#1
Ik blow (bijna) niet maar ik ben superchaotisch, daarom kan ik me precies inleven in de situatie van die gozer. Dit probleem heb ik eigenlijk met al mijn vriendinnetjes... 



loljcutter123 zei:Zeiken moet je pas doen nadat je kinderen van hem hebt en met hem bent getrouwd![]()
Beetje meer eigenwaarde meisje..dollegekske zei:Ik heb sinds een paar weken een vriend, en hy is dus zwaar verslaafd aan blowen.. wat ik minder vind maar ik zeg er niks van omdat ik nog maar kort met hem heb en niet al gelijk wil gaan zeiken.. & omdat ik er zelf ook AF & TOE een opsteek.. Maar telkens als ik met hem afspreek moet ik hem achter zyn vodden zitten dat ie wel komt opdage! maar het iniatief van afspreken komt altijd van zijn kant en uiteindelyk ben ik degene die staat te wachten..
Ik had het er laatst met iemand over, en die zei dat het door het vele blowen kon komen (dat je daar vergeetachtig van word) .. Hij rookt er ongeveer 5 per dag.. Ik schat dat het al zo'n 2/3 jaar bezig is..
als de afspraak meer al 6 uur van tevoren is gemaakt vergeet ie het standaard
Wat denken jullie?
& Hoe kan ik hem vertellen dat ik het vele blowen minder vind (zonder zeikerig over te kome)
Dankuuwel allemaal alvast ^^ xxx;
dollegekske zei:Hmm okee.. Maar is het niet zeikerig om na een paar weken al daarover te beginnen? Dan weet ik zeker dat ie zegt; daar heb jij toch geen last van? .. dusja..
dollegekske zei:16, word in september 17 why?
dollegekske zei:Nee nog niet, telkens als ik op het punt sta (zo van als ie nu binnen 5 minuten er niet is maak ik het uit) komt ie net aanrijden. Maar ga hem vanavond zijn laatste kans geven, en als ie dan te laat is of niet komt zonder af te bellen kan ie het vergeten![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."