#1
Hallo allemaal,
Vanmiddag hebben mn vriend en ik Salvia bladeren gekocht.
Na heel wat hier op de site doorgelezen te hebben over salvia, en tips van de website van Salvia afgehaald te hebben, dachten we voldoende informatie te hebben.
Wat hebben we gedaan?
Puurpijpje gevult met de bladeren, met 3 aanstekers aangestoken.
Diep geinhalleerd, 20/25 sec in gehouden, en de rook rustig uitgeblazen.
pijpje weg gelegt, gewacht... maar geen effect?
Dit hebben we zo meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen effect gemerkt.
Hadden we misschien toch beter een extract kunnen kopen. en is dit gewoon geld verspilling geweest?
OF doen we iets fout?
Hoop op een aantal nuttige tips!
Overgens heb de zoek functie al gebruikt, maar nog geen antwoord gevonden!
Vanmiddag hebben mn vriend en ik Salvia bladeren gekocht.
Na heel wat hier op de site doorgelezen te hebben over salvia, en tips van de website van Salvia afgehaald te hebben, dachten we voldoende informatie te hebben.
Wat hebben we gedaan?
Puurpijpje gevult met de bladeren, met 3 aanstekers aangestoken.
Diep geinhalleerd, 20/25 sec in gehouden, en de rook rustig uitgeblazen.
pijpje weg gelegt, gewacht... maar geen effect?
Dit hebben we zo meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen effect gemerkt.
Hadden we misschien toch beter een extract kunnen kopen. en is dit gewoon geld verspilling geweest?
OF doen we iets fout?
Hoop op een aantal nuttige tips!
Overgens heb de zoek functie al gebruikt, maar nog geen antwoord gevonden!