Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caffeine, Tabak en wiet Lekker hoor, een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen"
"Zo BI als maar zijn kan !"
"Denk dat het er wel een beetje aan ligt hoeveel gram er in zo'n zakje zit, en waar je het normaal gesproken neer legt. Een grammetje in je bureau la waar je moeder nooit komt zal ze minder snel ruiken, als 10 gram . Natuurlijk er altijd wel voor zorgen dat je zakje goed dicht is he! (duh!)"
"In iedere shop zijn er zoveel verschillende soorten wiet.. Tenminste... heel veel veschillende namen. Bij de meeste *lees zeker niet alle!*staan de wat lichtere wiet soorten onderaan het bord/lijst met verschillende soorten. De betere/sterkere wiet soorten staan bijna altijd bovenaan. Overgens zou ik je hoe dan ook zelf draaien aanraden, tis een kwestie van even een middagje ervoor gaan zitten en huppa je kunt het zelf. Wat je gewoon heel veel geld scheeld. Maar goed ieder zo zijn voorkeur natuurlijk! Bij ons in de shop hebben ze keus uit 3 voorgedraaide. De gewone *denk dat t gedraaid wordt met Dynamite of iets in die richting* De White widdow *deze is dus met betere kwaliteit wiet gedraaid!* En de Amnesia haze *dit is dus de sterkste en meteen ook de duurste van deze 3* Succes!"
"Tis wel gewoon Twisla of Super Twisla. Als ik geld teveel heb dan Ice-o-later!"
"Het ligt er eigenlijk een beetje aan.. Als ik weinig geld heb kan ik er wel 5 uit een gram halen.. Als ik genoeg geld/wiet heb mss. 2"
"5 tot 7 per dag... Vind het heerlijk.. ben lekker ontspannen maar nooit super stoned! Als ik echt stoned wil worden pak ik de waterpijp erbij."
"Hallo, Ik slik al enkele jaren Remeron. (Mirtazinpine) Hierbij drink ik wel aardig wat alcohol (in het weekend voornamelijk!) ik merk dat ik hier wat onrustiger, en mss zelfs wel verdrietiger/sneller geirriteerd wordt dan anders, depressiver wil ik niet per direct zeggen! Wiet rook ik nog net als voorheen, veel en met heel veel regelmaat. Hiervan merk ik alleen dat ik sneller moe en lam wordt! De rest ben ik niet mee bekent. Wel met Salvia, vooralsnog geen effect! Met Truffels, Ook WEINIG effect. Kratom, GEEN effect. Veel succes ermee iig!"
"M'n 2 e en laatste wiet jointje voor de aankomende 9 uur..."
"Een heerlijk jointje, voor de verandering weer eens wat sterker gedraaid als normaal!"