#1
Wat: Mexicaanse truffels
Wie: B, E, K en ikzelf.
Waar: In een auto/bos
Het is 12 februari, en we besloten om weer eens te gaan truffelen.
B. en ik hadden al ervaring, en dit keer wilden 2 vriendinnen van ons meedoen.
Zo gezegd, zo gedaan. Eten&drinken ingeslagen, nieuwe podcasts van ASOT erop en zo gingen we richting het bos rijden.
Eerst maar eens een dikke joint onderweg, het zou een leuke avond worden.
Om 17.00 namen we de truffels in, ieder 10 gram. Wij hadden al wel meer ervaring dus voor ons zou het niet té diep worden. We waren ten slotte ook soort van tripsitters.
B. voelde na 10 minuten al wat, en terwijl hij het zei begon mijn hoofd ook te tollen.
Niet eerst klamme handjes enzovoorts, nee gelijk een ‘high’ gevoel in ons hoofd.
E. en K. wisten niet wat ze overkwamen, en we begonnen allemaal met lachen.
We hadden ze al van te voren ingelicht dat je het ook af en toe zwaar kon krijgen tijdens het trippen. Maar iedereen vond het tot nu toe dus erg leuk en gezellig!
Er hing een gezellig sfeertje, en dingen die uit onze vorige trip kwamen, zeiden E. en K. nu ook.
Dingen zoals: ‘He, we vliegen in een spaceshuttle!’
En: ‘Het lijkt hier net een huiskamer, zo warm en gezellig.’
Dit waren juist precies de dingen die we met hun wilden delen, en dat vonden we ook allemaal leuk.
Iedereen genoot ervan, en kregen constante lachkicks.
Er werd vaak gezegd dat je onder truffels echt ultiem dom bent, omdat je niks en nergens goed mee om kan gaan.
Hier moesten we allemaal om lachen.
We stonden op een best lelijke plek geparkeerd, met een donker uitzicht op bomen.
Niet echt ideaal, maar de visuals werden er niet minder op.
De visuals werden juist steeds mooier, en op een gegeven moment zag ik alleen nog maar draden en spinnenwebben. Wat later kale takken van bomen bleken te zijn.
Ik kreeg steeds smsjes, en die las ik dan ook maar ik snapte er helemaal niks van.
Ik zag alleen de letters dansen en uit elkaar schuiven, heb ik me erg lang mee vermaakt.
Ook dachten we dat allemaal in een spaceshuttle waren, en we er alleen nog maar met z’n 4en waren in de ruimte. Dit gevoel vonden we allemaal erg leuk, behalve E. die vond het allemaal wat minder.
Dat had een reden, ze kon het niet te laat maken omdat ze de volgende dag naar Engeland zou gaan. Niet echt de ideale setting dus.
Wanneer we genoten van de muziek en de visuals begon het wat stiller te worden, en zaten we allemaal in ons eigen gedachten.
Vanaf toen begon E. zich zorgen te maken over wat ze allemaal nog moet inpakken, en dat werd later een moodkiller. Ze wilde per se normaal worden, en dat is jammer want B. en K. en ik vonden het juist goed zo.
Maar wanneer er 1 zich niet lekker voelt, zijn we genoodzaakt te stoppen met spacen.
B. heeft zich toen maar opgeofferd E. naar huis te brengen, wat later ook erg klote voor E. was aangezien ze haar ouders onder ogen moest komen.
We reden terug naar de stad, dit was wel erg jammer vonden we allemaal. Dus wanneer we E. thuis hadden gebracht zochten wij een leuk plekje op en gingen we daar verder spacen.
Dit was het leukste gedeelte van de trip, we zaten met z’n 3en allemaal in ons eigen wereldje maar ook weer met zijn 3en tegen de wereld.
Gaf echt een gevoel van verbondenheid, en dat was erg gezellig.
Zo hebben we nog 2,5u gestaan, totdat K. ook naar huis moest. Ze vond het een erg geslaagde 1e keer en zeker voor herhaling vatbaar.
En wij vonden K. ook leuk bezoek onder truffels, dus dat gaat zeker nog een keer gebeuren.
We brachten K. thuis, en B. en ik gingen nog een joint roken op een parkeerplek.
