Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels uitgekotst.

Truffels uitgekotst.

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Peroxide,

Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.

Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten :)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreamer4 zei:
Beste Peroxide,

Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.

Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten :)
Klik om te vergroten...

Ik vind de smaak inderdaad vies, maar op het moment van het kotsen had ik de smaak nochtans niet meer in mijn mond. Wat heb ik wel gedaan? Ik heb die hele portie in een keer in mijn mond gepropt, 3 à 4 keer gebeten erin en toen met 1 liter sprite doorgespoeld. Heeft dit er iets mee te maken? Als ik die bolletjes één per één moest gaan afslikken, nouja.. weet niet als ik dan nog maar de helft had binnengekregen door de smaak.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe maak je er trouwens thee van?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peroxide zei:
Ik vind de smaak inderdaad vies, maar op het moment van het kotsen had ik de smaak nochtans niet meer in mijn mond. Wat heb ik wel gedaan? Ik heb die hele portie in een keer in mijn mond gepropt, 3 à 4 keer gebeten erin en toen met 1 liter sprite doorgespoeld. Heeft dit er iets mee te maken? Als ik die bolletjes één per één moest gaan afslikken, nouja.. weet niet als ik dan nog maar de helft had binnengekregen door de smaak.
Klik om te vergroten...
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels, dus wat je nu gedaan hebt is niet echt handig. Daarnaast zal die liter sprite ook wel niet hebben meegeholpen. Is niet echt een fijne combinatie voor je maag die truffels samen met een liter sprite.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je niet sowieso kotsen van 1 hele liter Sprite..?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peroxide zei:
Hoe maak je er trouwens thee van?
Klik om te vergroten...
Genoeg water koken voor 1 kop in een pannetje. Truffels zo fijn mogelijk maken. Ik vind het het makkelijkst om het fijn te prakken met een vork. Echt er op letten dat het zo fijn mogelijk is. Water van het vuur halen en even wachten zodat het zeker weten niet kookt (belangrijk). Dan de fijngeprakte truffels in het warme water gooien. Dit zo'n 20 minuten laten trekken en zo nu en dan roeren met je vork. Vervolgens afgieten in een kop en zorgen dat de stukjes niet in je kop komen.

Tijdens die 20 minuten zet ik zelf altijd zo nu en dan het vuur weer even aan, anders krijg je van die lauwe thee. Heel even maar, want het mag absoluut niet gaan koken.

Smullen maar... (niet echt, maar honderd keer beter dan ze gewoon opeten)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dunnetjess33 zei:
Moet je niet sowieso kotsen van 1 hele liter Sprite..?
Klik om te vergroten...

Die kans zit er wel in met truffels op :-P
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vandaag dan maar weer 15gr Majoto ofzoiets gehaald.
De 2de zwaarste wat er lag. Ik heb de helft daarvan gewoon afgeslikt alsof het pilletjes zijn. rond half 12 ongeveer. Nu voel ik pas de effecten, is dat normaal dat het langer duurt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Peroxide zei:
Vandaag dan maar weer 15gr Majoto ofzoiets gehaald.
De 2de zwaarste wat er lag. Ik heb de helft daarvan gewoon afgeslikt alsof het pilletjes zijn. rond half 12 ongeveer. Nu voel ik pas de effecten, is dat normaal dat het langer duurt?
Klik om te vergroten...
-->
Psychedelibee zei:
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels
Klik om te vergroten...
Je moet er wel goed op kauwen, anders wordt het niet snel en goed opgenomen, dus nee als je ze zo inslikt is het niet gek dat je het pas zo laat merkt.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Peroxide zei:
Vandaag dan maar weer 15gr Majoto ofzoiets gehaald.
De 2de zwaarste wat er lag. Ik heb de helft daarvan gewoon afgeslikt alsof het pilletjes zijn. rond half 12 ongeveer. Nu voel ik pas de effecten, is dat normaal dat het langer duurt?
Klik om te vergroten...
-->
Psychedelibee zei:
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels
Klik om te vergroten...
Je moet er wel goed op kauwen, anders wordt het niet snel en goed opgenomen, dus nee als je ze zo inslikt is het niet gek dat je het pas zo laat merkt.
Klik om te vergroten...

Ik heb er naar mijn gevoel ook niet veel van gemerkt.
De dag ervoor had ik toch lichte effecten, misschien dat het toch tolerantie heeft opgebouwd en ik daarom weinig heb gevoeld de 2de dag? Hoe dan ook, binnen een week of twee thee zetten!
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan kloppen, je lijf wordt erg snel tolerant voor psilocybine en dat houd 3-5 dagen aan. Daarna kun je pas weer trippen. Ik word ook altijd een beetje misselijk na het eten van die krengen, maar dat zakt meestal snel weg. Raadzaam is om even te gaan liggen iig :) Ken iemand die inderdaad ook een keer over zijn nek is gegaan na het eten van truffels. Denk toch een beetje het idee en de smaak. Er zijn lekkerdere dingen om te eten :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met 1 dag ertussen is het geen wonder dat je er de tweede keer helemaal niets van hebt gevoeld. Minimaal 1 week wachten, maar ik zou toch echt twee weken wachten.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goedenavond.
Daarstraks had ik truffeld gehaald. 15 gf
Ik heb deze zojuist opgegeten en 10 minuten later heb ik ze uitgekotst. Hoe kan dit? Is dit echt puur van de smaak of echt omdag men maag het gewoon niet kan hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."