Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smaakloze gup, dat zou handig zijn, ik krijg 't spul ZEEEER moelijk weg (kokhalzen alles) dus spuit ik ( 4 max 5 ml ) met een spuitje direct achter in me keel, slikken en daarna gelijk een glas cola er achteraan. Is net als een kwakkie ontvangen, zo ver mogelijk achter in 't keeltje, niet proeven, slikken, wegspoelen...KLAAR Gup gebruik ik niet om wazig te zijn maar puur als ik het wakker zijn van de snelle beu ben (das dus amper of niet )"
"De blauw-paarse mitsu's (2005) en de blauwe Toyota's damnnnnnnnnnnnnnn VERY NICE!!! ook goede waren, sterretjes, tonnetjes, wybertjes, smilies, witte dubbele mitsu's....."
"als je gebruikt is het verstandig om te weten wat jij doet, en wat drugs met je doet. Je kan leren door de risico's te kennen, mate te houden. Vooral moet je goed kunnen relativeren, dat houdt je met beide beentjes op de grond. Als je psyche niet zo sterk is in relativeren is het misschien beter HD achterwege te laten..."
"Zie onderschrift, XTC in alle soorten en maten waar ik meestal geeneens de samenstelling wist....beter blijft natuurlijk om ze te laten testen...."
"Posting is al wat ouder maar wil toch nog graag reageren. Ben je nu idd gestopt met de medicatie? Want ritalin en aanverwante hebben 4 tot 6 weken nodig om helemaal op je lichaam in te werken. De nare bijwerking moeten dan ook minder worden. Het staat in de bijsluiter omschreven. Ik heb inmiddels ook AD(H)D test gehad en men vroeg hoe ik tegenover medicatie stond, liever niet zei ik. Maar met het oog op mijn studie twijfel ik. Gek genoeg ben ik er niet vies van om met drugs te experimenteren maar voorgeschreven dagelijkse verplichting strijkt me tegen de haren in"
"Op Nature One staken ze pamfletten achter de ruitenwissers van de auto's op de camping, handig om te weten als je net je lijf hebt volgedouwt...mag je tot woensdag blijven staan"
"Voor hen die met het spuitje werken en de capsule, na "pluggen" ff op je rechter zij gaan liggen je endeldarm gaat namelijk rechtsaf na binnenkomst ....vooral handig voor de vloeistof-pluggers (verdwijnt je vloeistof direct in het diepe)."
"Leuk man die space-ukkies!! Wacht maar tot ze klaar zijn ....krijg gelijk zin om mijn growbox op te starten"
"Sluit me aan bij de rest, denk dat de kwaliteit 3x niks is geweest. Soms reageren mijn "dupkes" ook vrij weinig. Zowiezo trekken mijn doppen heel snel bij, ook na sjieeve...even de buitenlucht in en ze worden de helft kleiner Wat ook een wezenlijk verschil maakt; blauwe (lichte) ogen, reageren naar mijn idee heftiger dan bruine ogen....maar goed je kan je oogkleur niet ff veranderen....moet je de mijne ff lenen? WAT?? Las ik hier ergens, snaas die zoet ruikt?? TE HARDE POEDERSUIKER...."
"SpeedyGonzalis zei: Wij praten veel, echt heel veel. Veel muziek, veel hakken. En extreme wandelingen! Zorg wel altijd dat je wat te drinken bij je hebt Klik om te vergroten... Hier van 't zelfde en de hond werd de hele nacht door uitgenodigd voor een wandeling, hoe meer mensen er meeliepen des te mooier de hond 't vond En idd van die schoolpakjes sapjes mee voor onderweg!"