Man, wat was de auto een rommel. En onder die rommel lag nog een bakje, met daarin nog wat truffels.
Zou dit genoeg zijn voor een 2e trip B.? vroeg ik.
We zaten ‘m nog na te spacen, en we aten derest van de truffels op. En daarbij een dikke joint.
Toen kwam wat we niet hadden verwacht, na 5 minuten stegen we alweer op met de auto en klonk de muziek wéér zo perfect!
Vrolijk dat we waren, begonnen we een 2e trip. Alleen dit keer probeerden we zo diep mogelijk te gaan.
B. wilde per se een keer bad gaan, dat mocht van mij aangezien er niet echt veel kon gebeuren omdat we toch al erg lui waren.
Hij bleef zichzelf in de spiegel aankijken, en op een gegeven moment vertelde ie dat ’t leek alsof iemand anders in de spiegel zat naar hem te kijken.
Vond ik wel een leuk idee om ook te gaan doen.
Helaas werkte ’t bij mij niet, dus concentreerde ik me op de muziek. Zo mooi dat de volle maan was, en de muziek erbij. Nou deze nacht kon niet meer stuk.
Helaas was de kleine hoeveelheid truffels na 2u. alweer uitgewerkt.
We rookten nog een joint en reden naar huis.
We voelden ons nog steeds spacend, dus gingen we maar tv kijken op mijn kamer.
Wat me erg opviel, was dat wanneer mensen aan het acteren waren het heel erg nep overkwam. Bijna geforceerd.
Dus tv kijken was ook niet zo interessant meer, maar de ruimte die we hadden vonden we wel erg relaxed. Na zoveel uur in de auto gezeten te hebben is een bed opeens wel heel erg fijn.
Hoop dat jullie genoten hebben van de tripreport.
Voor mijn gevoel was dit beetje een ‘standaard’ trip, omdat er niet echt dingen zijn gebeurd waarbij ik van geleerd heb, of waarmee ik verder ben gekomen.
Het was gewoon een avondje genieten, spacen en een vakantie voor mijn hoofd houden.
Greetzzz
Wie: B, E, K en ikzelf.
Waar: In een auto/bos
Het is 12 februari, en we besloten om weer eens te gaan truffelen.
B. en ik hadden al ervaring, en dit keer wilden 2 vriendinnen van ons meedoen.
Zo gezegd, zo gedaan. Eten&drinken ingeslagen, nieuwe podcasts van ASOT erop en zo gingen we richting het bos rijden.
Eerst maar eens een dikke joint onderweg, het zou een leuke avond worden.
Om 17.00 namen we de truffels in, ieder 10 gram. Wij hadden al wel meer ervaring dus voor ons zou het niet té diep worden. We waren ten slotte ook soort van tripsitters.
B. voelde na 10 minuten al wat, en terwijl hij het zei begon mijn hoofd ook te tollen.
Niet eerst klamme handjes enzovoorts, nee gelijk een ‘high’ gevoel in ons hoofd.
E. en K. wisten niet wat ze overkwamen, en we begonnen allemaal met lachen.
We hadden ze al van te voren ingelicht dat je het ook af en toe zwaar kon krijgen tijdens het trippen. Maar iedereen vond het tot nu toe dus erg leuk en gezellig!
Er hing een gezellig sfeertje, en dingen die uit onze vorige trip kwamen, zeiden E. en K. nu ook.
Dingen zoals: ‘He, we vliegen in een spaceshuttle!’
En: ‘Het lijkt hier net een huiskamer, zo warm en gezellig.’
Dit waren juist precies de dingen die we met hun wilden delen, en dat vonden we ook allemaal leuk.
Iedereen genoot ervan, en kregen constante lachkicks.
Er werd vaak gezegd dat je onder truffels echt ultiem dom bent, omdat je niks en nergens goed mee om kan gaan.
Hier moesten we allemaal om lachen.
We stonden op een best lelijke plek geparkeerd, met een donker uitzicht op bomen.
Niet echt ideaal, maar de visuals werden er niet minder op.
De visuals werden juist steeds mooier, en op een gegeven moment zag ik alleen nog maar draden en spinnenwebben. Wat later kale takken van bomen bleken te zijn.
