#1
Waarom zou je dit willen doen?
Olle
Olle
Sublimo zei:Soma zei:Dus als ik een dosis LSD neem waar ik niets van merk dan is het opeens geen drug meer?
Nee... Dan heb je het gewoon te laag gedosseerd, of je hebt een klote dealer die je bezeikt heeft, of je hebt iets anders fout gedaan... Maar LSD is en blijft drugs, of jij het nu voelt of niet...
Soma zei:Sublimo zei:Soma zei:Dus als ik een dosis LSD neem waar ik niets van merk dan is het opeens geen drug meer?
Nee... Dan heb je het gewoon te laag gedosseerd, of je hebt een klote dealer die je bezeikt heeft, of je hebt iets anders fout gedaan... Maar LSD is en blijft drugs, of jij het nu voelt of niet...
Dan is paracetamol ook een drug, jij hebt gewoon te laag gedoseerd.
Sublimo zei:Je begrijpt het echt niet he ? :P Maar als je deze discussie wil verderzetten, wat ik niet erg zou vinden, pm je me maarNu zijn we alleen erg off-topic aan het gaan...
Pammer zei:Op het einde van de dag was ik moe, iets wat ik eigenlijk verwachtte. Ik ging om 9u 's avonds slapen en toen begon de hell. Ik werd meteen wakker zonder maar iets te herinneren van de nacht zelf. Ik dacht zelfs dat ik niet geslapen had. Wakker lag ik in mijn bed in de ochtend, naakt. Ik dacht, naakt? huh? Ik draag altijd een t-shirt tijdens het slapen. Ik keek rond me en zag dat ik TOCH niet in men bed lag maar op de grond. Mijn kussens lagen in de andere hoeken van de kamer en mijn tshirt, helemaal in het nat van het zweet ergens in een andere hoek. Blijkbaar werd ik kwaad in de nacht, zonder ik hiervan iets weet, heb ik met dingen gegooid en was zo hard aan het zweten dat ik mijn t-shirt uitdeed in mijn slaap.
Ik ben zelf geschrokken.
Dit is dus mijn eerste ervaringsreport. Ik hoop dat het handig is voor andere mensen aangezien er niet veel over ibuprofen gepost is xD.
Conclusie: Neem Ibuprofen als pijnstiller, en voor niets anders. Neem niet meer dan 1 gram per dag. Over 1 gram in 24 uur is trouwens niet gezond, kans op maagzweer, schade op lever etc.
Daarom: Doe het niet!
Dit reportje laat zien dat je niet zomaar mag experimenteren met gewone farmaceutische drugs. Pas daarom altijd op en informeer jezelf over het medicijn zelf.
Gelukkig heb ik een sterke maag en heb geen maagzweer gekregen (kansen zijn zeer groot bij 2gr).
miss pepper zei:Had je nog last van buikpijn gehad ofzo de dag daarop?
Ik snap het wel. Mijn buik reageert ook altijd heftig na een dagje/weekendje drugs. Dus is de vraag zo gek nog niet.Sublimo zei:miss pepper zei:Had je nog last van buikpijn gehad ofzo de dag daarop?
Hoezo ? Wou je het ook doen ofwat ?
Drientje zei:Ik snap het wel. Mijn buik reageert ook altijd heftig na een dagje/weekendje drugs. Dus is de vraag zo gek nog niet.Sublimo zei:miss pepper zei:Had je nog last van buikpijn gehad ofzo de dag daarop?
Hoezo ? Wou je het ook doen ofwat ?
Drientje zei:Het gaat om misbruik van een middel waar je lever een op donder van krijgt, het is nog steeds geen rare vraag.
Tenslotte had ik 1.8gram Ibuprofen geslikt, maar ik wou nog een tikkeltje meer doen omdat ik een 'rond getal wou'
Sec Wetenschappen techniek, 6u chemie. In september industrieel ingenieur.Sublimo zei:Mooi uitgelegd, wat voor opleiding heb je gedaan ?![]()
psycraver zei:Sec Wetenschappen techniek, 6u chemie. In september industrieel ingenieur.Sublimo zei:Mooi uitgelegd, wat voor opleiding heb je gedaan ?![]()
Gaat je vast wel lukken als je van de meth afblijft.Sublimo zei:psycraver zei:Sec Wetenschappen techniek, 6u chemie. In september industrieel ingenieur.Sublimo zei:Mooi uitgelegd, wat voor opleiding heb je gedaan ?![]()
NiceIk volg op het moment apothekers-assistent, normaal gezien klaar in juni.
Dan verder voor biomedische laboratorium technieken.
Drientje zei:Gaat je vast wel lukken als je van de meth afblijft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."