heroine verslaafd zijn is altijd al een ramp geweest maar sinds nov/dec vorig jaar is het gewoon een RAMP!!!
die laatste twee maanden van het jaar was er gewoon geen dope te vinden, of het was zo slecht dat men gewoon niet van heroine kon spreken. gelukkig krabbelden we weer uit deze crsis een paar maanden geleden. dolgelukkig plaatste ik toen ook die topic hier met hoofdletters; CRISIS IS WEER VOORBIJ!!!
toch bleven de prijzen een stuk hoger, wat een jaar geleden 25 a 30 euro koste (1 gr), koste nu 40 euro of duurder. en dan was de kwaliteit zo - zo. maar, deze verbeterde wel beetje bij beetje en de laatste 8 weken was hij weer redelijk te noemen.
tot afgelopen maandag, mijn dealer had nieuwe dope, (altijd een spannend moment).
maar hij was nog niet mijn voordeur uit of ik stelde al vast dat wat ik had gekocht geen dope was maar gewoon 100% cafeine!!! omdat je ziek bent neem je toch nog een paar puntjes, gewoon in de hoop dat je je vergist of dat je toch nog een brokje echt dope tegenkomt. maar nee hoor. ik werd enkel zieker door de caf, en begon als een idioot te zweten en stuiteren, alsof ik speed had genomen. ik de dealer dus bellen en hem op de hoogte gebracht. hij schrok ervan, (oprecht, hij is een vriend van mijn vaste dealer en neemt t even waar, en wil het dus zo goed mogeijk doen. mijn vaste dealer voor zo'n 17 lange jaren is voor 6 weken of vakantie,-ja, men leeft goed van dealen-)
en vanaf afgelopen maandag bleef het dus slecht. hij kocht bij 3 verschillende dealers in en iedere keer kwam hij dan weer met dezelfde rotzooit aankomen. en 1 van die 3 inkopen had hij zelfs in rotterdam gedaan waar hij een hele dag had gezocht. de "dope" is knal oranje en plakt als een idioot op folie. het is dus gewoon cafeine waarin een belachelijk kleine hoeveelheid heroine zit. bij de ene zit er iets meer of minder in dan bij de andere, maar bij allemaal zit er zo weinig dope in dat het gewoon schandalig is!!!
maar het is dus wel duidelijk dan nu in de gehele randstad, (rotterdam en den haag, en amsterdam zal daarom wel niet anders zijn) geen goeie dope meer te krijgen is. misschien in de rest van nederland nog wel, maar dat zal dan ook snel veranderen. dus mocht je daar wonen en je vind nog goeie, koop dan zoveel als je kan, want de zomer crisis ligt weer op de loer zoals ieder jaar!!
heb zelf de gehele week van s middags 12 uur tot gemiddelt 8 tot 10 uur s avonds rond gefietst door de stad in de hoop een wonder te vinden. dit getest heeft me zo'n 80 euro gekost wat enkel cafeine ballen opleverde!!! en net toen ik alle hoop had opgegeven vond ik toch opeens goeie dope, maar ja, de dealer wist van de schaarste en dus vroeg hij met droge ogen 70 euro voor een gram.
7 0 E U R O !!!!!
en dan 0.9 gram geven he!!!!
maarja, als je ziek bent koop je het toch, en dat heb ik dus de afgelopen 3 dagen gedaan. iedere junk in de stad is de wanhoop nabij, iedereen belt en zoekt iedereen, op zoek naar goeie dope, en iedereen is opeens ziek of slikt extra meth of wat dan ook, wachtend opdat dit maar weer snel overgaat.
er is 1 pluspunt aan dit soort van zomer crisissen,
en dat is dat straks er weer goeie is. want wanneer de dealers weer terug komen van hun 'wel verdiende' vakanties dan nemen sommigen van hen zelf dope mee terug naar huis, en dat is dan wel super kwaliteit!! maar tot dan is dit weer een nieuw diepte punt, waar is toch die goeie oude tijd van 20 jaar geleden, dat dope puur was (80 tot 95% puur).
ach, die goeie oude tijd, kan daar nu enkel nog maar van dromen...