Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede wiet ruikt naar sterke wiet en dikke toppen waar je de THC kristallen op kunt zien die moet je altijd kopen"
"Vanochtend had ik precies het zelfde had om 5uur vanacht 2 lijntjes coke en 1 pil XTC (Blauwe Dolfijn) dat was wel vet maar heb niet kunnen slapen en had eerst erge honger maar kon ook niks eten maar toen tog maar rustig begonnen met wat vla en daarna een broodje hamburger en dat ging wel alleen werd daarna wel beetje misselijk maar dat komt ook door het warme weer maar gewoon rustig aan beginnen met eten 'sochtends gewoon een bakje vla met een kopje koffie moet voldoende zijn tog"
"Blowen is het zelfde als roken slecht voor je gezondheid maar ik zeg je wel je kan beter een pure joint roken dan 3 joints met mot."
"Het is feest hier bij mij in de buurt want hier is delfsail! Begon toen ik wakker werd om 9:00 met een joint en daarna rookten we door tot 13:00 achter me kaar dus was knetterleip had toen ook al in de zon 3 biertjes op, en toen besloten we om te gaan fietsen naar het centrum daar beetje feesten jointjes roken, bier drinken totaal nog van 13:30 tot 18:00 rond de 10 halve liters bier en 5 joints gerookt, Toen gingen we ergens wat eten patat geloof ik herinner me het niet meer goed was al knetter stronken. Daarna gingen we nog beetje rond lopen, Nog beetje gehosseld en toen hadden we 150euro, en toen dachten we wat gaan we vanavond doen, beetje rond gelopen en we kenden hier wel mensen die wel wat goeds verkochten dus wij voor 50 euro Coke gehaald een nette 2 gram coke, Dus ieders nam 3 lijntjes, daarna hadden we voor 60 euro Xtc gekocht (Blauwe Dolfijntjes), stond toen al helemaal strak van de coke en het was 22:00 en we waren met 5 man en hadden nog 60 euro aan pillen (24 blauwe dolfijntjes) en we waren met 6 man dus ieders had 4 pillen ik nam eerst 1 voelde nog niks na 1 uur dus nam nog 1 daarna gingen we naar een discotheek en daar begon het feest, kwam een vriendin van me naar me toe we begonnen beetje te dansen in eens trok ze me mee naar de wc, eenmaal kom ik daar aan liet ze me nog 2 Gram Speed zien, dus wij dachten we gaan naar buiten dus wij in het park nog een paar lijntjes speed genomen. En toen kwam ik erachter dat ik nog 2 pilletjes had dus ik nog eentje gegeten en zij ook daarna waren we helemaal van de wereld ik kan me nog herinneren dat we door tuinen bij anders mensen liepen en toen zagen we een zwembadje staan en zijn daar in gaan liggen in ons ondergoed en je snapt wel wat we daar hebben gedaan Daarna ben ik met haar mee naar huis gegaan daar nog beetje gespaced, en samen lekker op bed liggen en je snapt het wel Ik vond deze ervaring erg leuk, maar ik had er geen bad trip of bijna out gaan situatie bleef de hele avond/nacht gewoon lekker strak en leip."
"Delfsail is hier nu groot zee festival in delfzijl, heb rond de 100 gram Wiet al op met 10 man super veel bier en 5 pillen Xtc paar lijntjes coke."
"1 Portie paddo's eten tijdens leswisseling van 5 minuten in de wc's op school. Elk feest zowieso een joint maar ook vaak wat lekkers erbij. PS: Zat 1x te snuiven (Coke) op me kamer had 2 lijntjes liggen kwam me moeder binnen. Ze werd super boos en ik zij tegen haar van dit is niet wat je denkt dit is poedersuiker, was toen ook al super leip van 3 Xtc pilletjes."
"Je koopt tog geen gruis, dat is nooit lekker beter koop je gewoon wat chille wiet"
"loadrunner zei: Ik was ook bij Sail... Mega drukte, en geweldig weer. (heb je bijna geen dope voor niodig ) Klik om te vergroten... Wel als je keihard wilt trippen door al die drukte en warmte"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Van paddo's toen ik allemaal wezens lag lopen in een groot grasveld in het bos :P"
"Normaal ga ik dan gewoon even rustig zitten met een glas water of iets anders zonder prik en na een tijdje is het dan wel over. en wat ook heel handig is om te denken dat het door de drugs komt en dat het zo weer over is dan is het ook zo over; tip, nooit depresief denken!"