Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsETH-LAD?

ETH-LAD?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik zou graag wat meer te weten komen over ETH-LAD aangezien ik dit misschien eens ga proberen.

Echter, ik heb al eens AL-LAD gedaan en dit voelde best wel "vies" aan als je gewend bent om de originele structuur van LSD te gebruiken.

Ik heb ook al gehoord dat ETH-LAD je behoorlijk misselijk kan maken, klopt dit?

Wat zijn jullie ervaringen met deze stof?

:cheerpompom:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
AL-LAD die 'vies' aanvoelt? Had ik geen last van in ieder geval.

Over ETH-LAD kan ik zeggen dat die wat potenter is dan LSD, dus ik zou wat minder pakken als dat je gewend bent.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#3
ETH-LAD is inderdaad beduidend potenter dan LSD, vooral qua bodyload. Bij mij kwam er ook inderdaad een sterke misselijkheid opzetten die maar bleef aanhouden en me uiteindelijk deed kotsen, wat het behoorlijk lastig maakte me aan de trip over te geven. Mentaal ook heel chaotisch, er kwam heel veel op me af. Dat maakte het wel interessant, het kan een heel intense trip geven.

Ik wil het nog steeds eens een tweede kans geven, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik vond het namelijk ondanks de niet al te positieve eerste ervaring wel een heel interessant middel. Het is een unieke substantie, heel duidelijk anders dan LSD. Ik probeer het nog een keer thuis uit (de eerste keer bevond ik mij in een openbaar parkje), dan neem ik de misselijkheid op de koop toe.

Je kunt het reportje van mijn ETH-LAD-trip (200 mcg) hier vinden trouwens: https://drugsforum.nl/threads/eth-lad-200-mcg-misselijkheid-stemmetjes-en-een-doordrukstrip.63373/
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
verwondering zei:
ETH-LAD is inderdaad beduidend potenter dan LSD, vooral qua bodyload.
Klik om te vergroten...

Kan ik wel in meegaan. Op 1P-LSD en AL-LAD voelt de bodyload altijd wel een beetje als een stimulerend middel aan voor mij. LSD geeft me zeker ook wel een actieve boost, maar het voelt niet zo amfetamine-achtig aan voor mijn lichaam...

Alvast bedankt voor je reportje. Ik ga het eens lezen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
theholyganja zei:
Kan ik wel in meegaan. Op 1P-LSD en AL-LAD voelt de bodyload altijd wel een beetje als een stimulerend middel aan voor mij. LSD geeft me zeker ook wel een actieve boost, maar het voelt niet zo amfetamine-achtig aan voor mijn lichaam...

Alvast bedankt voor je reportje. Ik ga het eens lezen.
Klik om te vergroten...
Ik zag iemand die stuurde dat AL-LAD minder stimulerend is dan LSD zelf, bedoel je nu het omgekeerde?
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend. Qua trip vind ik 1P nog iets hebben van LSD zowel visueel als introspectief... Van AL-LAD vond ik dat het de diepgang en introspectie van LSD miste...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
theholyganja zei:
Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend.
Klik om te vergroten...
LSD is even stimulerend, 1P-LSD is immers een prodrug van LSD. Misschien ben je gewoon laag gedoseerde LSD straatblotters gewent, LSD blotters van straat staan er immers om bekend standaard ondergedoseerd te wezen.

AL-LAD staat er om bekend dat het een ietsje makkelijker verteerbare variant is van LSD. Als stimulatie en gebrek aan introspectie je voornaamste probleem is kun je beter 4-AcO-DMT of een andere tryptamine snuiven in plaats van een LSD blotter nemen. Het is maar net waar je naar op zoek bent. Niets mis met AL-LAD in ieder geval.

ETH-LAD is trouwens toch wel zo'n anderhalf keer zo potent dan de andere LSD varianten.
D
De-Amfeta-BoerLid
01-01-2024, 00:00
#8
theholyganja zei:
Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend. Qua trip vind ik 1P nog iets hebben van LSD zowel visueel als introspectief... Van AL-LAD vond ik dat het de diepgang en introspectie van LSD miste...
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie's, ik was eigenlijk opzoek naar wath info. Over ETH-LAD, en toevallig kom ik dit tegen en is op dit moment is er 1P-LSD onderweg naar mij om voor het eerst te proberen, en buiten dat heb ik (mijn eerste zogenaamde LSD trip wat even wat anders uitpakte in een 24uurs trip, ik denk zelf DOC, dat is er 1 uit de amfetamine klasse en amfetamine is bij mij de basis, en de hele 24 uur ook 0 negatieve vibes ervaren, het was gewoon relax, tot ik in slaap moest gaan komen, dat was wel een strijd xD), laatst 1V-LSD geprobeert: 1zegel 150ug begin avond, later in de nacht nog 1 150ug bijgenomen, is een leuke vorm van maar wel een btj mild, vond het meer een truffel trip dan LSD. En had ik dus gelezen, dat 1P-LSD en ALD-52 de 2 designers zijn die het meest in de buurt van LSD-25 komen, ALD-52 is altijd overal uitverkocht, die leek mij tog iets interessanter. Maar nou ik jou opmerkingen over 1P-LSD lees, weet ik gelijk dat ik het helemaal naar me zin ga hebben ermee, zoals je ziet aan mn username, zijn stimulants mijn favo psychoactieve stoffen, en dit is dus een stimulerende psychedelic, dat maakt het plaatje voor mij compleet.

En in de tussentijd is er alweer een optie bijgekomen voor mij om betrouwbaar goeie zegels LSD-25 te krijgen voor normale prijs, dus denk dat de ervaring ALD-52 nog lang uitgestelt wordt haha.

Srry voor de overbodige nutteloze veelste lange reactie hier, maar dat moest even, en wederom aan mn username zien jullie vast wel waar dit gebrabbel door komt XD
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De-Amfeta-Boer zei:
Srry voor de overbodige nutteloze veelste lange reactie hier, maar dat moest even, en wederom aan mn username zien jullie vast wel waar dit gebrabbel door komt XD
Klik om te vergroten...
Hoi

Is ok man 😂😂

Ja ALD-52 heb ik ook gedaan. Deze komt qua bodyload dichtste bij de OG LSD, maar visueel was het sterker voor me en het bracht echt veel verwarring.

Zo die acid chaos x10 😅

M'n ervaring met RC's is dat je best de OG component gebruikt. Het is wel eens leuk een RC te doen, maar ik merk persoonlijk altijd het verschil of onvolmaaktheid ervan op.

✌️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
theholyganja zei:
t is wel eens leuk een RC te doen, maar ik merk persoonlijk altijd het verschil of onvolmaaktheid ervan op.

✌️
Klik om te vergroten...
Opm
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Het typische aan al die rc's is wel dat zij het origineel veel benaderen, maar er is altijd wel ergens een addertje onder het gras te vinden.
Het effect van het origineel wordt nooit geëvenaard. Helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."