#1
K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
lysergine25 zei:De andere 180 mg ligt al 2 jaar op de plank.
![]()
Wesleydehallucinaut zei:K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
flash kieke zei:Wesleydehallucinaut zei:K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
Als jij zelf wilt, moet je het doen. eerst een klein lijnt je nemen.Om te weten hoe het is.
En dan een lijn van een vinger lang.
En dan ben je lekker scheef met een fijn gevoel.
Zo doe ik het toch.![]()
mjah maar met zijne keta is het mss zo he !Bal0n zei:flash kieke zei:Wesleydehallucinaut zei:K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!
Als jij zelf wilt, moet je het doen. eerst een klein lijnt je nemen.Om te weten hoe het is.
En dan een lijn van een vinger lang.
En dan ben je lekker scheef met een fijn gevoel.
Zo doe ik het toch.![]()
Ja, alleen weet jij niet zo goed met drugs om te gaan, als je het mij vraagt.
Ik ben het eens met Flash Kieke wat betreft het feit dat je het alleen moet doen als je er zelf achter staat. Met de aanbevolen vinger-lengte-lijn ben ik het dan weer niet eens.![]()
Skippy zei:ik heb veel interesse in alle soorten drugs, maar de soorten waarvan ik niet genoeg afweet, en er voor mijn doen niet genoeg over bewezen is, probeer ik niet uit.
Keta is zo een drugs, verhalen die je hoort dat het gevaarlijk is, tja, alle drugs, maar deze geeft me toch een andere indruk, vandaar.. nee
Te riskant, te veel vragen in mijn hoofd.. dat weerhoud me ervan
BobG zei:Kom terug als je haren op je snikkel heb ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."