#1
Hoi iedereen,
vanavond ben ik alleen thuis en dacht ik bij mezelf "waarom neem ik niet de kans om een keer een edible te proberen?".
Nu is het zo dat ik al een tijdje regelmatig doe blowen en er eigenlijk nog weinig van voel als ik er 1 of 2 rook. Ik wou daarom dus een keer een edible proberen.
Ik zat te denken aan hasj (choco)melk of aan spacecake.
Nu is het zo dat ik 20 jaar ben en rond de 93kg weeg. Ik wil dus wel lekker stoned worden maar niet echt heftige visuals krijgen zoals bij LSD of zo.
Mijn vragen in het kort zijn dus;
- wat is beter voor de eerste keer hasj (choco)melk of spacecake?
- Heeft iemand een goed recept?
- Wat kan ik qua heftigheid verwachten en wat is een goede dosering?
- Moet er iemand bij zijn of kan het ook alleen?
Thanks alvast!
vanavond ben ik alleen thuis en dacht ik bij mezelf "waarom neem ik niet de kans om een keer een edible te proberen?".
Nu is het zo dat ik al een tijdje regelmatig doe blowen en er eigenlijk nog weinig van voel als ik er 1 of 2 rook. Ik wou daarom dus een keer een edible proberen.
Ik zat te denken aan hasj (choco)melk of aan spacecake.
Nu is het zo dat ik 20 jaar ben en rond de 93kg weeg. Ik wil dus wel lekker stoned worden maar niet echt heftige visuals krijgen zoals bij LSD of zo.
Mijn vragen in het kort zijn dus;
- wat is beter voor de eerste keer hasj (choco)melk of spacecake?
- Heeft iemand een goed recept?
- Wat kan ik qua heftigheid verwachten en wat is een goede dosering?
- Moet er iemand bij zijn of kan het ook alleen?
Thanks alvast!