Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGruis, wiet minder dan €5 per gram (Amsterdam)

Gruis, wiet minder dan €5 per gram (Amsterdam)

23 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je koopt tog geen gruis, dat is nooit lekker beter koop je gewoon wat chille wiet:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cheap ass motherfucker. Koop gewoon een lekker wietje joh.
W
WeedzillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yeuw blowertjes uit Amsterdam,

Ik zoek al een tijdje naar een coffeeshop met echt goede gruis. Ik heb redelijk wat verschillende soorten gruis geprobeerd, maar ben nog steeds niet helemaal tevreden. Kent iemand van jullie een coffeeshop in Amsterdam die (goede) gruis verkoopt. Elke reactie is welkom.

Eigk is elke wietsoort die onder de €5 euro zit het proberen waard, dus laat je horen :mrgreen:
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zieligaard.
Waarom ga je geen knipafval kopen, en rook je dat niet op?
k
kentuckyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij Willie Wortel in Haarlem hebben ze soms goede gruis, 3 gram voor 12 euro. Even op een neer naar Haarlem :) (15 min vanaf centraal, 10 min vanaf sloterdijk)

Jamaica hebben ze meestal voor 5 euro per gram in diverse shops, maar die vind ik niet te roken.
Yellow Mellow (vijzelgracht) heeft blue berry, 4 gr voor 25 euro.

Welk stadsdeel woon je? Boerejongens is ook niet al te duur.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Feh, wat dacht je van minder blowen maar als je blowt kwaliteit roken? Geniet je echt een stuk meer van. Kan je beter eens per maand een stuk ice-o-later of amnesia halen en dat puur uit een pijpje roken, ga je uit je dak :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
kentucky zei:
Bij Willie Wortel in Haarlem hebben ze soms goede gruis, 3 gram voor 12 euro. Even op een neer naar Haarlem :) (15 min vanaf centraal, 10 min vanaf sloterdijk)
Klik om te vergroten...

Volgens mij maakt dat dat de reiskosten even veel zijn als de wiet :tearsofjoy:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
goede gruis is schaars.
van goede gruis kan je namelijk hash maken , met als restproduct:gruis.
gruis is vaak nog minder sterk dan buitenwiet.
nu meteen 5 zaden planten..en volgende maand een 400 watt lamp.
dan verlicht je in oktober - november een beetje bij ...en jij kan meteen je eigen gruis"produceren":P
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoek gewoon een betrouwbare "dealer" en je hebt gewoon hele goede wiet voor minder dan 5 Euro per gram :grin: die gruis uit coffeeshops vind ik meestal bagger, een tijd terug ook vaker gekocht omdat ik wiet ook wel vrij hoge prijzen vind krijgen in coffeeshops.. Aangezien je uit een gram 2 jointjes draaien kan tikt dat wel aan zo op de hele week :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
frieten zei:
Zieligaard.
Klik om te vergroten...

wat je zegt ben je zelf, dus fock jou!!!

ik ben nog nooit in de shop geweest in amsterdam, maar ik voor de mensen die gruis vinden zuigen, ik haal vaak zat gruis, hier smaakt het goed en kost een vijfje.

als ik er niet stoned van word draai ik gewoon toch nog een joint, of 2 keer zo dik?
A
Aap313Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij Pluto in Rdam 3gram thai (gruis?) voor 10€. Heerlijk om puur te roken. Gewoon goeie kwaliteit en lekker high. Maarja dan moet je wel een 40 min met de trein :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij verkopen de shops gewoon gruis van alle soorten bij elkaar.
De ene keer dus wat meer van die soort en dan weer wat van andere soort.

Vind het zelf beetje cheap om te halen, maar sommige mensen kunnen niet anders.
Vaak vind ik gruis vaak sterker nog dan gewoon een goede top (die toch lekker plat gaat in de portomonee).
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
frieten zei:
Zieligaard.
Klik om te vergroten...
wat je zegt ben je zelf, dus fock jou!!!
Klik om te vergroten...
*zucht*

cropp zei:
Ik haal vaak zat gruis, hier smaakt het goed en kost een vijfje.
Klik om te vergroten...
Tot hier nog niks aan de hand, ieder z'n ding zullen we maar zeggen.

Maar nu ben ik je echt he-le-maal kwijt...
cropp zei:
Als ik er niet stoned van word draai ik gewoon toch nog een joint, of 2 keer zo dik?
Klik om te vergroten...

Dus omdat je krap bij kas zit koop je (wat in de volksmond bekend staat als) 'rommel' om vervolgens twee keer zoveel te roken...!? Kun je dan niet beter 'even sparen' voor een zakje fijne weed en daar een fijn takje van draaien om dan na één takje fijn achterover te zakken en je te beseffen dat je geen tweede hoeft te draaien en daardoor dus langer met dat fijne weedje doet dan de gruis die je normaal rookt....

Maar goed, ook ik kan het verkeerd zien hoor maar als je het mij vraagt is dit een logica om 'u' tegen te zeggen... :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14


cropp houd het iets te random...
Go T-men you're fucking right!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent wel nogal zielig om iemand anders uit te schelden omdat hij graag goedkoop rookt.
Dat laat jouw sociale vaardigheden wel goed weerspiegelen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een discussie voeren over waarom wiet beter zou zijn dan gruis,
ieder heeft toch z'n eigen smaak...wat zitten jullie moeilijk te doen :confused:
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
frieten zei:
Zieligaard.
Klik om te vergroten...

wat je zegt ben je zelf, dus fock jou!!!
Klik om te vergroten...
goeje diss man :rockband: :rock:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
wat zitten jullie moeilijk te doen :confused:
Klik om te vergroten...

Gewoon, omdat het kan... :rock:


[bij deze; dit is m'n meest zinloze post ooit...]
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Je bent wel nogal zielig om iemand anders uit te schelden omdat hij graag goedkoop rookt.
Dat laat jouw sociale vaardigheden wel goed weerspiegelen.
Klik om te vergroten...
Feit.

Mensen, met te kakken op elkaar los je niks op hoor. (wss al 1000x gezegd maar toch.. )
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uhh, als ik me goed herinner ist 5 gram afghani gruis voor 15 euro @ De Tulp Zwolle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."