Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Februari 2023 op cura geweest, boh, praatte de oren van iedereens kop af. In Nederland keer ik altijd in mijzelf. Ik heb veel goede en slechte coke gehad, maar niks vergeleken met wat daar te krijgen was. Nu ben ik ook benieuwd naar hoe het zal zijn nog dichter bij de bron"
"Passiegebruiker zei: Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad. Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen? Moet er een goeie dieselgeur aan zitten? Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru? En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant? (Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort) Klik om te vergroten... Verschilt echt enorm en het is niet echt mogelijk om goeie coke te herkennen. Soms wordt het ook opnieuw een brok gemaakt met een product wat het ook laat glimmen nadat ze het versneden hebben en in een brok hebben gemaakt. Dus dan ziet het er mooi uit, maar is het troep.. Persoonlijk vind ik de beste coke als het brokje wat glimt en je kan zien dat er laagjes zitten (lastig om uit te leggen, maar je ziet dan strepen van de laagjes). Ruikt naar benzine, kerosine of diesel enz. Zacht is als je het klein maakt (voordat je hotplate doet) Vettig is en oplost als je het tussen je vingers wrijft. Sommigen zeggen ook dat als het heel licht een gele tint heeft dat het ook goed spul zou kunnen zijn. Maar goede coke herkennen is vrijwel onmogelijk omdat je niet weet hoe vaak er mee gekloot is.. Enige manier is om het te laten testen en het te proberen. Maar coke in poeder vorm is sowieso bijna altijd versneden. Ook als je dealer zegt dat het puur is. "Ik heb het alvast door de blender gedaan" of zo'n stom excuus haha"
"Hallo, wellicht een stomme of domme vraag, maar ik stel hem toch! Ik slik nu ongeveer 4 weken dagelijks Bupropion 300mg, maar ik zou ook weer een keer speed willen doen. Ik heb geen last van ADD/ADHD. Ik heb veel tijd op het internet rondgekeken, maar ik kon écht niks vinden over deze combinatie. Daarom, mijn vraag, (ja combineren is altijd slecht) zal speed nog effect geven? Aangezien Bupropion ook werkt op de Noradrenaline. Op het internet lees ik dat combineren altijd slecht is, maar ja. Wat weerhoud de mens om zich daar niet aan te houden! :P Als er iemand is die mij kan vertellen of het wel nut heeft om iets van de speed te “voelen” of zal ik er weinig tot niks van voelen? Bedankt! ** al 2 maanden geen speed meer gedaan ** ja, combineren heeft altijd risico’s ** beantwoord simpel mijn vraag, geen zin in sarcasme of andere onzin! ** ja, ja ik weet dat het depressieve, angst etc. gevoelens kan versterken. Ik ben van vrijwel alles op de hoogte, behalve of het nut heeft om dit te combineren."
"Wollukker zei: Wel eens aan een bommetje gedacht? Met een bommetje van 100mg speed, mits zuiver, ben je wel 7-8 uurtjes zoet. Kun je de rest van die 2g bewaren voor een andere keer 😉 Klik om te vergroten... Thanks voor je snelle reactie, een bommetje van 100mg gaat het dan worden als je dan zó lang er mee zoet bent kan ik wel maanden er over doen om die overige 1.9g op te maken. Als ik de cravings tegen kan gaan Ik zal zondag nog een reactie laten weten hoe het was :P"
"HuisbaasBob zei: Wat is je vraag precies? Hoe lang je er mee doet, of hoeveel je moet nemen Klik om te vergroten... bedoelde eigenlijk hoeveel je moest nemen haha, heb nou wel genoeg gehad... Zaterdag werd toch afgelopen nacht"
"Natozlato zei: Als ik het doe, en dat is maar af en toe, dan neem ik ongeveer iedere anderhalf uur een lijntje de hele nacht door. Ik heb eens vooraf afgewogen hoeveel dat in totaal is, en dat was ongeveer 150 mg in totaal. Op tijd stoppen in de ochtend, rond acht uur, en dan kan je 's avonds weer pitten! Klik om te vergroten... Heb het afgewogen en heb in totaal 120mg speed genomen. Ik weet achteraf niet waarom en terwijl ik het zelf écht wel wist... heb ik nog een lijntje om 05:30 genomen... Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn, maar nu een paar uur later toch niet."
"Bedankt voor deze trip report zeg, haal ze gelijk uit mijn winkelwagentje. Was enorm benieuwd naar dit, maar nee ik trek me terug. Pff. Heftig."
"Ik word hier zo niet goed van. Ik heb niks door mijn neus gehaald sinds het gat er in zit en het lijkt alleen maar weer groter te zijn. Blowen maakt me echt randje psycho. Ik raak niks meer aan"
"Ja."
"CuriousExplorer zei: Is het ongepast als ik vraag om een foto te posten? Ik zie mensen reageren dat je moet spoelen met keukenzout en lauw water, maar dat helpt enkel om te spoelen. Klik om te vergroten... Ik zou wel een foto willen posten, maar die stuur ik liever privé. Bedankt voor de steunende reacties allemaal. Ik ben al in behandeling bij de GGZ, maar ben vrijdag evengoed naar de huisarts gegaan. Hij verwees mij door naar de KNO en een kliniek. De KNO schreef voor nu een spray voor en morgen in gesprek met de kliniek."