Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt een Super Report heb je geschreven. Heerlijk eens een keer een reportje over coke. Dat heb ik nog niet gelezen hier. Heel herkenbaar. Maar mooi, als je het bij deze keer kunt laten. Ik heb het wel vaker gedaan, maar de coke is toch best vaak verschillend. Het is vaak na alcohol lekkerder. Maar toch soms sterker, dan de andere keer. Dat stukje wat je schrijft over, dat je zit te wachten op de mdma-achtige rush, dat had ik ook. Ik zat te wachten op dat heerlijke XTC gevoel, maar dat had het niet. En het heeft een jaar of 10 geduurd, toen ik het weer ging proberen. Ik vind het leuk voor af en toe, maar daar wil ik het graag bij houden. Je schrijft op een hele leuke manier. Leest heerlijk makkelijk weg. Ben benieuwd naar je aankomende 2-cb report! Blijf zo schrijven! Ik vind dit reportje echt een nominatie waard voor het TRvdM Oktober!"
"Snoepietje, je hebt wederom weer een heel mooi report geschreven. De keren, dat je hier op het forum je reportjes schrijft, ben ik telkens wederom enthousiast. Lijkt me een heftige ervaring voor je geweest, maar zou je het nog eens doen? Wat voor zegeltjes had je genomen? Grappig, ik dacht altijd dat je nog een heel jong meisje was, maar nu schrijf je dat je 40 en moeder bent. Is natuurlijk ook nog helemaal niet oud, je bent natuurlijk zo jong als je je voelt. Haha! Maar vind het altijd wel fijn, dat er nog meer moeders hier op het forum zitten. Die wel verantwoordelijk zijn, maar toch af en toe eens lekker uit de band willen springen! Maar wederom mijn complimenten, Snoepietje."
"Bah, rillingen lopen over mijn lijf. Wat een naar verhaal! Heb dit 7 maanden mee moeten maken met een bepaald persoon. Hoop dat je kunt stoppen voor het echt te laat is. Net zoals die bewuste persoon eindigen is je ergste nachtmerrie! Sterkte en succes!"
"Helemaal niet te lang report. Ayahuasca boeit me al een paar jaar echt ontzettend en ik ben na het lezen van je report en ons gesprek op msn nog meer overtuigd. Dit gaat mij ook ten goede komen. Je hebt het geweldig omschreven. Lekker leesbaar en inleefbaar."
"Echt een heel mooi report meissie. Ben blij voor je, dat deze ervaring je nieuwe inzichten heeft gegeven."
"Nice report. Mooi omschreven en lekker leesbaar. Ik ben een echte muziekliefhebber, maar kan de DnB nog altijd niet als mijn muziek toeschrijven. Maar idd als je muziek aan hebt staan lijkt het bij mij ook altijd heerlijk lang te duren, hopende dat het niet af zal lopen. Maar in elk geval kijk ik al uit naar je volgende tripreport!"
"SperSIZEboon zei: eyebeekaii zei: SperSIZEboon zei: keta nemen om te slapen Klik om te vergroten... Ja waarom niet ? Keta voor het slapengaan, keta bij het opstaan, keta voor het eten, keta na het eten, verder alleen 's avonds, 's morgens, 's middags, 's nachts, doordeweeks, in het weekend en op zon en feestdagen Haha nee grapje, maar doe het zo vaak voor het slapengaan, lekker lam, ff jointje roken en tv kijken en dan lekker lang slapen... Heb n enkele keer dat ik te hard space om te slapen, maar dan is het teveel geweest Klik om te vergroten... lekker zonde, drugs gebruiken en dan gaan slapen... Klik om te vergroten... Echt wel! Is toch veels te leuk spul om te gaan liggen pitten! Slapen is voor apen!"
"Echt GE-NI-AAL geschreven, Nick. Hahahahahahahahaha! Echt Gruwlijk! Wel k*t om mee te maken, maar het is echt lachwekkend uitgebracht! Ode aan Neger, die het even genickt had om op de kaart te blijven!"
"ExceptionalInsight zei: atbboy zei: En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet. En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen? Klik om te vergroten... Waarom zou je dat doen? Klik om te vergroten... Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord. Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!! In een halve liter fles droppen kan altijd. Makkelijker blijft toch het flesje waar je een dosis in kan doen. Inschatten blijft toch vaak een gok. Of je moet erin doorgewinterd zijn. Als je jezelf niet steeds wilt belasten doordat je jezelf steeds af moet vragen om de hoeveel tijd je bij moet nemen, zou ik het gewoon gemakkelijk houden. Je slokken per hoeveelheid inschatten is niet echt handig. Kijk ik zie mensen om het uur bijnemen, anderen om de 2 uur. Als je neemt wil je een lekker gevoel en niet jezelf steeds af hoeven vragen wanneer je bij moet nemen."
"Briljant. Had mij effe gebeld! :P Dit staat al bijna 15 jaar op mijn To Do List!"