Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoen of niet doen

Doen of niet doen

38 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#1
K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketamine is een leuke drug om te gebruiken, heb het zelf nog maar 1 keer gedaan, maar ik raad je toch aan om het te doen met iemand die er wat van weet zodat je zeker geen te hoge dosisen neemt en in een K-hole geraakt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
weet je wat ik ga doen?............een lekker jointje draaien
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het niet weten wat betreft Ketamine,
Ik heb het nooit gebruikt.
ik weet wel dat je bij halucinerende drugs als bijv. LSD
niet op je 16 moet beginnen je bent dan jong en je hebt veel hersenspinsels en daardoor ga je harder halucineren. Je halucinatie is gebaseerd op wat je denkt en als je heel veel en hard nadenkt wat je als je jong bent volgens mij meer doet. Ga je hem harder trippen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kom terug als je haren op je snikkel heb ...
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Om in een "K-Hole" te komen zoals ik dat hier lees moet je de Ketamine echt spuiten. Dit bereik je niet met snuiven of drinken.
Het gaat er namelijk om, hoeveel Ketamine je lichaam gelijktijdig krijgt.
Dan gaat het niet om de dosering, maar om een piek creeren.
Om zo'n PIEK te bereiken moet je ook nogal snel spuiten, of je moet een bloedvat geraakt hebben, dan merk je niet eens dat je in een K-hole komt, want dan zit (lig) je er al in. (Ik spreek uit ervaring)



Dit is de Ketamine die ik gebruik.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
De andere 180 mg ligt al 2 jaar op de plank.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
:openmouth: ZONDE !
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wesleydehallucinaut zei:
K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
Klik om te vergroten...


Als jij zelf wilt, moet je het doen. eerst een klein lijnt je nemen.Om te weten hoe het is.
En dan een lijn van een vinger lang.
En dan ben je lekker scheef met een fijn gevoel.


Zo doe ik het toch. :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
Wesleydehallucinaut zei:
K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
Klik om te vergroten...


Als jij zelf wilt, moet je het doen. eerst een klein lijnt je nemen.Om te weten hoe het is.
En dan een lijn van een vinger lang.
En dan ben je lekker scheef met een fijn gevoel.


Zo doe ik het toch. :)
Klik om te vergroten...

Ja, alleen weet jij niet zo goed met drugs om te gaan, als je het mij vraagt :wink:.

Ik ben het eens met Flash Kieke wat betreft het feit dat je het alleen moet doen als je er zelf achter staat. Met de aanbevolen vinger-lengte-lijn ben ik het dan weer niet eens. :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
flash kieke zei:
Wesleydehallucinaut zei:
K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
Klik om te vergroten...


Als jij zelf wilt, moet je het doen. eerst een klein lijnt je nemen.Om te weten hoe het is.
En dan een lijn van een vinger lang.
En dan ben je lekker scheef met een fijn gevoel.


Zo doe ik het toch. :)
Klik om te vergroten...

Ja, alleen weet jij niet zo goed met drugs om te gaan, als je het mij vraagt :wink:.

Ik ben het eens met Flash Kieke wat betreft het feit dat je het alleen moet doen als je er zelf achter staat. Met de aanbevolen vinger-lengte-lijn ben ik het dan weer niet eens. :wink:
Klik om te vergroten...
mjah maar met zijne keta is het mss zo he !
heb ook nog geen keta gehad waar je met het zogenaamde mespuntje moet snuiven.
wat dus ook wel aangeeft da het niet puur is.
maar als je het voor de eerste keer doet kan je idd best zo weinig mogelijk pakken.
bijpakken kan je altijd !!!!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb veel interesse in alle soorten drugs, maar de soorten waarvan ik niet genoeg afweet, en er voor mijn doen niet genoeg over bewezen is, probeer ik niet uit.
Keta is zo een drugs, verhalen die je hoort dat het gevaarlijk is, tja, alle drugs, maar deze geeft me toch een andere indruk, vandaar.. nee
Te riskant, te veel vragen in mijn hoofd.. dat weerhoud me ervan
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skippy zei:
ik heb veel interesse in alle soorten drugs, maar de soorten waarvan ik niet genoeg afweet, en er voor mijn doen niet genoeg over bewezen is, probeer ik niet uit.
Keta is zo een drugs, verhalen die je hoort dat het gevaarlijk is, tja, alle drugs, maar deze geeft me toch een andere indruk, vandaar.. nee
Te riskant, te veel vragen in mijn hoofd.. dat weerhoud me ervan
Klik om te vergroten...

