#1
het zal waarschijnlijk wel wat minder sterk zijn, ik bewaar het eigenlijk altijd standaard in de vriezer/koelkast
Mac... zei:Nou ik heb m gebruikt en hij is nog altijd net zo sterk als dat die in het begin was. Samen met mijn vriendinnetje gebruikt, was haar eerste keer en we hebben een goddamn lekkere nacht gehad![]()
![]()

Zolang tie er niet bedorven uit ziet (ruikt) is het wel goed.Mac... zei:Hey ik heb nog wat GHB staan van ergens Januari, heeft niet koel gestaan, ziet er nog steeds mooi helder uit, maar is het zo lang houdbaar?? Wat zou er mee kunnen gebeuren als het te lang staat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."