Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA ervaring met nieuwjaar!

Eerste keer MDMA ervaring met nieuwjaar!

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zooooooo genoten met oud en nieuw :grin:
de dag begon vroeg om 6:00 in de ochtend, ik moest gaan werken omdat me baas zei dat hij dat had gezegd, terwijl dat helemaaaaaal niet zo was. Ik baalde er wel van, maar gelukkig was ik 1 uur thuis en ging ik douchen en meteen naar bed. Ik heb 5 uur geslapen en toen ik wakker werd belde wobble mij op om bij hem te gaan chillen tot 12 uur.
Aangekomen bij wobble zat Dirtbag er ook en we moesten nog een vriendin ophalen vanaf een kruispunt, dus dat gingen we doen. Onderweg vonden we het nodig om eens even onze neus op te halen met wat Ketamine :3
Ze heeft een half uur moeten wachten op ons, omdat we het ook nodig vonden om te gaan lopen :P
Toen gingen we weer terug naar wobble's zijn huis, gingen we wat tv kijken, joints roken en bier drinken. Ik heb zelf maar hooguit een halve liter gedronken, ik wil toch niet dronken worden met nieuwjaar, heb ik al tevaaaak gedaan.
Het aftellen was begonnen en wobble had 4 bommetjes MDMA gemaakt van 190mg, toen elkaar beste wensen gewenst en toen naar beneden om de ouders en familie leden van wobble beste wensen te wensen. Aangekomen buiten gingen we naar duin om een paar vrienden van ons te ontmoeten, hun hadden LSD gekozen als nieuwjaars-drug. We liepen door duin met alleen een vest aan, geen drinken terwijl er tering veel wind staat. De kou was aardig aanwezig...
We komen één vriend tegen die met de fiets was en daar hebben we nog een tijdje mee staan praten. Toen belde ze op en we hadden even beste wensen gewenst en toen weer terug en op naar Leiden.
Onderweg naar huis had ik vreemde trekjes, mijn ogen rolde en ik voelde ineens de muziek die uit onze boxjes kwam door mijn lichaam heen, en ik ervaarde deze als een streel over mijn gehele lichaam. het was lekker, maar o zo vreemd :P
We gingen eerst naar mijn huis toe, kon ik een jas aantrekken en onze vriendin moest ook nog naar de wc. Mijn jas was uberzacht en hij ging zo heerlijk om mijn lichaam heen.
Toen was de tocht begonnen, lopen naar Leiden vanaf Katwijk.
Halverwege dropte we een pil die zelfgemaakt was met ongeveer 160 mg MDMA, dit keer hadden we wel drinken meegenomen, das wel zo handig!
Toen deze pil insloeg was het intense gevoel nog intenser, de muziek bepaalde nu mijn trip. Als ik dubstep luisterde voelde ik die bass aan als een zeer agressieve emotie, maar toch wel vreugdevol. Als er een harmonieuze muziek aanstond, voelde ik mij totaal zen.
Aangekomen in Leiden zouden we bij een paar vrienden van onze vriendin gaan chillen, maar aangekomen daar was het al 4:00 s'nachts. Ze sliepen al en dus moesten wij over straat lopen en dingen kopen zoals kauwgum en drinken.
Aangekomen bij een hangplekje achter school dropte we onze laatste pilletje, wobble en dirtbag voelde alleen lichamelijk wat van die pil, maar ik ervaarde het een extra dosis bovenop, dus ik ging nog ietsjes harder.
Toen ging Dirtbag een joint draaien ofzoiets dus ik keek naar zijn vingers, maar ik zag zijn vingers als zuurstokken. Dus ik zei: 'AAAH lekker' Toen keek ik nog even goed en toen zag ik dat het vingers waren. Ik was helemaal verrast door deze harde visuele ervaring. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met LSD of met andere tripmiddelen. Ik keek een bosje in en door het bosje zag ik licht en als ik er naar keek zag ik de bodem van een berg rivier, met veel van die keien om de bodem. Ik genoot van deze show!
Toen besloten we naar Centraal Station te lopen om te kijken hoe laat de bus naar Leiderdorp ging, we moesten nog een klein half uurtje wachten.
Het half uur vloog voorbij en we stapte de bus in en ik ging zitten, de bus gaat rijden en mijn kaak gaat ineens klapperkaken. Ik had het niet koud, dus het moet wel van de Mdma zijn geweest.
Aangekomen in Leiderdorp gingen we bij onze vriendin binnen chillen, lekker op de bank tv kijken. Ik heb 1 uur daar meegemaakt en het andere uur was totaal niet opgeslagen in mijn geheugen. Wobble, dirtbag en ik besloten met de bus naar Katwijk terug te gaan. Dit was een zeer brakke ervaring, want iedereen was zo dood als wat.
Aangekomen thuis ging ik douchen en daarna ff kijken wat er op internet te beleven was, ik kon niet denken aan slapen dus ik ging even een nachtje over.
De hele middag heb ik heerlijk binnen lompe spelletjes op het internet gespeeld, en toen het avond werd besloot ik me Ketamine en één pilletje mee te nemen.
Een andere vriendin van mij haalde mij op en een kwartier later dropte ik mijn pilletje en voor het wachten wat Ketamine. =)
De Ketamine was bitterzoet in de neus, maar het effect is het wel waard!
De wereld draaide ietsjes en ik draaide met de aarde mee, ik wordt kortaf met Ketamine, waardoor ik veel ja of nee zeg. Me denkwijze is ook heel simpel, maar toch voorzichtig.
Toen de pil insloeg stond ik met 8 man onder het gemeentehuis van katwijk`, ik babbelde met iedereen en deed actieve activiteiten, zoals veel springen.
Toen kwamen wobble en dirtbag langs, we nakte wat Ketamine, maar al gauw gingen ze naar huis. Ik was nog niet moe dus ik ging terug naar het gemeentehuis en besloot ik met een maat van me nog een joint te gaan roken in een trappenhuis.
Toen ik die joint rookte was mijn pil ook uitgewerkt en al mijn slapeloosheid die zich had opgestapeld kwam in één keer vrij. Na de joint besloot ik ook om naar huis te gaan om me bed te knuffelen.
De volgende morgen, dus vandaag ben ik niet vertieft en ik voel me topfit~!
Volgend jaar even beter plannen wat ik ga doen :P
buiten zitten is niet chillend in de kou, onthou dat!!
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#2
goed verslag, volgende keer meer alinea's als het kan :wink:

mooi om te lezen, alleen wel gewaagd dat je de eerste keer zoveel durfde te nemen...
volgende keer meer water meenmen :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KLINKERKOP zei:
goed verslag, volgende keer meer alinea's als het kan :wink:

mooi om te lezen, alleen wel gewaagd dat je de eerste keer zoveel durfde te nemen...
volgende keer meer water meenmen :)
Klik om te vergroten...
word
Chill report (Y)


Visuals van MDMA kunnen inderdaad heel vet zijn! Als ik me ogen dicht doe zie ik alles waar ik aan denk :hearteyes:

Helaas merkte ik op oud en nieuw dat dat hele chille 'happy feeling' al minder was geworden :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."