#1
Ik gebruik nu ruim 3 maanden ritalin, ongeveer 40 tot 60mg per dag.
Nu merk ik dat ik steeds meer last krijg van wazig (onscherp) zicht.
Van dichtbij valt het mee, maar van veraf is alles onscherp.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn ogen zijn een paar maanden geleden nog getest en toen was er niks mis mee.
Nu merk ik dat ik steeds meer last krijg van wazig (onscherp) zicht.
Van dichtbij valt het mee, maar van veraf is alles onscherp.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn ogen zijn een paar maanden geleden nog getest en toen was er niks mis mee.