Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste omfg, Volgende week is het aan mij de beurt om aan een Ayahuasca ceremonie deel te nemen. Deze reis ga ik maken bij om-mij, wat in Doetinchem is. Ik ken zelf veel mensen die het hier hebben gedaan en spreken er allemaal goed over. De website is www.om-mij.nl. Er staat veel informatie op en ook genoeg ervaringen. Na volgende week kan ik je er wat meer over vertellen. Succes!"
"Zie het nu ook ja haha. Wellicht dat hij al Ayahuasca heeft gedaan"
"MeejheM zei: Mindless zei: MeejheM zei: Ik ben erg benieuwd, laat je nog wat horen? Ik ben trouwens vooral benieuwd naar de effecten een maand later en een half jaar later. Klik om te vergroten... Denk je echt dat de heling van ayahuasca op een andere manier zal zijn dan op die van psilocybine? Gewoon eerlijke vraag. Klik om te vergroten... Ik kan me goed voorstellen dat een hele ceremonie rond ayahuasca een ander effect heeft dan zelf aan de gang gaan met een bakje paddo's of truffels. Klik om te vergroten... Lijkt me vrij logisch dat het anders werkt, zitten andere stoffen in. Ze zeggen ook dat Ayahuasca niet met iets te vergelijken is omdat het veel dieper gaat dan andere psychoactieve drugs."
"sounds like a good plan! Hierbij mijn Ayahuasca trip report: viewtopic.php?f=21&t=59586&p=1215728#p1215728 Ben benieuwd of je overeenkomsten kunt vinden"
"Het overgeven is zowel bedoelt om het lichaam te reinigen maar ook om (verkeerde) energieën eruit te gooien. Zelf heb ik ongeveer 2 uur moeten overgeven, wat niet steeds constant was. Wanneer ik moest overgeven voelde het ook iedere keer weer alsof ik een issue eruit gooide..steeds meer verlichtend dus. Was dus eigenlijk blij dat het gebeurde want zo kon ik het probleem aanpakken en het er letterlijk uitgooien Vaak zeggen ze dat als je het er niet via je mond uit gaat dat het er dan wel via de achterkant uitkomt. (sorry voor de mensen die aan het eten zijn). Zelf heb ik dit niet meegemaakt."
"Beste Peroxide, Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet. Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten"
"Your welcome! Zelf heb ik ook niet veel visuals beleefd, maar wel de emoties eruit gegooid die eruit moesten. Hierna voelde ik mezelf heel erg opgelucht en echt gereset. Waar heb je de ceremonie gedaan? Wellicht dat zij er meer informatie over kunnen geven. Ik heb ook een tripreport op dit forum gezet, misschien dat je daar nog wat uit kunt halen. viewtopic.php?f=21&t=59586&p=1215728#p1215728"
"Ik hoop het ook voor je want het is heel speciaal om mee te maken. 10 December ga ik weer."
"Leuk!! Ik heb zelf ook pasgeleden voor het eerst truffels gedaan, en had toen 12 of 13 gram genomen en dat waren ook Atlantis. Zelf vond ik dit niet teveel, maar ik heb dan wel ervaring met Ayahuasca. Tripsitters waren wel aanwezig maar hebben we naar huis gestuurd omdat ze eerder een last voor ons waren dan dat we er iets aan hadden. Zelf vond ik de smaak zeker niet vies, en die vriend waar mee ik het had gedaan vond het ook meevallen. Alvast veel plezier!!"
"Ja hoor!"