Ik ben erg benieuwd naar je trip report! Ik zou zo'n drug niet durven uittesten, net als andere drugs met zo'n zelfde "zelfs na één keer proberen al moeilijk om te stoppen/weerstaan" gevaar maar ben zeker nieuwsgierig naar jouw ervaring.
Ik wil even benadrukken dat het een ontzettend slecht idee is om stoffen met atomen zoals fluor of chloor te gaan verhitten. Zelfs al is je techniek perfect zal er altijd een klein deel ontbinden door pyrolyse en fluor is nou niet een stof die je in onbekende verbinding in wilt ademenStinkt naar de verschrikkelijkste poep ooit als je het verhit.
Gadverdamme. M'n keel slipte meteen dicht zodat er geen rook in m'n longen kon komen.
Godzijdank dat wierook bestaat.
Mhm soort van,Ik wil even benadrukken dat het een ontzettend slecht idee is om stoffen met atomen zoals fluor of chloor te gaan verhitten. Zelfs al is je techniek perfect zal er altijd een klein deel ontbinden door pyrolyse en fluor is nou niet een stof die je in onbekende verbinding in wilt ademen
4-CL-PVP (Flakka,Bath salts)
ALSJEBLIEFT DOE HET NIETEffecten zouden overeen moeten komen met A-pvp, wat weer kwa effect sterk op die van methamfetamine lijkt...
Is iemand hier bekend mee?
Ik ga het maandag bestellen en waarschijnlijk basen alleen kan er echt niks overvinden dus weet niet wat de dosis ongeveer zal zijn.
zonder in een psychose te belanden zegmaar heheh
Heb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.4CA wordt gebruikt door onderzoekers en chirurgen om selectief tumor dopamine receptoren te vernietigen, denk er alsjeblieft goed overna en doe het niet
Ik weet wel dat bijvoorbeeld 25I-NBOMe wordt gebruikt om serotoninereceptoren aan te duidenHeb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.
Het klinkt namelijk onwaarschijnlijk, en het feit dat je er op Google eigenlijk niks over vindt maakt mij vrij sceptisch
(4chloroamphetamine + tumor + dopamine)
Meer dan genoeg;Heb je hier nog bronnen voor of heb je dit van een vriend van de broer van die kennis op een feestje.
Het klinkt namelijk onwaarschijnlijk, en het feit dat je er op Google eigenlijk niks over vindt maakt mij vrij sceptisch
(4chloroamphetamine + tumor + dopamine)
However, halogenation can also result in increased toxicity. For instance, the para-chlorinated derivative of amphetamine (4-chloroamphetamine) exerts an increased serotonergic toxicity when compared to the parent compound
2:56:00Ik zie hier niks staan over dopamine tumoren die bestreden zouden worden met 4ca (of ook maar iets over tumoren) heb je daar een direct citaat van?
Verder zeggen ze eigenlijk alleen maar dat sinds de halogeen varianten van amfetamine en cathinone op het serotonine systeem werken ze méér potentie hebben voor serotonine receptor toxiciteit.
Wat imo vrij logisch is. Met mdma moet je immers ook oppassen, dat is ook een neurotoxin.
Nergens staat het zo dramatisch als jij claimt. Vooral "may suggest" "could be linked" "possible indicator"
elke 4’Chloro Amphetamine is so ongelofelijk schadelijk dat er gegarandeerd permanente schade ontstaat.
4CA wordt gebruikt door onderzoekers en chirurgen om selectief tumor dopamine receptoren te vernietigen
2:56:00
verder komen de DAT (Voornamelijk D2) waarden van 4Cl PVP overeen met zeer krachtige promoters van de “release” of Dopamine. Er is genoeg literatuur over de oxidatieve schade van dopamine release, kijk naar MPTP, N-Methylamfetamine, MDMA.
Kijk dan maar even op Reaxys.com onderJa interessante video maar het zegt nog steeds helemaal niks over
Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic,
De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes

)
) want ik heb echt een absurd grote drang om gewoon het hele pakje achterover te tikken"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."