Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauwe Rolstoeltjes + Natrippen

Blauwe Rolstoeltjes + Natrippen

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sjoowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik en een maat van me besloten gisteravond goed lijp te worden.. ik had net een zak blauwe rolstoeltjes gekregen, waar ik vorig weekend ook van was wezen lijpen.. ging keihard, fokking chill, doppen, kauwen, de hele rambam.. net als vroeger. lang geleden dat ik zo hard ging. Maar goed, wij die dingen achterover gepopt rond een uurtje of 12, wachten wachten wachten, en na een kwartiertje klapte het al in. Spacen als de malle, halve hallucinaties, nog anderhalf erachteraan na een tijd (geen idee hoelaat) uiteindelijk rond 5 uur bed opgezocht, en kauwend en spacend proberen te pitten. De lijpste dingen gezien met me ogen dicht, echt geweldig allemaal.

Maar nu, de dag daarna, dikke prima, beetje brak, ontbijtje, peukje, alles chill.
Maat van me zet wat happy hardcore op en we krijgen gewoon weer het lijpe gevoel, terwijl het toch een 15 uur geleden was na we waren begonnen. Warme gevoel enzo, de helft verstaan van wat de ander zegt, en pas paar minuten later realiseren wat ie nou zei.
Ik heb dit nog noooit eerder gehad met clickies, en vraag me dan ook af of iemand ander ook zo hard is gegaan van de rolstoeltjes of andere clicks....?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is niet heel vreemd dat je de dag erna nog af en toe vrij wazig voelt, dit heb ik zelf ook. Je hoeft je er geen zorgen over te maken. :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is xtc,drugs blijft drugs,is tog logish
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
dude mdma blijft 74 uur in je bloed zitten voordat het compleet afgebroken is :wink:
s
spacert1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ook zwaar lopen spacen op blauwe rolstoeltjes, nog nooit zulke hallucinaties gehad :openmouth: :grin:
Super brute dingen gezien, maar volgens mij zit er niet alleen mdma in die clickjes. Ga ze deze week ff laten testen, kon wel eens 2-c*/mcpp bij zitten.
s
sjoowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap dat mdma een flinke tijd in je bloed blijft zitten,
maar heb nog nooit de dag erna weer volop doorgespaced..

@spacert1

laat de resultaten maar weten, ben benieuwd wat er allemaal in zit
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
107 mg, dan heb je toch best een smakelijk pilletje te pakken? Ik vind het nog een best redelijk percentage hoor!
F
Flying_DutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa, zaterdag had ik een halve pil van roze hartjes 110mg heb hem wel even gespaced maar ik was meer dronken dan leip :cry: en de volgende ochtend had ik geen kater van de drank maar wel van de xtc en dan is dat altijd zo'n vage dag je voelt je gewoon echt vaag in je hoofd en als je op een punt concentreerd dan space je hem altijd nog wel vind ik :wink:

:wave:
s
spacert1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey allemaal,

Tijdje geleden vraagjes gepost over de rolstoelen en mcdonalds.
Vandaag testresultaat terug gehad van de rolstoeltjes/rolstoelen.
107mg MDMA, verder niks er in.

Moet toch terugkomen op mijn eerdere argwaan!!
Mensen die het nog weten heb gelezen dat ik aan het hallucineren was etc.
Het is toch gewoon een prima pil (niet hoge mdma rating maargoed, het is in elk geval puur!)

Op dit moment ook lekker aan het gaan, en lekker dubstep muziekje op:

http://www.youtube.com/watch?v=pjgFYQMWtqo

Eindelijk een pil die gewoon puur is

SJOWWWW GAAN MET DIE BANAAN EN LAAT HET WETEN HE:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spacert zal wel altijd pillen hebben gehad waar zogenaamd 200mg ofzo in zat.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Spacert zal wel altijd pillen hebben gehad waar zogenaamd 200mg ofzo in zat.
Klik om te vergroten...
hehehe van die dealerpraatjes..

107mg is momenteel wel een redelijke pil ja
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb deze blauwe rolstoeltjes van 107 mg ook! hahahaha! :grin:
die waren ook puur & getest maar ik heb echt een fantastische
avond van die dingen gehad geweldig
s
spacert1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Spacert zal wel altijd pillen hebben gehad waar zogenaamd 200mg ofzo in zat.
Klik om te vergroten...

nee hoor, maar het is niet een hoge dosering, dat is imo 125+
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
en nu kappen met opscheppen over de mg en percentage's


slapen helpt tegen het Natrippen hoe je het zelf noemt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."