Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je weet dat je hard gaat als.... mensen in 80 je vragen of je last hebt van spasmen.... Je geen verschil meer ziet tussen de dansvloer met menigte en een muur... Je niet meer weet wanneer je je ogen open of dicht hebt. Als je eenmaal je ogen open doet nog steeds hetzelfde ziet als met je ogen dicht XTC.... Gotta love it!"
"2-CB (en andere 2C's) Ketamine LSD en er staat er eentje op nummer 1 sinds ik daar weer eens wat meer over ben gaan opzoeken: dimethyltryptamine, (NN,) DMT Lijkt me enorm vet en zou het liefste vandaag nog gaan extraheren, maar ik wacht nog wel even op wat meer ervaring, volgens mij wel een heel hard spulletje namelijk"
"gewoon doen joh! zei: Enesteene zei: ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect? Klik om te vergroten... Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo? Klik om te vergroten... Van een ballonnetje trer grote van 2 sinasappels ben je niet echt weg. Laatst 1 patroon (pure N2O, uit zo'n patroontje dus, bij supermarkt dingen gebruiken ze ook andere drijfgassen) genomen, ballon was ongeveer zo groot als voetbal. Paar keer flink in en uit ademen in die ballon, voelde me licht in mn hoofd, beetje wankel daardoor en het was wle grappig Als je echt wil 'spacen' zul je meer dan patroontje moeten nemen. Volgend weekend van het werk ff de spuitbus mee nemen en bij de Blokkert patronen halen Enesteene zei: ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik Klik om te vergroten... 6 supermarktbussen of patronen??"
"Heb dit ookal een tijdje erop staan en heb het hoogstens 10min ol kunnen houden met koptelefoon, werd daarna helemaal gek van die kutherrie Doet me niks... Maaar, het geluid dat je krijgt bij Anesthesia lijkt wel verdomde heel veel op het geluid dat ik hoorde bij lachgas Dat dan weer wel"
"truffels: 80 euro wiet/hasj: 500 tot 800 ofzo XTC: 60-80 Cocaïne: 50 euro LSA: 10 euro Salvia: 20 Alcohol: 2000 ? geen idee... ben 21 en drink regelmatig sinds mn 15e Lachgas: 100 euro Paddo's: 50 en 100 aan kweek spuleltjes zo'n 3000e best veel..... als k t nu zou hebben gaat t teug naar de IB groep ben ik bang xD"
"Wat vode zegt. Daarnaast is het voor de meeste mensen uberhaupt al iets compleet nieuws om je meer dan 5 minuten echt goed te foccussen op 1 ding. Dan komen de andere 'staten van bewustzijn' sowieso al veel sneller omdat je al je energie kan richten op je eigen gedachten, gevoelens en bewustzijn en je niet afgeleid wordt door externe onzin... Als je jezelf goed leert hoe je dat moet focussen is het naar mijn mening mogelijk om werkelijk alles mee te maken wat je maar wilt. Het zal alleen heel veel oefening, concentratie en zelfkennis vereisen :P Ik heb iDoser weleens geprobeerd via de speakers met 10 gasten in de kamer. Alle licht uit, iedereen dood stil (echt iedereen zat gefocussed te luisteren) en een dose aangezet... Toen het afegelopen was moest iedereen bekennen dat er wel 'iets' gebeurde ja.... het lijkt in de verste verte niet op daadwerkelijk drugs nemen, maar iedereen, ik inclusief, had een dromerig, licht zweferig gevoel. Alsof we allemaal een powernap hadden gedaan en net weer wakker werden We waren er allemaal van overtuigd dat het dus wel 'iets' deed... Grappig, want via de speakers werkt het helemaal niet :P Ook op de koptelefoon geluisterd in mn eentje, maar ik denk dat ik toen sowieso al te skeptisch was om effect te hebben :P Lang leve placebo! Mind over body Denk dat ik het zo nog een kans ga geven xD update: de keus was gevallen op Black Sunshine I wish we could easily put into words what this dose does, but it is so beyond words... let's try: It takes your brain and twists it so that everything shines with a beautiful glow, then it goes beyond and reverses all that glow deep inside you. There is no sunshine when you are looking face to face with your soul, and Black Sunshine puts you in a room with your soul and lets you two talk it out, but without talking. Communicating, with yourself, but so deep under you will strain to remember. Highly advanced, this dose attempts to bring you further under than any dose before it. Be warned, this is not a dose for everyone. If you aren't sure, stick to the lighter, more earthly, doses. A dose that can't be described. BLACK SUNSHINE. Klik om te vergroten... Ik heb deze beschrijving express niet gelezen van te voren om te kunnen kijken of er iets van herkenning in te vinden is... Blijkbaar ben ik zojuist 1 geweest met mn ziel en heb ik ermee kunnen praten... Zou best kunnen, maar in dat geval heb ik blijkbaar die gave altijd al, er was niks anders dan normaal 35minuten stil zitten Nice talking to you soul Where soul we go next?"
