Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer na lange tijd weer wiet roken..

Eerste keer na lange tijd weer wiet roken..

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden toen ik 16 was (nu 18, en kan dus naar de shop) een voorgedraaide white widow gerookt ong 3/4 op en werd daarna misselijk en moest overgeven en daarna ging het wel.( ik rook wel gewoon ongeveer 1 pakje a 2 dagen)

Mijn vraag is hebben ze bij shops ook een lichtere weed soort in voorgedraaide vorm zodat ik hem wel rustig helemaal kan oproken maar tog niet ga overgeven of misselijk word etc...

Alvast bedankt..

JunkyXXXL
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. rook hem dan half op
2. rol hem zelf
3. stop met roken van sigaretten
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Half oproken is zonde kan ik steeds een halve joint meenemen...
Zelf rollen is nog even uitgesloten .. miss als ik regelmatiger ga blowen dan wel maar nu nog even niet..


Hebben sigaretten er mee te maken?

Bedankt dat je reageerde iig.

Maar een lichtere weed soort als white widow is er toch ook wel?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent gewoon gevoeliger geworden... langzaam opbouwen.. niet meteen de massive bomba's in de fik steken...
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor jullie snelle reacties en info, maar IS er een lichtere weed soort(en) als white widow want wat ik me kan herinneren is white widow een best sterke soort
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#6
In iedere shop zijn er zoveel verschillende soorten wiet..
Tenminste... heel veel veschillende namen.
Bij de meeste *lees zeker niet alle!*staan de wat lichtere wiet soorten onderaan het bord/lijst met verschillende soorten.
De betere/sterkere wiet soorten staan bijna altijd bovenaan.

Overgens zou ik je hoe dan ook zelf draaien aanraden, tis een kwestie van even een middagje ervoor gaan zitten en huppa je kunt het zelf.
Wat je gewoon heel veel geld scheeld.
Maar goed ieder zo zijn voorkeur natuurlijk!

Bij ons in de shop hebben ze keus uit 3 voorgedraaide.
De gewone *denk dat t gedraaid wordt met Dynamite of iets in die richting*
De White widdow *deze is dus met betere kwaliteit wiet gedraaid!*
En de Amnesia haze *dit is dus de sterkste en meteen ook de duurste van deze 3*

Succes!
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraag een buitenwietje....

Kan net zo lekker zijn en knalt er niet zo in als een hydro gekweekt binnen wietje...
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe anders met zijn 3en een voorgedraaide.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wordt ook wel eens misselijk.. maar dat komt omdat ik een joint als een sigaret rook dus de hele tijd hijsen.. misschien is dat bij jou ook wel dat je gewoon rustiger je jointje moet roken :stoned:
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik rookte hem die keer wel snel op dat ik me kan herrineren ik voelde ook niet echt iets in het begin dus daarom hijste ik flink en snel..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tips:

1. Koop buitenwiet, is een stuk goedkoper en kan je relaxter mee roken. 1g powerplant buiten kost de helft van een gram hydro indoor en knalt er minder hard in.
2. Koop een minder sterke wiet. White widow is op de THC schaal redelijk sterk. Koop skunk of iets dergelijks, in ieder geval lekker groene wiet.
3. Draai hem zelf of laat een vriend hem draaien. Dan kun je zelf bepalen hoeveel je er in stopt.
4. Rook hem met meerdere mensen, zodat je hem even weg kunt geven als het te sterk wordt.

Rook je wel sigaretten? Want ik werd vroeger ook altijd misselijk van joints omdat er veel tabak in zat en ik niet rook. Van sigaretten werd ik toen ook misselijk.
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rook gewoon half zware shaq en kan je buitenwiet gewoon halen in de meeste shops?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf draaien om zelf de sterkte van je joints te bepalen is een voordeel; bij voorgedraaide kies je de hoeveelheid niet. Ik heb zelf nog steeds nog nooit in mijn leven een voorgedraaide joint gerookt; maar zelf draaien werkt prima, ik ben er ook nog nooit misselijk van geworden.
Verder kan je in de coffeeshop gewoon vragen naar de minst sterke soort, als je in een goede shop komt krijg je meestal gewoon wel advies over de soorten; althans in krijg in de coffeeshop waar ik kom altijd de details over nieuwe ladingen hasj of wiet die ze op dat moment hebben (en ze hebben er nooit over gelogen, en het is ook daar waar: duurde is het beste, helaas).
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Zelf draaien om zelf de sterkte van je joints te bepalen is een voordeel; bij voorgedraaide kies je de hoeveelheid niet. Ik heb zelf nog steeds nog nooit in mijn leven een voorgedraaide joint gerookt; maar zelf draaien werkt prima, ik ben er ook nog nooit misselijk van geworden.
Verder kan je in de coffeeshop gewoon vragen naar de minst sterke soort, als je in een goede shop komt krijg je meestal gewoon wel advies over de soorten; althans in krijg in de coffeeshop waar ik kom altijd de details over nieuwe ladingen hasj of wiet die ze op dat moment hebben (en ze hebben er nooit over gelogen, en het is ook daar waar: duurde is het beste, helaas).
Klik om te vergroten...

Sterkte van voorgedraaide joints verschilt heel erg. De shop waar ik meestal naar toe ga (enige hier in de buurt) heeft hele zwakke voorgedraaiden. Je wordt bij wijze van spreken nog stoneder van een sigaret. Maar ik had pas geleden een voorgedraaide joint die ongelofelijk sterk was. Ik was er samen met iemand anders 2 uur knetter van.
J
JunkyXXXLLid
01-01-2024, 00:00
#15
er zitten er hier bij mij in de buurt 13 binnen 6 km dus zal wel even wat navragen etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."