Ik wilde inderdaad een offline 'live' report bij gana houden toen ik er achter kwam dat typen niet echt chill was, maar schrijven zelf was ook een opgave, maar vooral het formuleren van zinnen.
Ik heb hier en daar krabbeltjes op papiertjes gemaakt, maar als een zin uit 10 woorden bestond was ik na de 4e alweer kwijt wat de rest was. Als ik vervolgens daar over na ging denken kwam er weer een andere gedachte stroom opgang en was de eerste verdwenen :P
Ik heb op t hoogte punt wel een grote notitie gemaakt op m'n whiteboard:
INPUT!
M'n whiteboard fungeerde als 'anker' naar de normale wereld, voor de zekerheid daar ook opgeschreven hoelaat ik wat had ingenomen :P Aangezien ik alleen tripte en niet wist wat ik kon verwachtten
![:)]()
ook dingen die van de tripwereld mee terug moesten naar de nuchtere wereld werden daarop 'onthouden':P
Ik merkte dit keer meer dan eerder dat de paddo's alle inkomende prikkels versterkt en direct aan emoties koppelt. Een verdrietig nummer maakte me direct verdrietig, maar ook Futurama personages die emoties uitbeelden kon ik zelf voelen
![:grin:]()
Was Fry blij, was ik dat ook, had Zoidberg honger, had ik dat ook :P Soms kon ik echter niet meer achterhalen waarom mijn trip niet geheel was zoals ik wilde... ik merkte dat er iets was dat m'n chill verstoorde, maar ik kon dat vaak niet direct koppelen aan iets. Daarom schreef ik INPUT op m'n bord, om mezelf er constant aan te kunnen herinneren dat ik m'n eigen trip kon sturen door voor de juiste input te zorgen
Tijdens een andere trip, met z'n 5'en toen, heb ik anderhalf uur video opgenomen van de groep, zonder het ze te vertellen :P was een groot succes, stukjes terug kijken geeft me nog steeds een smile van hier tot Tokio
Achja... Mn Golden Teachers staan nu klaar om te fruiten, dus hopelijk met 2 weken een grote voorraad tripstoelen
![:hearteyes:]()