#1
Dubz zei:Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.
Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.
Dit kan veel interessanter!
Dubz zei:Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.
Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.
Dit kan veel interessanter!
Dubz zei:Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.
Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.
Dit kan veel interessanter!
Marla Singer zei:Dubz zei:Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.
Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.
Dit kan veel interessanter!
Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden...
Delcasa88 zei:Heb je je M laten testen?
En er rekening mee gehouden dat 70mg MDMA-poeder niet hetzelfde is als 70mg (pure)MDMA ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."