Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam roken???? :S

diazepam roken???? :S

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
En??????

Ben benieuwd!

Lijkt me trwns wel Goor...
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi ik heb een vraagje!
Ik heb diazepam 10 mg tabs.. nu lees ik op wikipedia dat mensen die pillen verpulveren en in een pijp oproken? en dat het effect dan veel sterker is!
Is dat waar??? iemand het al eens geprobeerd??

kuzzie tamara
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
er staan verschillende verhalen over op internet. aangezien ik nog geen reactie heb pak ik mn basepijpje er zo maar es ff bij en verpulver 20 mg diazepam en smoken maar. haha
laat je weten of de verhalen waar zijn hahaha. :grin:

kuzzie tamara
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach joh?? bij het tankstation? waar woon je dan eigenlijk hier hebbben ze dat nergens morgen ma na de smartshop
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn pijp is weg :angry: grrrr
moet morgen eerst een nieuwe halen dus morgen word het rapport geupdate!
haha

kuzzie tamara
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ik kom ook uit het oosten ma heb nog nooit basepijpjes bij ttankstation zien liggen..

ma je hebt gelijk int oosten zijn ze niet wijs hahaha :tongueout: lol
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja serieus! Had meteen weer zin in.... :wink:

Vd puurpijpjes. Offcourse,

Hier in t oosten zijn ze echniewijs :)
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nou 20 mg in de pijp opgerookt het smaakt naar verbrand plastic en voel niks meer dan normaal!
fabeltjes dus!! :smilingimp: :smilingimp:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ieuwwwww misschien meer ervan roken haha :( neu niet verstandig
Weet je dat ook weer.dat t n fabeltje is :P

Ja btw en dat tankstation is ook nog eens 24 uur open.......ghegheh..ben wel benieuwd of en hoe die gasten eruit zien die dat midden in de nacht kopen :tearsofjoy: .....zoooooooooooooo lache :kots:
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hahaha druppeltje... nou we hebben hier ook zon tankstation in hengelo 24 uur. Daar komt smorgens altijd iedreen knettervaag van het uitgaan terug om ff wat te ontbijten. Haha die mensen zullen ook wel heel wat gewend zijnn hahahah.. welkom in het gekke oosten lol
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maarja !!

CONCLUSIE VAN DEZE TOPIC:

DIAZEPAM IS NIET TE ROKEN HET SMAAKT WALGELIJK EN VOEL GEEN EFFECT!!!!

Thats it

kuzzie tamara
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Og shit... :(

Hier ging ik net tanken benzinestation.....verkopen die ook pijpjes, staan gewoon naast pinapperaat :P

Haha handiggggg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."