gebruik als jij!!! let maar op mijn woorden DE SPEED KOMT ALTIJD UIT DE NEUS ZOALS EEN AAP UIT DE MOUW...BOMBOMBOM :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het niveau wordt dus hoger als je meer pep inneemt dan goed voor je is ....
In mijn ogen wordt het niveau juist lager net zolang tot je vergaat van de ellende.

Pep is lekker maar niet te veel, spuiten begin ik niet aan, NEVER !!

Snuiven is pijnlijk, vies, en tijdrovend.

:hearteyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuiven.
Ik vind dat wel prima zo, ook altijd al zo gedaan.
Ooit onder examentijd weleens bommetjes gedaan omdat je dan de hele tijd met je kop naar beneden moet zitten om te lezen en schrijven enzo, en dan moet je de hele tijd je neus ophalen als je hebt gesnoven, dus toen bommetjes voor de gelegenheid.
Was ook wel lekker.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#11
slikken... heel soms snuiven
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
kreeg vroeger vaak last van me maag na een bommetje dus toen maar meegestopt, laatst weer es geprobeerd en beviel wel dus doe het laatste tijd wel weer vaker
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Slikken als ik het doe... Heb altijd het gevoel dat mijn hersenen wegbranden als ik snuif, en mij IQ is al genoeg gedaalt de laatste jaren :beer: !
l
lapzjenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bitte nog mal ein snauf

Liever een snuifje. Maar om te beginnen neem ik ook nog wel eens een bommetje, alleen pas ik dan wel goed op dat er niet te veel in zit, anders kikt ie te hard in. Met snuifjes kan ik beter doseren. Het nadeel van snuiven vind ik wel dat het in het begin heel ranzig is en in je neus bijt. Maar na een nak of 3 en als het bommetje in is geslagen merk ik dat niet meer. :openmouth:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuiven, heerlijk als het zo in je neus brandt. Heb 't pas 1 of 2 keer geslikt, m'n maag vindt dat niet zo lief.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
snuiven
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuiven normaal gesproken. Slikken vaak in periodes veel meer..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuiven normaal gesproken. Slikken vaak in periodes veel meer..
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#19
Slikken werkt bij mij veel beter en veel langer.
Lijkt wel of ik het via mn neus niet goed kan opnemen.
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
re

Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."