Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma kristallen

Mdma kristallen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubz zei:
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Dit kan veel interessanter!
Klik om te vergroten...
F
FronzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen feestje voor het eerst mdma kristallen gebruikt. Hiervoor 2x xtc gebruikt de blauwe driehoekige mitsubischi's. Deze pak ik altijd per halve en dat gaat redelijk lekker :sunglasses: :grin: :sunglasses:

Maar nu dus de kristallen, weegschaal en capsules gekocht. En er een aantal gemaakt van 70mg. Om half12 de 1e gepakt. om half 1 nog niks, dus pak ik nog een, terwijl ik met de xtc nu al behoorlijk wat zou voelen. half2 nog steeds niks, nog een gepakt. op gegeven moment denk ik dat ie inslaat maar dat gevoel is maar 2minuten. Na een tijdje weet niet meer hoelaat begin ik in de verte iets te voelen en gooi de 4e capsule van 70mg op, om dat gevoel een boost te geven. En gevoel wordt steeds beter en rond 3 uur ga ik lekker hard.
Hetzelfde gevoel als de 1e x met xtc, ik zit helemaal op mijn top. niks kan meer stuk.
Dit heeft zo'n 3 uurtjes geduurd en toen heb ik om 6 uur nog een gepakt omdat gevoel afzwakte, maar ervaring leert me dat je dat een uur voor het einde niet meer moet doen, omdat je anders in de trein nog zit te spacen :grin:

Allerbeste is nog dat de kater, waar ik bij de blauwe 4dagen last van had. nu niet had.
Dus voor mij alleen nog maar wat kristallen, en hierin de juiste dosis vinden. volgende keer doe ik 100mg en dan zien we wel weer.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Dit kan veel interessanter!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Dit kan veel interessanter!
Klik om te vergroten...

Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden...
F
FronzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Dubz zei:
Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report.

Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt.

Dit kan veel interessanter!
Klik om te vergroten...

Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden...
Klik om te vergroten...

Sow alles half leeg bij jullie, dit is mijn ervaring die ik wil delen. Op mijn manier
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk dat je een reportje hebt geschreven, maar het mag wel wat gedetailleerder.

Wat voelde je toen je 'lekker hard ging'? Wat ging er door je heen? Waar had je zin in tijdens de trip, wat vond je prettig/onprettig? Wat bedoel je met 'in de verste verte iets voelen'? Wat voeldje je dan? :P Hoe ervaarde je 'dat ie inslaat'?
Maak me nieuwschierig naar je ervaring met mdma, laat ons meegenieten! :wink:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je je M laten testen?

En er rekening mee gehouden dat 70mg MDMA-poeder niet hetzelfde is als 70mg (pure)MDMA ?
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delcasa88 zei:
Heb je je M laten testen?

En er rekening mee gehouden dat 70mg MDMA-poeder niet hetzelfde is als 70mg (pure)MDMA ?
Klik om te vergroten...

True. Als je goede shit hebt krijg je met zo'n cappie hooguit 55mg binnen, waarschijnlijk nog minder. Beetje een zwakke startdosis, nog los van het feit of je er voor wil kiezen om rustig te beginnen ipv er echt in te knallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."