Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all, Er zijn wat posts over B12 maar helaas niet de informatie/ervaring van anderen die ik zoek.. De ellende begon met een simpele ballon...maar dat werden er steeds maar meer en meer. Inmiddels 2 maanden gestopt Maar helaas al geruime tijd ernstige klachten ontwikkeld na dit domme gedrag van de laatste tijd..(haaruitval, dof gevoel in voeten, tintelingen, moeite met lopen, vergeetachtigheid, depressie, extreem moe) Zelf proberen te genezen door middel van het slikken van hoge doseringen B12. Zonder resultaat. Na uren en uren en uren verdiept te hebben in B12 tekort toch besloten naar de dokter te gaan. Bloedtest afgenomen waarvan ik al wist dat het een vertekend beeld zou geven gezien de supplementen die ik slik, maar toch te horen gekregen dat ik 2x per week moet gaan injecteren voor een maand lang. Daarna eens per maand Ik lees veel verhalen dat na 10 spuiten verbetering te merken is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg er in totaal 14 maar vertrek over 7 weken op vakantie en hoop echt dat het dan wat beter is. Daarnaast ben ik bang dat het voor mij misschien al te laat is? Daarnaast ben ik benieuwd of dit een dure grap gaat worden? (waar helaas niet om te lachen valt, stomstom) Ik hoor graag de ervaring van anderen of kom graag in contact met iemand die in dezelfde situatie zit of heeft gezeten?! Thanks alvast, liefssss🤗"
"Hippie Langwaus zei: Ik mis mijn cannabis ontspanning. Dan gaan mijn gedachten naar iets anders zoeken. Maar ik trap er niet in hoor. Klik om te vergroten... ZO herkenbaar, ik blow zelf ook ruim 18 jaar dagelijks. In de jaren dat ik besta rook ik al langer wel dan niet. Dat geldt ook voor sigaretten. Ik denk er ook steeds meer over na om te stoppen, maar dat lijkt zo onmogelijk. Je motiveert dus enorm! Succes gewenst"
"Blauweaap zei: supersnuifkingsday over 7dagen. Klik om te vergroten... See you there!"
"Volgende week supersized 7 mei Flashback Lotto Arena 11 juni Pussylounge 2 juli Ploegendienst Breda 🥳🥳"
"Vanaf zaterdag 08.00 wakker. Zo toch maar eens mn bedje opzoeken. Niet omdat ik wil, maar omdat het moet 🙄😅 ooit eens 4 dagen wakker geweest, never again. En alles na dag 3 is niet meer leuk.. Klein probleempje wel, de overbuurman is zn auto aan het poetsen en de tuin aan het doen met een gezellig maar vooral erg luid muziekje erbij. #FML 🤯"
""
"achteruitkoprol123 zei: Hoi iedereen, ik heb net 1.5 pil op maar ik weet nu hijs om te doen, hebben jullie nog ideeen? Het liefst zonder harde muziek want ik heb geen oortjes en ik ben thuis! Klik om te vergroten... Alleen aan de xtc is echt saai en eenzaam haha. Verveel je je al? Wanneer hier iedereen sliep of naar huis ging ging ik chatten met vreemden en uren lullen 🤣, een lang bad of douche nemen. Mn administratie doen 🤣. Roken. Hier op t forum verdwaald raken. Muziek luisteren"
"1.wiet al beschouw ik wiet niet als drugs, officieel gezien hoort die erbij 2.XTC, maar die katers joh, i cant 3. Coke"
"Torchic zei: Ja dat is zo’n drama, iedere keer spreek ik met mezelf af: oke nog een lijntje en dan even roken en dan naar bed. Maar dan kom je weer op de bank terecht, raak je weer verzeilt in je telefoon en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Dat is ook de status op dit moment trouwens 😅 Klik om te vergroten... Same here! Sinds dinsdag eigenlijk alweer het geval. Woord voor woord had dit een post van mij kunnen zijn 🤣"
"Jullie last van je tanden toevallig? Ik heb nog nooit een gaatje of andere tand problemen gehad maar wanneer ik nu aan de 3mmc zit (of dex, want die neem ik ook) heb ik echt een raar vervelend gevoel in mn voortanden en hoektanden. Geen vlekken gelukkig. Wel chronisch slaapgebrek, totaal niet productief dus overwerk, dus moe. en vergeetachtig en chaotisch 😂"