Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspeptolerantie en X

peptolerantie en X

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
ey iedereen,

Ik ga morgen met een maat van me de eerste keer XTC proberen. Geen idee wat voor pillen enzo, maar ik krijg het via een betrouwbare bron waar ik ook altijd andere rommeltjes haal die altijd van goeie kwaliteit zijn. Ik heb de tijd niet meer om te laten testen maar ik neem het risico maar even dat er mcPP in zit.

Ik zat me alleen af te vragen. Ik gebruik al best een tijdje veel stoffen die nogal op je doapmine werken (pep, concerta / ritalin, dat soort dingen), en heb ongeveer een maand nogal *kuch*... veel van die rotzooi gebruikt (dagelijks). Afgelope twee weken ben ik van alle soorten harddrugs afgebleven maar ik had gelezen dat er nogal wat mensen zijn die na langere tijd veel speed minder opgepept raken van X... Dat ze tot lange tijd (maand, enkele maanden) na de pep-periode eigenlijk eerder in slaap vielen van de X dan dat ze zin hadden om te bewegen enzo.
Gebeurd dit vaak bij mensen die langere tijd veel pep hebben gebruikt? Ik heb ongeveer een maand lang vrijwel elke dag concerta 54mg (Ja, ik weet dat concerta geen speed is maar 't werkt ook stevig op je dopamine / (nor)adrenaline) geslikt en in die maand 1,5gr pep. Ik hoop echt dat ik niet ineens half lig te ronken na het droppen van die pil.... zou wel beetje matig wezen als ik door mn eerste X-ervaring heenslaap.
Ook niet erg veel tegen te doen lijkt me, maar ach, dan kan ik me er een klein beetje op voorbereiden...

grz,

PeterB
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat je de afgelopen tijd gebruikt heb kan idd effect hebben op de werking van The Big X. zorg anders dat je tot de X NIKS meer gebruikt. Rust wat uit, eet regelmatig en drink sapjes. Bij mij werkt de X ook minder door speed (terwijl bij anderen in de groep de X harder werkt met speed)
Zowiezo vind ik dat X zijn werking beter doet als je actief bezig bent -dus op een feest ofzo- dan thuis in de chillmodus.
Als ik X doe in de chillmodus verloopt het iets anders dan op een feest; na (ruim) een uur begin ik boertjes te laten :P , GAPEN, tintelingen in me hoofd, lichte spanningen in me kaakspieren, kort erna tunneleffect in de oren, goed merkbaar als je jezelf hoort praten en uiteraard met muziek, praatkick en ontzettend blij/melig/bijdehand en dan volgt mijn zicht (witte waas :openmouth: )
Als gaarheid dreigt toe te slaan, veel vuldig gapen, ga ik wat doen lopen, hakken in de huiskamer :grin:
Op een feest ga ik minder snel gapen omdat ik dan al actief ben, dan werkt t pierke ook wel wat sneller :grin: MUCH BETTER!!

TIP: vooral niet toegeven aan lamheid of gaarheid, dan is en blijft de beleving veel beter :rock:

Succes!!

BTW dat boeren bij X zijn er daar meerdere die dat ook hebben? Mijn vriend en ik beide wel iig :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak je maar geen zorgen, het is toch wel mCPP : P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
idd ik zou wachten
tot je 100% zeker weet dat je eerste keer wel goddelijk is .....

want je hebt maar 1 eerste keer.

:hearteyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
idd ik zou wachten
tot je 100% zeker weet dat je eerste keer wel goddelijk is .....

want je hebt maar 1 eerste keer.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dat dus

EN LAAT JE PILLEN TESTEN, VOOR JE HET WEET VERNEUK JE JE AVOND!

Een vriendje die altijd goeie shit regelt blablbabla. Ik zou het echt niet geloven in deze ernstige tijden. TESTEN!
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
zeauw, reactie van het thuisfront.

bedankt voor de reacties.
We hebben geen pillen gedaan; de persoon waar mijn dealer zijn pillen vandaan haalde was niet meer te berijken, en de volgende persoon was gister wel te berijken en leek een mooi aanbod te hebben... mja, vandaag weer totaal foepsie, dus hij zou morgen contact opnemen met wéér een andere gozer.
We zaten eerst nog wat te twijfelen of we volgende week vrijdag bij een gast thuis (zijn ouders zijn van de vakantie naar de andere kant van het land) aan de paddestoelen zouden gaan of toch maar eerste keer X zouden doen.
De keuze is gevallen op paddestoelen, die ik nog gedroogd had liggen, om o.a. de reden dat we dan, zoals jullie al aanbevolen, wat meer tijd zouden hebben om de X te laten testen en een tijdje clean te blijven voor de X. Plus dat het ons inderdaad leuker leek om het op een feest te doen.

grz,

PeterB

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."