#1
Ik merk vooral veel paarse plekken op mijn benen, die niet weggaan. Dit komt denk ik door de vasoncistrictie. Is dit herkenbaar bij jullie?
Cravings heb ik ook ontzettend veel last vanโฆKrampen, spierpijn, obstipatie, erectie problemen en de niet normale drang om bij te nemen.
Ik neem nu geen 3mmc nee, ook geen lange periodes gebruikt verder.Cravings heb ik ook ontzettend veel last vanโฆ
Gebruik je vaak?
Ah ik snap het! Ja het is echt heel vervelend, ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch. Maar die cravings zijn zo sterk inderdaad! Verstandig dat je daardoor het niet vaker bent gaan gebruiken. Wou dat ik dat ook had gedaan eerlijk gezegdโฆIk neem nu geen 3mmc nee, ook geen lange periodes gebruikt verder.
Wel ervaring mee en verslaafd aan dexamfetamine, moet zeggen dat het allebei qua lichamelijke bijwerkingen compleet overeen kwam, en ook qua effect.
De cravings van 3mmc schrok ik wel erg van want ik dacht dat het niet erger kon dan wat ik al had, dat heeft me er ook van weerhouden om het ooit weer te gebruiken. Spijtig om te horen dat je er zo'n last van hebt.
Voel je niet te slecht, ik ben ondertussen wel in de macht van dex dus het heeft me verder niks geholpen qua verslaving hahaha.Ah ik snap het! Ja het is echt heel vervelend, ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch. Maar die cravings zijn zo sterk inderdaad! Verstandig dat je daardoor het niet vaker bent gaan gebruiken. Wou dat ik dat ook had gedaan eerlijk gezegdโฆ
Ik vind de avonden ook altijd het moeilijkst, optijd stoppen heb ik altijd al moeite mee gehad.ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch.
Ja dat is zoโn drama, iedere keer spreek ik met mezelf af: oke nog een lijntje en dan even roken en dan naar bed. Maar dan kom je weer op de bank terecht, raak je weer verzeilt in je telefoon en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Dat is ook de status op dit moment trouwens ๐Ik vind de avonden ook altijd het moeilijkst, optijd stoppen heb ik altijd al moeite mee gehad.
Dan voel je het lekker uitwerken s'avonds laat en word je weer niet normaal depressief en dan worden de cravings wel 100x erger ๐๐ญ
Ja, dat voelde ik al aan ๐ Vreemd eigenlijk he dat half cravings proberen te verslaan maar je dan toch maar gemakkelijk overgeven. Want stiekem wil je ook wel.Dat is ook de status op dit moment trouwens ๐
Klopt, ik heb van mezelf best wel veel doorzettingsvermogen eigenlijk maar op dit vlak geef ik zo gemakkelijk toe. Zoals je zegt, vanbinnen wil je heel graag nog wat nemen en dat stemmetje blijft maar zeuren en zeurenโฆ En zo blijf je in die vicieuze cirkel vastzitten.Ja, dat voelde ik al aan ๐ Vreemd eigenlijk he dat half cravings proberen te verslaan maar je dan toch maar gemakkelijk overgeven. Want stiekem wil je ook wel.
Ja zeker die was ik vergeten.Lichamelijk heb ik soms wel wat klachten. Vooral dat de huid slechter wordt en nog meer van dat soort kwaaltjes
Verander bij snuiven altijd in een totale babbelbox... een soort van Beavis aan de leugendetector.Hoi allemaal,
Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen![]()
Kun je psychische klachten iets concreter omschrijven?Wie merkt er psychische klachten door het gebruik van 3mmc?
Niet zo heftig als in paarse vlekken, maar m'n handen kleuren wel eens blauwig tijdens stims.Ik merk vooral veel paarse plekken op mijn benen, die niet weggaan. Dit komt denk ik door de vasoncistrictie. Is dit herkenbaar bij jullie?
Nee man, ik rook niet. Snuif alleen zo nu en dan. Die paarse plekken (lijkt beetje op een stijnpuist) trekken ook niet meer wegNiet zo heftig als in paarse vlekken, maar m'n handen kleuren wel eens blauwig tijdens stims.
Rook je ook veel?
Puisten en dergelijke zijn niet bepaald zeldzaam met stims maar als je het niet vertrouwd beter gewoon ff bezoekje huisarts.Nee man, ik rook niet. Snuif alleen zo nu en dan. Die paarse plekken (lijkt beetje op een stijnpuist) trekken ook niet meer weg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."