#1
@benzzzy je voorgaande posts hebben niets met dit topic te maken en worden dus verwijderd. Graag hierop letten. Hopelijk gaat ‘t wat met je?
2 gram is m'n sweetspot 😂👌🏻 vaak als ik het naweeg is het zelfs nog iets meer dan 2 gr2.0 gr?
Stevige microdosering wel hahaha
Alle succes ermee! 👍Vandaag begin ik met het microdoseren van San pedro.
Bekijk bijlage 6587
Zojuist mijn eerste dosis genomen. 1.5 gram verpoederde San pedro🌵. Het inwerken schijnt anderhalf uur te duren. Als je er misselijk van wordt is dit vaak een indicatie dat de dosis als microdosering te hoog is. Ik ben benieuwd 😁Bekijk bijlage 6586
Beste DF'ers,
Wie doet er behalve ik nog meer aan microdoseren?
Vertel hier je md verhaal als je daar zin in hebt:
Stel je even voor.
Vertel waarmee je microdoseert.
Wat is je intentie?
Welk protocol volg je?
Welke effecten ervaar je?
En wat je nog meer kwijt wil.
Peace
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."