#1
Beste Peroxide,
Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.
Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten![:)]()
Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.
Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten