Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia vragen.. Wat doen we fout?

Salvia vragen.. Wat doen we fout?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Vanmiddag hebben mn vriend en ik Salvia bladeren gekocht.
Na heel wat hier op de site doorgelezen te hebben over salvia, en tips van de website van Salvia afgehaald te hebben, dachten we voldoende informatie te hebben.

Wat hebben we gedaan?

Puurpijpje gevult met de bladeren, met 3 aanstekers aangestoken.
Diep geinhalleerd, 20/25 sec in gehouden, en de rook rustig uitgeblazen.
pijpje weg gelegt, gewacht... maar geen effect?

Dit hebben we zo meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen effect gemerkt.

Hadden we misschien toch beter een extract kunnen kopen. en is dit gewoon geld verspilling geweest?
OF doen we iets fout?

Hoop op een aantal nuttige tips!

Overgens heb de zoek functie al gebruikt, maar nog geen antwoord gevonden!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
5x is een prima starter, bij veel mensen werkt salvia de eerste paar keer ook niet zo goed, ga dus niet meteen de 15 of zelfs 20x halen! Als je na een aantal keer 5x gedaan te hebben toch iets verder wilt gaan kun je de 10x halen.

Happy trippin!

Adreno
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus infeite had ik toch beter eigenlijk 5x extract mee kunnen nemen als de gedroogde bladeren?

We hebben het nu een aantal keer achter elkaar geprobeerd, omdat ik had gelezen hier dat t iddd na een aantal keer beter zou moeten worden, maar geen effect.

Wij zijn beide best groot, zou het aan de hoeveelheid kunnen liggen die we gebruiken?
Zijn begonnen met de waterpijp, eerst weinig in gedaan om te testen.
Na een aantal keer hebben we hem vol gedaan, maar nog geen effect.

Later hebben we het met t puurpijpje geprobeerd, deze helemaal vol gedaan met bladeren (ik denk dat dat ong. een halve tot 3/4 gram moet zijn geweest!)

Op t moment twijfel ik aan onze aankoop.
Jammer dat t tot nu toe nog niet t gewenste effect heeft gegeven!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ongeacht of je nu een concentraat bestelt, zou ik je toch een waterpijp aanraden, om de smaak wat te neutraliseren.

Voorts denk ik dat de hoeveelheid bladeren te klein was. Als je voor bladeren gaat, kan je best kauwen. En wat meer dan.

En als je dan toch voor één van de concentraten gaat (ik zou je aanraden om eerst met 5x te beginnen en daarna gradueel op te bouwen), zou ik eveneens een stormaansteker of anders een kaars aanraden.

Dat je de eerste keer niets voelt, is zeker niet abnormaal hoor.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met een waterpijp kun je inderdaad meer rook inhaleren.

Een andere tip: als je de rook voelt prikken in je longen moet je meteen stoppen met hijsen en adem je gewoon een klein beetje lucht in (niet de rook uitblazen natuurlijk), om te voorkomen dat je gaat hoesten. Terwijl je de andere rook nog inhoudt, kun je een beetje nieuwe rook er bij inademen.

Gewoon blijven proberen, het komt bijna niet voor dat de 'breakthrough' van Salvia meteen bij de eerste keer roken komt :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik verplaats je topic naar natuurlijke empatheogenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."