Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het nog mogelijk is, minder het zsm naar zo weinig mogelijk, zodat je lang van de voordelen van dagelijks gebruik kan genieten. Maar het is hoe dan ook het begin van het einde, ik heb nu een week vakantie genomen zodat ik een week geen speed kan gebruiken om de tolerantie weer een beetje bij te schroeven, en na die week ben ik met 2 weken weer trug bij af zo gezegd. Ik noem maar even een extreem geval, maar uiteindelijk eindigen wij dagelijks speed gebruikers allemaal als herman brood"
"Zeehond zei: Je mag geen prijzen noemen, zie forumregels. Ik zou het zsm weghalen…. Klik om te vergroten... Te laat, ach ja ik reageer of post hier bijna nooit. Kijk meer alleen voor onderzoek naar nieuwe chems of ik ze veilig genoeg vind om te proberen, aan de hand van alle verhalen op internet"
"6snot zei: Ik had de kans op meth te halen maar idk denk dat t te ver gaat dan maar ik wilde een echt euforisch stim. Ik denk aan om XTC te halen of 6apb Klik om te vergroten... *Modknip* Ik rook het heeeeel af en toe wel eens, maar het gevaarlijke van crystal is, na 1 weekend roken heb je minimaal 3 maanden nodig om je tolerantie weer op baselijn te krijgen, dus je zou inprincipe max. 4 keer per jaar kunne. Roken. Nou, je moet echt sterk in je schoenen staan hiervoor, want mijn 1e keer wist ik dit nog niet en ben ik echt een paar weken bezig geweest te zoeken naar een andre bron en mee in m'n achterhoofd gezeten.. gelukkig dat het onmogelijk om aam te komen was toen, anders weet ik niet hoe ik er nu bij had gezeten hahaha. Ik denk btw, weet het niet zeker, wel dat de tolerantie regel met snuiven/slikken erva. Hetzelfde is"
"Erowido zei: Het komt morgen binnen en zal dan even een tripreport plaatsen op een nieuwe topic, De videos die je ziet zijn mensen in een "exited delirium" een soort psychose wat getriggerd wordt door compulsief te herdoseren, weinig mensen weten de craving te doorstaan of denken meer te kunnen gebruiken dan ze denken, maar de drug opzichzelf al houd je al 3 dagen wakker zonder pammetjes Klik om te vergroten... Even een vraag, ik zie dat dit al lang geleden is, maar ik heb nog niet heel lang geleden kennis leren maken met de cathinone. En met wat jij hier zegt, moet de 4-cl-PVP dus totaaaal uit de boot vallen in het rijtje, (ik heb de nu verboden a-PHP ervaren en a-PHiP) Want als ik een van die 2 gebruik (basen) dan hoef ik niet eens meer te blowen om snachts te slapen als het moet.. Meer een geestelijke stimulant, maar een fysieke ontspanner/downer, zo ervaarde ik het. Dan ben ik wel een groot schalig amfetamine gebruiker (snuiven+slikken) en ligt mijn tolerantie mischien een beetje hoog voor stims, of zou het dan tog daaraan liggen Ben benieuwd want als 3-cl-pvp het echte werk is ga wordt die gelijk in de winkelmand geworpen"
"Snuffelaar zei: Troep. Klik om te vergroten... Thnx, dat scheelt weer geld verspilling"
"Neo-Shulginist zei: Ik snap alleen niet helemaal hoe je daarbij komt. Want aMT is een tryptamine; alpha-methyltryptamine. Dat zijn stoffen met een heel andere basisstructuur dan amfetamine. Amfetamine staat voo alpha-methyl-phenetylamine. Dat is dus een phenetylamine en geen tryptamine. Klik om te vergroten... Btj late reactie, maar had helemaal niet meer naar deze post gekeken sinds ik besloot het weg te gooien aangezien het niks voor mij is. En eerlijk gezegt weet ik ook niet meer waarom en hoe ik aMT aan een amfetamine basis heb gelinkt, maar aangezien ik dat op 1 of andere manier heb gedaan, had ik stiekem gehoopt dat het ook maar iets op DOC zou lijken, wat wel een psychedelic amfetamine is. Mijn eerste keer LSD-25 (niet dus), hadden we blijkbaar DOC zegels gekregen en kregen we dus een trip van 24 uur cadeau, maar tot mijn verbazing was die hele 24 uur gwoon geweldig, waarschijnlijk omdat het een amfetamine is en speed ondertussen een basis element van mijn lichaam is geworden, i dont know. Maar had met zat andere psychedelic's wel eens, zoals truffels en 2-cb, datk het na 2-3 uur zat was (hoe ik me voelde, niet de hallucinaties). Dus vandaar dat als ik dus aMT op 1 of andee manier aan een anfetamine basis had gelinkt er dus hoge verwachtingen van had.. boy was i wrong haha. Ow na even nagecheckt te hebben weet ik denk hoe ik dat heb gelinkt, beide aMT en amfetamine hebben een systematische naam die eindigt met propaan-2-amine. En ik me er toen nog niet zo goed van bewust was wat en enorm grote verandering 1 vertakking/pootje meer bij een molecuul kan betekenen bijvoorbeeld"