Ik kreeg steeds smsjes, en die las ik dan ook maar ik snapte er helemaal niks van.
Ik zag alleen de letters dansen en uit elkaar schuiven, heb ik me erg lang mee vermaakt.
Ook dachten we dat allemaal in een spaceshuttle waren, en we er alleen nog maar met z’n 4en waren in de ruimte. Dit gevoel vonden we allemaal erg leuk, behalve E. die vond het allemaal wat minder.
Dat had een reden, ze kon het niet te laat maken omdat ze de volgende dag naar Engeland zou gaan. Niet echt de ideale setting dus.
Wanneer we genoten van de muziek en de visuals begon het wat stiller te worden, en zaten we allemaal in ons eigen gedachten.
Vanaf toen begon E. zich zorgen te maken over wat ze allemaal nog moet inpakken, en dat werd later een moodkiller. Ze wilde per se normaal worden, en dat is jammer want B. en K. en ik vonden het juist goed zo.
Maar wanneer er 1 zich niet lekker voelt, zijn we genoodzaakt te stoppen met spacen.
B. heeft zich toen maar opgeofferd E. naar huis te brengen, wat later ook erg klote voor E. was aangezien ze haar ouders onder ogen moest komen.
We reden terug naar de stad, dit was wel erg jammer vonden we allemaal. Dus wanneer we E. thuis hadden gebracht zochten wij een leuk plekje op en gingen we daar verder spacen.
Dit was het leukste gedeelte van de trip, we zaten met z’n 3en allemaal in ons eigen wereldje maar ook weer met zijn 3en tegen de wereld.
Gaf echt een gevoel van verbondenheid, en dat was erg gezellig.
Zo hebben we nog 2,5u gestaan, totdat K. ook naar huis moest. Ze vond het een erg geslaagde 1e keer en zeker voor herhaling vatbaar.
En wij vonden K. ook leuk bezoek onder truffels, dus dat gaat zeker nog een keer gebeuren.
We brachten K. thuis, en B. en ik gingen nog een joint roken op een parkeerplek.
Man, wat was de auto een rommel. En onder die rommel lag nog een bakje, met daarin nog wat truffels.
Zou dit genoeg zijn voor een 2e trip B.? vroeg ik.
We zaten ‘m nog na te spacen, en we aten derest van de truffels op. En daarbij een dikke joint.
Toen kwam wat we niet hadden verwacht, na 5 minuten stegen we alweer op met de auto en klonk de muziek wéér zo perfect!
Vrolijk dat we waren, begonnen we een 2e trip. Alleen dit keer probeerden we zo diep mogelijk te gaan.
B. wilde per se een keer bad gaan, dat mocht van mij aangezien er niet echt veel kon gebeuren omdat we toch al erg lui waren.
Hij bleef zichzelf in de spiegel aankijken, en op een gegeven moment vertelde ie dat ’t leek alsof iemand anders in de spiegel zat naar hem te kijken.
Vond ik wel een leuk idee om ook te gaan doen.
Helaas werkte ’t bij mij niet, dus concentreerde ik me op de muziek. Zo mooi dat de volle maan was, en de muziek erbij. Nou deze nacht kon niet meer stuk.
Helaas was de kleine hoeveelheid truffels na 2u. alweer uitgewerkt.
We rookten nog een joint en reden naar huis.
We voelden ons nog steeds spacend, dus gingen we maar tv kijken op mijn kamer.
Wat me erg opviel, was dat wanneer mensen aan het acteren waren het heel erg nep overkwam. Bijna geforceerd.
Dus tv kijken was ook niet zo interessant meer, maar de ruimte die we hadden vonden we wel erg relaxed. Na zoveel uur in de auto gezeten te hebben is een bed opeens wel heel erg fijn.
Hoop dat jullie genoten hebben van de tripreport.
Voor mijn gevoel was dit beetje een ‘standaard’ trip, omdat er niet echt dingen zijn gebeurd waarbij ik van geleerd heb, of waarmee ik verder ben gekomen.
Het was gewoon een avondje genieten, spacen en een vakantie voor mijn hoofd houden.
Greetzzz
