Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou graag nog wat 2c-c in willen slaan maar dan moet ik eerst weer een goede bron vinden. Heb nog wel een halve gram, maar het is toch éen van mn favoriete middelen. Etizolam is leuk, maar als ik het groots insla is het risico op misbruik ook groter dus als ik het niet meer kan krijgen accepteer ik dat maar."
"Zou niet direct weer aanwennen om elke dag te nemen, dat lijkt me alleen maar de verkeerde kant op gaan. Probeer dan eerst om de dag, het liefst alleen een dag nadat je een nacht echt niet geslapen hebt. Het gaf mij altijd al een stuk meer rust als ik wist dat ik nooit 2 slapeloze nachten achter elkaar hoefde te hebben. Maarja, in mijn geval stabiliseerde ik meestal wel weer na een nachtje etizolamslaap en was het niet nodig om steeds te blijven nemen (meestal maar 1 avond in de week indien nodig, of als ik er gewoon zin in had want zo werkt dat spul natuurlijk ook)."
"Ik heb sinds kort ook wat geëxperimenteerd met microdosen, tot nu toe hou ik nog niet echt een vast schema aan, maar heb ik de afgelopen 3 weken 1x per week een halve gram gedroogde truffels genomen. Toevallig merkte in deze week op dat ik minder snel geïrriteerd lijk te zijn en me in het algemeen iets rustiger voel(kan toeval zijn, mn humeur schommelt wel vaker op weekbasis). Heb alleen tot nu toe de dag na de microdose dat ik vaak juist wat chagrijniger ben, maar dat kan ook gewoon toeval zijn geweest want ik ben pas net begonnen. Ik ga proberen het experiment voort te zetten, om de 3 of 4 dagen microdosen, kijken of het mijn algemene humeur wat meer op peil houdt. Buiten dat hoop ik mn geheugen/cognitieve functie wat te verbeteren aangezien ik met een thuisstudie bezig ben en ik wel merk dat het al een stuk lastiger is om informatie in te stampen dan het vroeger op school was (en ik ben ook gewoon afgestompt door een jarenlange hatelijke kantoorsleur)."
"Ik zal het ook eens op deze manier proberen, normaal doe ik het altijd in een thermos met heet water (omdat men het er altijd over heeft dat het op het vuur te heet wordt) maar ik vermoed dat je op deze manier meer werkzame stoffen eruit haalt."
"F.E.A.R. zei: Weet je zeker dat er 2 gram in die capsule zit? Voor mijn gevoel past er geen 2 gram in een capsule. Mijn had 0,5-0,6 gram per stuk. Klik om te vergroten... Dacht ik ook, mijn 0.5 gram capsules zijn al extra groot, eerder kocht ik 0.3 gram capsules. Een capsule met 2 gram lijkt me lastig slikken."
"Wou ik ook eens onderzoeken, heb met gewoon roken van Salvia ook nooit veel succes gehad. Wil ook wel eens een tinctuur proberen maar ik weet niet hoeveel werkzame stof in alcohol wordt opgenomen en hoe je dus moet doseren. Bedenk me ineens dat ik een tijd terug al een lichte tinctuur heb gemaakt van gedroogde bladeren, misschien eens proberen."
"Fonkel zei: Hoe bedoel je geen succes met roken? Misschien vind je op facebook wel een groep die je kan helpen daarbij ( salvia appreciation group, ofzo ) of een ander forum. Ik weet wel dat als je salvia rechtstreeks zou willen vapen (zoals wiet vapen bv) dat je dan erg je best mag doen naar een pittig krachtige vape. Die zou dan tot zo'n 240 graden moeten kunnen .... Klik om te vergroten... Heb het een aantal keer gerookt uit een bong, eerste keer had ik wel effect maar alle daaropvolgende keren merkte ik er erg weinig van. Maar misschien moet ik eerst eens een wat sterker extract proberen voordat ik aan de obscuurdere methodes begin. En mijn vaporizer gaat tot 260 graden dus wat dat betreft zou ik het kunnen proberen, maar laat ik het eerst wat meer onderzoeken."
"Witte kratom kan in lage doses inderdaad een energiek effect geven, en is (voor mij) ook niet de meest geschikte soort om 's avonds te nemen. Wat subtiliteit betreft, het is waarschijnlijk goed om te beginnen met een dosis waarbij het effect subtiel is, maar als ik een goede dosis Red Borneo neem voel ik toch echt wel een zware deken over me heen vallen en kom ik in een soort dromerige staat. Met kratom in capsules kreeg ik overigens regelmatig het idee dat ik meer misselijk werd van die capsules zelf (die weeïge smaak en geur kan ik slecht tegen) want sinds ik het gewoon door de ranja roer heb ik bijna nooit meer last van misselijkheid of een naar gevoel in de maag, tenzij ik echt te veel neem."
"Op een strandje langs de IJssel op een mooie zomerdag was éen van de mooiste buitentrips. Maar meestal trip ik alleen thuis, comfortabel in mijn eigen woonkamer met mijn eigen trip-playlist. In plaats van de gebruikelijke psychedelische plaatjes vind ik het eindeloos fascinerend om naar de schilderijen aan de muur te staren, kan helemaal opgaan in de structuur van de verf en de kleurenstorm. En altijd een slideshow met mooie natuur wallpapers op de TV voor de sfeer. Vind het meestal ook fijner om overdag te trippen dan 's avonds. Voor eten tijdens de trip ben ik ook groot fan van aardbeien, wilde perziken en pure chocola (85% van Lindt)"
"Volgens mij heb ik ongeveer 40% van het geoogste gewicht overgehouden na het drogen van mijn growkit. Ik heb ze gewoon een paar dagen (of misschien wel een week) op keukenpapier gelegd met de ventilator erop, op een gegeven moment zijn het echt steentjes."