"Toevallig heb ik laatst wat 4B-MAR, aangezien ik wel verstandig met welke soort amfetamine dan ook, kan omgaan (ook crystal meth). Ik kon alleen nergens iets van info over de gebruikswijze of enige toxicity info, en werdt het op de site onder de bijnaam "ice" verkocht, was ik er dus vanuit gegaan dat dit rookbaar/te verdampen was.. nou tip 1, hou dit product uit de buurt van vuur haha, er gebeurt niks gevaarlijks maar de geur is verre van aangenaam em gwoon rondtuit niet best die er dan vanaf komt haha. Dus heb ik daarna eerst een bommetje genomen van x aantal mg, ik weet niet precies hoeveel, maar wel gewoon verstandig afgewogen. Nou daar komt het, ik voelde letterlijk helemaal niks van het spul, na bommetje 2 en 3 tijdens werk ook niet. Maar, ik moet hiervoor even vermelden dat ik amfetamine als medicijn+recreatief gebruik dus zo goed als dagelijks, behalve de weken dat ik ff moet stoppen om de tolerantie te laten zakken, die dag was zo een week zonder gebruik, en normaal is zo een week best wel strijden elke dag want tja zo een pep kater(zo noem ik het maar even) is niet niks.. Maar aan het einde van de dag toen ik thuis kwam en ik dagt, nou dit spul is niet bijzonder, besefte ik me ineens dat ik dus de hele dag niet moe, futloos heb gevoeld en ook niet nergens zin in had en met plezier mijn werk had gedaan. Wat normaal het tegenovergestelde is. Conclusie: dit is geen psychoactieve stof maar bij inname geeft het je alleen een hele berg energie. Dus voor mij is het ideaal voor dat soort weekjes, eigenlijk altijd al nodig heb gehad in mijn leven (dan hadk een stuk minder verkloot/verpest..) Maar voor een feestje of high van te worden is het geen optie, denk ik dan, ik heb natuurlijk een vrij hoge tolerantie vokr stims, zou kunnen dat een ander er wel hard op gaat"
"En hier ben ik, bestel het gelijk in freebase vorm en probeer het te vapen, omdat a-PHP tog wel een goeie indruk had achter gelate maar ze dat zonodig weer illegaal moeten maken, en a-PHiP wel oke is maar mij een btj te mild.. beetje hetzelfde als coke basen alleen zonder die pure ellendigheid die je na 2 sec. Lekker smaakje en headrush krijgt van coke, meest nutteloze en inhoudsloze drug die er bestaat als je het mij vraagt maar goed... MDPHP(freebase) en dan vapen is een een hele grote sterke afrader, tenzij je smaakpapillen kapot zijn en je reukvermogen weg is.. wat is dat een smerig duffe doffe stoffige smaak hey, en als je aN de poeder ruikt heb je het idee dat je aan synthethische stront in poedervorm ruikt.. maar naar aanleiding van deze post+reacties, ga ik hier maar is een bommetje van nemen(when i feel like it), want ik ben wel/ook een medicinaal(ADD)+recreatief amfetamine gebruiker, pep is de basis, en blijkbaar zou dit wel eens prettig kunnen uitpakken voor mij Dan tog maar weer op zoek of er nog a-PHP in het buitenland te vinden valt XD"
"Memento zei: Ik heb hier dus net een beetje van genomen, het voelt nog niet echt als een chille upper. meer alsof je een soort gekke come up heb die niet doorzet. Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc. ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet? Alvast bedanktttt Klik om te vergroten... 1 ding kan ik je wel vertellen. als je het gevoel hebt dat je een come up hebt maar niet door zet, en dat kan met elke drugs, dan heb je te weinig genomen en moet je gwoon wat bij nemen ;p Want met een aantal soorten drugs is het verschil van de high met een klein beetje meer of minder soms al heel groot, bij sommige lijkt het dan zelfs op een totaal andere high/drugs"
"Dirkjan zei: Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met één of beide van de drugs DOC (2,5-Dimethoxy-4-chloroamphetamine) en/of AMT (alpha-Methyltryptamine). Ik heb best wel wat tripervaringen met 2c's, paddo's en truffels, (1-P)LSD tot 300 mcg, en ik was benieuwd of één van deze twee drugs geschikt zijn voor een zomer fietstocht/wandeling. Ik kan DOC pellets krijgen van 2,5 mg en AMT pellets van 25 mg. Het is duidelijk dat beide drugs erg lang doorwerken en ze flink sterk kunnen zijn. Er is best wat informatie online te vinden maar ik was benieuwd of iemand hier mij wat kan vertellen en/of ervaringen/advies wilt geven. Klik om te vergroten... Ik heb 1 keer DOC gebruikt, en dat was meteen de 1e keer acid voor mij (we waren ervan uitgegaan dat het LSD was). Dat klinkt heftig maar nee, het is nog steeds 1 van de mooiste trips die ik gehad heb. Alleen was het wel slikken toen die ineens veel langer door bleef gaan dan 12 uur maar 24 uur xD maar het enige nadeel vond ik dat je aan het eind van de trip nog steeds hallucineert lichtelijk, je hersens uitgeput zijn, en je alsnog niet in slaap komt voordat de DOC volledig is uitgewerkt. Ook is het niet zo intens als LSD je kan het meer met een uit de kluite gewassen truffel trip vergelijken. AMt zou ik niet weten, heb ik hier nu ook liggen, die ervaring kan ik er binnekort weer bijschrijven"