Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank/Coke/Xtc/Weed/Speed

Drank/Coke/Xtc/Weed/Speed

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
tof man
zo ken ik er ook nog wel 50 die dat elk weekend doen.
dit is gwn een leuke avond hebben.
als je een intresant en leerzaam report wil schrijven,dan moetje omschrijven wat er in je hoofd omging,en in jezelf FEELINGS,
prullebak??
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was ook bij Sail... Mega drukte, en geweldig weer.
(heb je bijna geen dope voor niodig :wink: )
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahahahahahhahahahah
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow. Bruin, cursief en geen alinea's. Ik ben benieuwd wie dit gaat lezen.
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Ik was ook bij Sail... Mega drukte, en geweldig weer.
(heb je bijna geen dope voor niodig :wink: )
Klik om te vergroten...


Wel als je keihard wilt trippen door al die drukte en warmte:wink:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een kutreport, als ik heel eerlijk mag zijn. Daarnaast heb je redelijk domme combinaties gebruikt, en ben je een beetje ver gegaan met je doseringen.

Ach ja, als je maar plezier hebt gemaakt.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
owja,en MOCHT je verhaaltje waar zijn.. dan sta ik voledig achter blu
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet echt een interessant report. Het is meer in de categorie "Kijk eens hoe vercrackt we waren het weekend."

Daarbij lijkt het me ook niet echt bijzonder verantwoordelijk om op zo'n manier drugs te gebruiken, veel alcohol/wiet de gehele dag en dan nog (flink) wat chemicalien in je nek gooien.

En als ik dan toch aan het mierenneuken ben, is je opmaak ook niet echt een lust voor het oog.

No offence intended.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een combinatie ook zeg.

This you?

b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trouwens, voor 50 euro krijg je echt geen 2 gram "nette" coke, dus je hebt waarschijnlijk gewoon bakpoeder zitten snuiven.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaaman,dat wou k nog zeggen ja
of mischien was dat al speed,want hij zegt dat ie strak stond :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
blu zei:
Trouwens, voor 50 euro krijg je echt geen 2 gram "nette" coke
Klik om te vergroten...
Hij bedoelde vast dat het er wel uitzag als 2 gram : P
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proficiat, Fear and Loathing in Las Vegas heeft dus toch een vervolg gekregen!

ben benieuwd hoeveel hersencellen jij gaat over hebben op je 50e :)

al zal dit waarschijnlijk gelogen zijn, of het moet allemaal van kutkwaliteit geweest zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk vooral dat laatste.
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#15
typisch gevalletje:

Drientje zei:
We namen pilluh, we voelden ons fijn, we namen nog meer pilluh en rookten veel wiet, het was een toffe avond.'
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
elke keer wanneer ik dat plaatje van die marimba met triangle zie lig ik plat hahahahahahah
opzich klinken de 2 instrumenten samen heel mooi,maar 1 iemand die ze allebij bespeeld .. moeilijk hahahahahha
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Delfzijlster_Smoker zei:
Daarna ben ik met haar mee naar huis gegaan daar nog beetje gespaced, en samen lekker op bed liggen en je snapt het wel:tongueout:
Klik om te vergroten...

Nee we snappen het niet, geef dit kut reportje is wat spijs ?

Wat heb je gedaan met haar ?

In details !!!

en rap !!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor 50 euro 2 gram coke? :confused:
Voor zover ik hoor krijg je 1 gram voor 25 pas als je in het totaal voor 10 gram gaat halen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vet.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensen help!!
Waarom ben ik niet zo stoer als TS?
Ik wil ook zo veel krijt en paracetemollen gebruiken!
En kan iemand me ook even leren hoe je je opmaakt zo verneukt?
plz
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

OT: Verder geen uitleg nodig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."