Ketamine is juist een redelijk "veilige" drug.
Je raakt er niet (lichaamlijk) aan verslaafd. (dus geen ontwenningsverschijnselen bij stoppen)
Bij snuiven kan je (normaal gesproken) gewoon geen overdosis binnen krijgen.
Het enige gevaar is, de toevoegingen, waar wordt de poeder mee versneden?
Als je vloeibare Ketamine spuit, en je neemt te veel, verlies je gewoon "even" het bewustzijn, dit komt gewoon weer terug.

Geestelijk is het wel een gevaarlijke drug.
Je moet er niet aan beginnen als je bang bent uitgevallen, of als je snel in paniek raakt, een trip kan HEEL heftig zijn.

Kijk ook maar eens op deze link, waar een ervaring beschreven staat:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op een bepaalde manier heb ik er zo mijn angsten voor, niet te beschrijven..
Ook als je leest wat de drug met je doet als je op het 4e platteau zit, krijg ik kippevel van, en omdat de dosis bij ieder verschillend is lijkt mij dat je al gauw te veel neemt..
Heel eng lijkt het me, om mn lichaam te verlaten e.d.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat voor ervaring heb je tot nu toe opgedaan met drugs? Dat is misschien wel belangrijk.

Het enige nare wat kan gebeuren als je ketamine snuift is dat je omvalt en met je hoofd ergens op terug komt. Dus tip als je van plan bent om veel te nemen: ga ff lekker zitten als het begint.

De eerste keer dat ik het deed was in de trein, heb ik ook overleeft :grin:

Verder moet je je eraan overgeven, je gaat niet dood en het is na 2 uurtjes sowieso weer over. De trip kan vrij heftig zijn omdat je de controle over je lichaam kan verliezen, daar raken sommige mensen van in paniek wat zich dan resulteert in flippen.

Doe het ook niet onervaren in combinatie met veel alcohol want dan is de kans groot dat je gaat kotsen.
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Kom terug als je haren op je snikkel heb ...
Klik om te vergroten...


hey hey..tis niet aan ons om te oordelen,enkel om te adviseren..als je zon dingen wilt zeggen ga dan bij de politie..

Ketamine is tof maar aim low:) je kan altijd bijnemen..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beetje jong nog dude,wacht er beter nog even mee.
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#17
ket is naar mijn mening toch wel de meest intense drug die er is.. vage is echter dat als je m half doorflipt, dat je het allemaal wel accepteert en er niks om geeft:)
anyway, let dr een beetje mee op, begin rustig, bijpakken kan altijd
en GEEN alcohol dr bij, iedereen die ik ken die alc. en ket hebben gemixt werden ziekk duzzzz
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou ook ff wachten tot je lichaam vol ontwikkeld is incl. je hersenen en je immuunsysteem. Dat je hersenen ontwikkeld zijn bedoel ik mee dat je dan nog is goed nadenkt of je het wel moet doen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blijf het raar vinden dat mensen op die manier om advies vragen en dat mensen er over kunnen oordelen. Ik ken die mensen niet, dus ik kan ook niet zeggen of ze er al dan niet aan toe zijn :confused:
Of zeg ik nu iets heel raars? (:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
hier kan een anders toch niet op andwoorden dit is iets wat je voor jezelf moet bepalen.

ik zou zeggen lees er veel over op internet en fora, en besluit dan voor jezelf of je het verstandig vind er nu al aan te beginnen of beter nog kan w8ten tot je ouder bent.

vrede!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."