"Agustin zei: Lord Herbal zei: Ja, hoe moet ik als Nederlander anders wat te weten komen over Belgisch strafrecht?XD Klik om te vergroten... Gewoon de Nederlands strafmaat nemen en die wat onnozeler maken natuurlijk. Klik om te vergroten... alsof ons gedoogbeleid nog onnozeler kan xD"
"- Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? Klik om te vergroten... 14 - Wat was je ervaring bij het gebruik? Klik om te vergroten... Ik zat buiten, en in eerste instantie vond ik het heel heftig. Toen ik eenmaal binnen was heb ik de avond van mn leven gehad! - welke opleiding volgde je toen ? Klik om te vergroten... VWO - Wist je wat de effecten waren ? Klik om te vergroten... ja - Wist je wat de risico's waren ? Klik om te vergroten... ja - Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Klik om te vergroten... 100% interesse in drugs - waren er mensen in je kring die al eerder geëxperimenteerd hadden ? Klik om te vergroten... Wel op school, niet in 'mijn kring' - Hoe was de voorlichting op school? Klik om te vergroten... Ummm.... Paar lesjes met Verzorging maar kan me niet echt herinneren wat daar de exacte inhoud van was. In iedergeval was het redelijk oprechte, subjectieve informatie. - Hoe was de voorlichting van je ouders? Klik om te vergroten... Minimaal - Kon je ergens terecht met je vragen ? Klik om te vergroten... Ja, hier Ik heb jaren het internet afgestruind naar informatie over drugs - Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? Klik om te vergroten... Man De game die wij maken gaat zich spitsen op de vragen die de jeugd heeft over drugs, maar er nergens mee terecht kunnen. We gaan geen oordeel vellen over drugsgebruik (zou hypocriet zijn :P). We willen dat kinderen juist geïnformeerd zijn en zich goed voorbereiden op een eventuele "eerste keer". Klik om te vergroten... Kan je wat meer vertellen over hoe jullie daar invulling over gaan geven? Hoe gaat het eruit zien, wat voor game wordt het? Iedereen die de moeite neemt om even te reageren, sweet! Hopelijk kunnen jullie ons een hoop leren, en kunnen wij met jullie hulp een kick ass game maken. Klik om te vergroten... Hou ons daar dan ook van op de hoogte Succes met je project"
"Lang leven Amsterdam Heb nog nooit iets te horen gekregen van politie over mn jointjes OT: Gewoon je ouders vertellen. Beter ben je de politie daarin voor. Denk dat ze het meer kunnen waarderen als jij eerlijkheid en openheid laat zien, dan dat ze het van een telefoontje/brief van de politie moeten vernemen."
"Damn, dan ben je stom... Zitten ze al 10 jaar met een mooi internet netwerrk, maar gebruik maken van de oneindige veel toepssingen om gegevens te delen ho maar. Sukkels..."