Hoi ik heb een vraagje!
Ik heb diazepam 10 mg tabs.. nu lees ik op wikipedia dat mensen die pillen verpulveren en in een pijp oproken? en dat het effect dan veel sterker is!
Is dat waar??? iemand het al eens geprobeerd??
kuzzie tamara
#3
er staan verschillende verhalen over op internet. aangezien ik nog geen reactie heb pak ik mn basepijpje er zo maar es ff bij en verpulver 20 mg diazepam en smoken maar. haha
laat je weten of de verhalen waar zijn hahaha.
kuzzie tamara
#4
Ach joh?? bij het tankstation? waar woon je dan eigenlijk hier hebbben ze dat nergens morgen ma na de smartshop
#5
mijn pijp is weg grrrr
moet morgen eerst een nieuwe halen dus morgen word het rapport geupdate!
haha
kuzzie tamara
#6
haha ik kom ook uit het oosten ma heb nog nooit basepijpjes bij ttankstation zien liggen..
ma je hebt gelijk int oosten zijn ze niet wijs hahaha lol
#7
Ja serieus! Had meteen weer zin in....
Vd puurpijpjes. Offcourse,
Hier in t oosten zijn ze echniewijs
#8
nou 20 mg in de pijp opgerookt het smaakt naar verbrand plastic en voel niks meer dan normaal!
fabeltjes dus!!
#9
Ieuwwwww misschien meer ervan roken haha neu niet verstandig
Weet je dat ook weer.dat t n fabeltje is :P
Ja btw en dat tankstation is ook nog eens 24 uur open.......ghegheh..ben wel benieuwd of en hoe die gasten eruit zien die dat midden in de nacht kopen .....zoooooooooooooo lache
#10
hahaha druppeltje... nou we hebben hier ook zon tankstation in hengelo 24 uur. Daar komt smorgens altijd iedreen knettervaag van het uitgaan terug om ff wat te ontbijten. Haha die mensen zullen ook wel heel wat gewend zijnn hahahah.. welkom in het gekke oosten lol
#11
Maarja !!
CONCLUSIE VAN DEZE TOPIC:
DIAZEPAM IS NIET TE ROKEN HET SMAAKT WALGELIJK EN VOEL GEEN EFFECT!!!!
Thats it
kuzzie tamara
#12
Og shit...
Hier ging ik net tanken benzinestation.....verkopen die ook pijpjes, staan gewoon naast pinapperaat :P
Haha handiggggg
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.