Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speeseend zei: Zeer verslavend Dat valt wel mee hé, lysergine25! Ik kan je ook wel mede delen dat ik het een flinke tijd gebruikt heb (maanden) en toch van de ene dag op de andere ermee ben gestopt. Nu gebruik ik het af en toe nog (drie keer in in maand max, dan een halfje / kwartje). Klik om te vergroten... Maanden lang elke dag diazepam en dan in 1x stoppen en nergens last van? Het spul is lichamelijk verslavend en je krijgt er duidelijke afkickverschijnselen van na regelmatig gebruik (al een aantal weken). Om er een paar te noemen: hoge bloeddruk, slapeloosheid, angst, nachtmerries, spasmen en zo zijn er nog wel meer te noemen. Dan heb ik het nog niet eens over de geestelijke afhankelijkheid... speeseend zei: Conclusie Is dat dit middel naar mijn mening (en van mijn arts) niet echt zo verslavend als jij dat stelt. Klik om te vergroten... Mijn conclusie is dat jij de verslavingsrisico's van diazepam (ea benzo's) onderschat. Mischien dat JIJ er wel heel goed mee om kan gaan, maar dan moet je niet stellen dat het allemaal niet zo veel voorstelt en dat mensen maar overdrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen deze medicijnen (integendeel, ik gebruik ze zelf ook), maar het is wel iets wat je serieus moet nemen. speeseend zei: Doe mij maar een Oxazepam 50mg. Klik om te vergroten... Save one for me plz"
"Ok Eend, ik had niet begrepen dat je specifiek over jouw ervaring sprak Wat ik eigenlijk wel interessant vind om over te discusieren is waarom hier gesteld wordt dat Oxazepam verslavender zou zijn dan Diazepam. Voor zover ik weet zijn de lichamelijke ontwenningsverschijnselen voor bijna alle benzo's hetzelfde. Diazepam werkt langer, sneller en naar mijn mening heftiger dan Oxazepam. Dus waarom zou Oxazepam verslavender zijn?"
"lichtendonker zei: Ik heb mijn bestelling via Airsealed vandaag binnen gekregen. Keurig verpakt en binnen een week, er zit een uitgebreide bijsluiter bij. Hier ga ik vaker bestellen. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip. Heb net even een mooie order geplaatst"
"MDMC zei: 180 mgrm Methylfenidaat (stelletje machines af en toe op dit forum ) ? Ik vind 30 mgrm al aardig klappen.. Klik om te vergroten... Het is concerta he, dus extended release. Nog veel, maar niet te vergelijken met 180mg ritalin."
"Je hebt gelijk, MDMC. Concerta komt idd in soortgelijke dosis als ritalin. Dan is 180mg inderdaad ziekelijk hoog"
"Als ritalin over de datum is, werkt het dan nog en kan ik die nog gewoon slikken? Mijn voorraad is op en m'n bestelling komt pas later deze week binnen. Nu heeft een vriend van me nog wat doosjes liggen, maar die zijn wel een paar jaar over de datum..."
"Ik gebruik nu ruim 3 maanden ritalin, ongeveer 40 tot 60mg per dag. Nu merk ik dat ik steeds meer last krijg van wazig (onscherp) zicht. Van dichtbij valt het mee, maar van veraf is alles onscherp. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn ogen zijn een paar maanden geleden nog getest en toen was er niks mis mee."
"Enesteene zei: voel me superlekker, alleen wat een raar gevoel in mn spieren Klik om te vergroten... Goh, verrassend :P Dat rare gevoel in je spieren zal wel komen omdat ze gespannen zijn, je staat strak van de ritalin."
"De bioavailability voor morfine is oraal heel laag, vandaar dat het weinig effect heeft. De vloeistof is bedoeld voor injectie, niet om op te drinken. Als ik jou was zou ik eerst echt ff wat beter onderzoek doen naar morfine. Je geeft in je openingspost aan denkt "klaar" te zijn om met opiaten te experimenteren. Maar het is vrij duidelijk dat je niet goed geinformeerd bent (no disrespect) Tenzij je een van de weinige mensen bent die opiaten saai vind (en dat zijn er heel weinig) is de kans denk ik wel 99% dat je het vaker gaat doen. Ook al heb je nog zoveel wilskracht voordat je het geprobeerd hebt, al die wilskracht kan meteen weg zijn. Wil geen wijsneus zijn ofzo, maar je weet niet waar je aan begint. Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met "mischien krijg ik ooit de kans een echte opiaat te proberen"? Morfine is as real as it gets... Ok, lees je nog? Dan ben je wwarschijnlijk vast beraden om het verder uit te proberen en zal ik proberen je te informeren over wat je hebt en hoe je het moet gebruiken. Kun je zeggen wat de inhoud van de ampullen is? Er staat meestal een mg/ml verhouding op, bijv: 30mg/ml Er vanuit gaande dat je niet gaat injecteren is de beste route rectaal. Klink smerig, is het ook! :P maar het komt qua effect bijna in de buurt van injectie. Je mengt de vloeistof wat verder aan met water en spuit het in je anus met een spuit zonder naald (ff googlen, zijn veel guides voor te vinden) Een andere optie is om de vloeistof te laten verdampen tot er poeder over is en dat te snuiven. Maar als de ampulken bijv 10mg/ml zijn dan blijft er amper poeder over, dus dan schiet het niet op. Dus laat ff weten wat voor ampullen je hebt. Nogmaals, het is echt vuur waar je mee speelt. Ik heb zelf zo'n 12 jaar vanalles gebruikt zonder ergens verslaafd aan te raken en een aantal maanden geleden begonnen met experimenteren met opiaten en het is nu al compleet uit de hand gelopen. Ik heb gewoon een goeie baan en een prina leven, dus het manifisteert zich niet direct in problemen, maar ik kan nu al niet meer zonder opiaten... /DrMed"
"Wacky zei: Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt. Klik om te vergroten... Tot je een weekend lang gecombineerd aan de pep, coke en keta gaat. En van wat er daarna allemaal uit komt kun je kastelen bouwen Ja, ik snuif. Eigenlijk alleen nog maar coke de laatste jaren en met mate(n). Gemiddeld een paar keer per maand en nooit doordeweeks."