Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he."
"speeseend zei: Klik om te vergroten... I love Nico!!! is wat jeugdsentiment voor mij... ben d'r mee grootgebracht met deze muziek"
"LOL!! Is wel duidelijk nu toch?!... niet vragen máár gewoon uit de medicijnkast zoeken en meenemen !!"
"Aalpoepert zei: rizzle23 zei: en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden?? visueel of geestelijk?? en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?) en is het verdacht als ik er om vraag? Groetjes Roald Klik om te vergroten... Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen. De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen. Laat je weten hoe het gegaan is? Klik om te vergroten... niet alle dokters zijn zo!!! Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg."
"Die top zag er voor de rot aardig mooi uit, zo te zien aan de foto. Grote fout dus. dat je het in een afgesloten houten kist en ook nog es met piepschuim hebt gedaan. Ach fouten leer je van he, dit zal jou de volgende keer niet meer gebeuren. het is gewoon, als je je wiet hebt geknipt, en je laat dit in een gesloten en goed geïsoleerde ruimte liggen, dit binnen een dag al gaat rotten. Natte wiet heeft ventilatie nodig .. en het liefst in een warme aangename ruimte"
"in een kas moet je ze breed houden ipv groot! maar daar ben je nu al te laat voor i think. situatie nu: hoger dan het dak kunnen ze niet worden"
"elk x gebruik van coke is al teveel .. nu laatste weken is het wel weer mis... soms 2x in de week soms 3x. roken hé.. oeff maar zooow lekker. een avondje+nachtje door te gaan en toch functioneer ik gewoon de dagen erna, gewoon naar buiten, gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden, gewoon blij zijn. maar om nou overdag op de coke te zitten... dat zou ik niet kunnen."
"Wat doet het met je lichaam als je onder invloed van dexamfetamine (niet medisch), savonds een paar trekjes basecoke neemt? Heeft iemand ervaring hiermee?"
"Bedankt voor je antwoord. Oke ja wist het wel, maar was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. maar enkele trekjes. ..dus met mate (geldt voor beide) Dan lijkt het me toch niet echt heeeel gevaarlijk. Want na zo'n trek base, wordt je na een half uur ofzo...gewoon wat draaierig in je hoofd, en kan je zo slapen..Terwijl alleen met base dan wil je alleen maar meer en meer en meer doorroken. Was dus benieuwd wat anderen hiermee ervaren."
"wie a zegt moet ook b zeggen he!!"