Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaar?

Houdbaar?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
het zal waarschijnlijk wel wat minder sterk zijn, ik bewaar het eigenlijk altijd standaard in de vriezer/koelkast
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ik heb nog wat GHB staan van ergens Januari, heeft niet koel gestaan, ziet er nog steeds mooi helder uit, maar is het zo lang houdbaar?? Wat zou er mee kunnen gebeuren als het te lang staat?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je het wel een donkere opbergplaats gegeven het afgelopen half jaar! Of heeft het in het licht gelegen.
Volgens mij kun je het gewoon proberen. Misschien werkt het nog Super! :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nja niet echt in het volle licht, meestal in het donker. het stond gewoon bij mij op de kamer, maar daar zijn meestal de rolluiken dicht en ikzelf ben er bijna nooit. nja ga het wel proberen, zal dan wel goed zijn :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik heb m gebruikt en hij is nog altijd net zo sterk als dat die in het begin was. Samen met mijn vriendinnetje gebruikt, was haar eerste keer en we hebben een goddamn lekkere nacht gehad :wink: :hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Nou ik heb m gebruikt en hij is nog altijd net zo sterk als dat die in het begin was. Samen met mijn vriendinnetje gebruikt, was haar eerste keer en we hebben een goddamn lekkere nacht gehad :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Mooizo. :beer:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Hey ik heb nog wat GHB staan van ergens Januari, heeft niet koel gestaan, ziet er nog steeds mooi helder uit, maar is het zo lang houdbaar?? Wat zou er mee kunnen gebeuren als het te lang staat?
Klik om te vergroten...
Zolang tie er niet bedorven uit ziet (ruikt) is het wel goed.
Heb ook wel is een flugeltje op die ik bij een maat van me op zijn freak zolder vond :grin: (Stond er ook meer als een jaar)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."