Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsook als slaappil te gebruiken?

ook als slaappil te gebruiken?

55 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk aan (wel leuk om te weten overigends) maar promethazine is in deze dus wel als slaapmiddel te adviseren, mits men al verslaafd is aan pammetjes ?
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmmmwahhh....ik vind van wel..... :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mensen die pam verslaafd zijn op mijn werk krijgen prometazine voorgeschreven om in te slapen. Zal dus lijken op een licht benzootje
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar werk jij dan ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iris zei:
Waar werk jij dan ?
Klik om te vergroten...

Psychiatrie. Crisiszorg en klinische zorg binnen de verslavingszorg (alcohol drugs gokken en seks)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iris zei:
Kijk aan (wel leuk om te weten overigends) maar promethazine is in deze dus wel als slaapmiddel te adviseren, mits men al verslaafd is aan pammetjes ?
Klik om te vergroten...

Ik ken inderdaad genoeg clienten die maffen op promatezine.
Bij iemand geeft het zelfs een mokerslag. Die mag ok benzo hebben maar prometazine 25 slaat beter aan
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ken ook clienten die geen oxa's willen maar ''die blauwen''....het combineerd ook met alcohol en de rest staat niet op die gele sticker...maar wel interessant dat het bij pam verslaafden beter aanslaat......gaat dan, zoals ik dan denk, ook op, na een bepaald drugsgebruik....
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik sliep er prima op, ook na gebruik van amfetamine, niet dat ik het middel wil promoten, maar als antwoord op je vraag, het werkt prima als (in)slaapmiddel.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bepaalde antidepressiva kunnen ook een leuke ´tik´ geven als je een best wel dikke benzotolerantie hebt ..
Los van dat het hier niet over antidepressiva gaat.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#10
jkzniuseftg./.......? hUH ?

Ben nu echt moe, duik mijn bed lekker in. Beetje zwaar ook, pffff....helemaal die trap op :confused:

Trusten..... :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke genoeg ik ga het nu proberen net 25mg op neem nu 75mg erbij en kijk of iets merk, of een soort kruistolerantie heb ofzo of het gewoon niet slaap verwekkend/versuffend werkt.
Heb er zat vanwege me hooikoorts heb deze gevraagd paar dagen geleden. Dus even zien wat we hebben hier denk niet dat ik er iets van voel maar je weet maar nooit. Tegen me hooikoorts werkt het perfect (25mg) en niet echt suf word ik er van misschien iets minder snel maar dat is het dan ook wel. Duurt ook maar 8 uur als ik me niet vergis.
Zal zo wel even posten of het iets bij mij doet heb zat maar ga maar niet teveel ervan nemen ken het spul niet uit ervaring, laatste wat ik wil is een od van een ouderwets medicijn (1945) :P
Piece!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ik doe niets meer voel toch niets. Ook niets voor mij om als inslaper te gebruiken. Maar werkt wel goed tegen de hooi en huisstofmijten allergie :P Waar ik het ook voor gekregen heb.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
okeheejj?!!
wel verschillende meningen over dusz.

toch wel even t proberen waard, maaar kzorg wel dat ik wat anders achter de hand heb.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je niet door benzo's verziekt bent had ik het gewoon geprobeerd.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iris zei:
ik ook..... :)

euhm....heb er nu een in mijn keel gemikt...wil het toch weten....
Klik om te vergroten...

elk lichaam reageerd anders dus ben erg benieuwd of het bij jou versuffend werkt!
Neem niet teveel mocht het bevallen anders word het naar :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iris zei:
jkzniuseftg./.......? hUH ?

Ben nu echt moe, duik mijn bed lekker in. Beetje zwaar ook, pffff....helemaal die trap op :confused:

Trusten..... :wave:
Klik om te vergroten...

Oke dan slaap lekker succes met de lange trap! :grin:
Ben zelf gewoon vertieft door alle benzos denk ik ;P Maar het werkt waar ik het voor heb gekregen, dus laat het gewoon even zo :wink:
Fijn dat het voor sommige dubbel kan werken.
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: owelk land leven we nu eigenkijk

Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen :openmouth: Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.
~o is het altijd wel wat.Liefs allemaal groetjes van Lunasee
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: owelk land leven we nu eigenkijk

lunasee zei:
Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen :openmouth: Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel.


zijn jou toetsen van je pc kapot?
of....?
Klik om te vergroten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel
Klik om te vergroten...

Is nog altijd persoonlijk hoor.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Flameon zei:
Hmmm over de promatezine:
Gistermorgen toevallig toegediend bij een client omdat die mega druk was. Binnen notime suf en in de separeer geslapen tot 16 uur. Dus dat het een kalmerende functie heeft dat blijkt wel
Klik om te vergroten...

Is nog altijd persoonlijk hoor.
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."