Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB en gewichtstoename en gewichtsverlies

GHB en gewichtstoename en gewichtsverlies

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik nu al een tijdje regelmatig ghb, en het valt me wel op dat ik er wel een beetje van verdik, maar dit meestal de dag erna, waarschijnlijk door het vocht dat wordt opghehouden, heeft iemand een tip om dit te vermijden, want als meisje is het natuurlijk niet zo leuk om er zo opgeblazen bij te lopen natuurlijk :rolleyes:

En dan nog een tweede vraagje, ik lees veel dingen over het gebruik van ghb en bodybuilding, dat het je aanmaak van spieren zou stimuleren door de afzetting van groeihormoon. Ik doe dagelijks aan fitness, maar niet voor aanmaak van spieren, maar meer om m'n lijn te behouden en alles strak te houden, wil er niet mannelijk gaan uitzien ofzo natuurlijk.
Dus m'n vraag is eigenlijk of het ook helpt bij de calorieverbranding tijdens het sporten, of heeft het juist een omgekeerde werking waardoor je minder calorien gaat verbranden? Als ik nu een uurtje cardio doe zonder ghb te hebben genomen, heeft dit dan hetzelde effect dan wanneer ik wel ghb heb genomen? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
alvast bedankt :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
partygirl zei:
Ik gebruik nu al een tijdje regelmatig ghb, en het valt me wel op dat ik er wel een beetje van verdik, maar dit meestal de dag erna, waarschijnlijk door het vocht dat wordt opghehouden, heeft iemand een tip om dit te vermijden, want als meisje is het natuurlijk niet zo leuk om er zo opgeblazen bij te lopen natuurlijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, denk je dat anderen dat zien? Als je al meer vocht zou vast houden, wat me sterk lijkt want je neemt maar heel weinig zout binnen, dan is het miniem. Meet voor de gein eens 5 dagen je taille op, de dag na GHB gebruik en 5 dagen de day-after dat je geen GHB op hebt. Reken daar even het gemiddelde van uit, ik weet zeker dat je geen significant verschil meet :).

En dan nog een tweede vraagje, ik lees veel dingen over het gebruik van ghb en bodybuilding, dat het je aanmaak van spieren zou stimuleren door de afzetting van groeihormoon. Ik doe dagelijks aan fitness, maar niet voor aanmaak van spieren, maar meer om m'n lijn te behouden en alles strak te houden, wil er niet mannelijk gaan uitzien ofzo natuurlijk.
Dus m'n vraag is eigenlijk of het ook helpt bij de calorieverbranding tijdens het sporten, of heeft het juist een omgekeerde werking waardoor je minder calorien gaat verbranden? Als ik nu een uurtje cardio doe zonder ghb te hebben genomen, heeft dit dan hetzelde effect dan wanneer ik wel ghb heb genomen? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
alvast bedankt :wave:
Klik om te vergroten...

Het maatk groeihormoon vrij. GHB zelf doet weinig met verbranding, groeihormoon wel iets, maar ik denk niet dat dat merkbaar is.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
partygirl zei:
Ik gebruik nu al een tijdje regelmatig ghb, en het valt me wel op dat ik er wel een beetje van verdik, maar dit meestal de dag erna, waarschijnlijk door het vocht dat wordt opghehouden, heeft iemand een tip om dit te vermijden, want als meisje is het natuurlijk niet zo leuk om er zo opgeblazen bij te lopen natuurlijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, denk je dat anderen dat zien? Als je al meer vocht zou vast houden, wat me sterk lijkt want je neemt maar heel weinig zout binnen, dan is het miniem. Meet voor de gein eens 5 dagen je taille op, de dag na GHB gebruik en 5 dagen de day-after dat je geen GHB op hebt. Reken daar even het gemiddelde van uit, ik weet zeker dat je geen significant verschil meet :).

En dan nog een tweede vraagje, ik lees veel dingen over het gebruik van ghb en bodybuilding, dat het je aanmaak van spieren zou stimuleren door de afzetting van groeihormoon. Ik doe dagelijks aan fitness, maar niet voor aanmaak van spieren, maar meer om m'n lijn te behouden en alles strak te houden, wil er niet mannelijk gaan uitzien ofzo natuurlijk.
Dus m'n vraag is eigenlijk of het ook helpt bij de calorieverbranding tijdens het sporten, of heeft het juist een omgekeerde werking waardoor je minder calorien gaat verbranden? Als ik nu een uurtje cardio doe zonder ghb te hebben genomen, heeft dit dan hetzelde effect dan wanneer ik wel ghb heb genomen? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
alvast bedankt :wave:
Klik om te vergroten...

Het maakt groeihormoon vrij. GHB zelf doet weinig met verbranding, groeihormoon wel iets, maar ik denk niet dat dat merkbaar is.
Klik om te vergroten...

Je verbrand ook meer vet. Door de ghb maak je meer gh aan, maar ook het streshormoon cortisol. Een vijand voor iedere bodybuilder. Cortisol zorgt voor afspraak spieren en beetje vet. Door het groeihormoon worden die spieren terug aangemaakt in je slaap, daarom is het effect van ghb op de spiergroei te verwaarlozen.
Ghb heeft geen nadelig effect op je fysiek. Alleen door de vreetkicks kun je wel aankomen
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad die vreetkiks! Niet normaal.

nog erger dan op speed :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
Inderdaad die vreetkiks! Niet normaal.

nog erger dan op speed :grin:
Klik om te vergroten...

De Chocolade-Oorlog breekt uit! :grin:
En niet alleen aan die chocolade wordt er gevreten! :wink:
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, die vreetaanvallen he! :smilingimp:

Iemand tips hoe je die kan onderdrukken, want iedere keer als ik het neem zeg ik tegen mezelf dat ik niks ga eten, maar uiteindelijk neem ik me dan toch iets en eens ik begin kan ik dan niet meer stoppen natuurlijk.

En is het ook niet zo dat je verbranding door de ghb trager verloopt??
Komt dit door een bepaalde stof die erin zit?

kweet het, tis precies een vragenquiz, maar probeer er zoveel mogelijk over te weten te komen en wie weet dit beter dan mensen die het zelf al ervaren hebben :wink:

al bedankt voor de reacties tot hiertoe.
greetz :wave:

en nutsss: krijg jij vreetaanvallen van speed??? :openmouth: Als er nu iets is waar ik totaal niet door kan eten dan is het wel speed...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je verbranding gaat niet trager door ghb.
Hoe meer je eet hoe sneller je verbranding gaat werken.
Eet gewoon gezond... Dan kun je al wat meer eten imo
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is een spierverslaper dus de vertering gaat wel trager. Eet daarom nooit te veel. Liever kleine porties zodat het ook verwerkt kan worden.
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
Inderdaad die vreetkiks! Niet normaal.

nog erger dan op speed :grin:
Klik om te vergroten...

freetkicks op speed? :openmouth:

ik heb nog nooit speed gebruikt maar als ik xtc op heb kan ik alles behalve ete, zowiezo chips of iets als je dat probeert te ete is het net zand, en brood of iets gaat ook nie, t enige wat my eetbaar lykt tydes xtc of speed is yoghurt of vla ofzo, iets wat niet vast is

keb wel welles gehad met xtc dat ik zoon lege maag had dat ik wel iets moest ete want ik moest gwoon overgeve van myn lege maag maar het ging egt nie, 45min op 1 boterham zitte doen mja gwoon proppe he anders zit je dalyk gal te kotse en da wil je nie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."