Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken..."
"Marla Singer zei: DarkTerrorFreak zei: Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken... Klik om te vergroten... Hmmm, je moet er toch even doorheen denk ik, je hebt eerst even wat slaap in te halen, duurt ongeveer een weekje schat ik. Klik om te vergroten... Een week is nog wel vol te houden, maar dan moet het daarna wel beter worden, anders trek ik het echt niet..."
"Sinds zondag gestopt met speed na jaar lang elke dag gebruiken. Bedoeling is te stoppen met doordeweeks te gebruiken. Heb nog iets minder dan een gram thuis liggen, dat is me beloning voor aankomend weekend. Heb alleen een vraagje > Ben zo fucking moe doordat ik geen pep meer gebruik. Logisch natuurlijk, maar hoelang duurt het voordat me lichaam weer beetje normaal is ? Want word hier gek van, kan zo niet werken etc."
"Geen last van. Gewoon jezelf dwingen tot slapen (en eten). Op een gegeven moment kan je slapen en eten wanneer je maar wilt, ongeacht hoeveel je gebruikt hebt."
"Hehe, probleem heb ik niet echt. Mijn speedgebruik en eetgedrag compenseren mekaar blijkbaar, weeg altijd keurig rond de 60 met me 1.70"
"Een bullet is super handig ! Geen last van de wind en dergelijke. Je kan zelfs gewoon in het openbaar dat ding pakken, knopje omdraaien en de kop vullen. Niemand die er wat van zegt. Totdat je hem in je neus douwt natuurlijk... En ik heb me eigen mini kitje gemaakt. Ze hadden van marlboro een keer speciale sigaretten (op ground zero). Dat zat in een klein metaal sigarenbakje. Heb nu dat bakje, zo'n klein spiegeltje (zat in de deksel van zo'n sieradendoosje), een donald duck pas die inmiddels in 2en ligt :P en een MacDonalds rietje. Werkt perfect. Kan zelfs in de wind een lijn leggen, dan laat ik dat spiegeltje gewoon in dat bakje zitten :P"
"Proffesor Xavier zei: IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan. Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is : Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer. En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag. Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden. Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt). toedeliedokie Klik om te vergroten... Niet mee eens... Er is hier in de buurt een hoop gezeik geweest omdat de pep werd versneden met caffeine. Waar ik het haal doen ze dat niet meer, maar de prijs is wel verhoogd van 5 naar 7,50. Niet dat het voor mij wat uitmaakt, betaal nog steeds hetzelfde Owh en daar hoef ik het niet voor te laten testen. Als er caffeine in zit dan merk je dat echt wel hoor ! Ik tenminste wel... Het is dat ik een tolerantie heb opgebouwd, maar ik zie andere mensen nog rustig 24 uur wakker blijven van 1 of 2 lijntjes."
"cat-woman zei: Zijn er lotgenoten, die misschien ook een steuntje in de rug nodig hebben? Samen staan we sterk toch? Ik wil hem zo graag helpen!! Klik om te vergroten... Heb een jaar lang elke dag aan de pep gezeten, zo ongeveer een grammetje per dag. Sinds Januari gestopt met doordeweeks te gebruiken. De eerste paar weken waren zwaar, veel slapen en eten, maar gewoon blijven werken Nu slaap ik doordeweeks nog steeds veel. Ik ga rond 8 a 9 uur 's avonds naar me bed en sta om 7 uur 's ochtends weer op. Dus hier valt nog wel mee te leven. De enige reden waarom ik het volhou is omdat ik denk : "Nog ff en het is weer weekend ! Dan kan ik los " In het weekend pep is gebruiken is nu een soort beloning voor mezelf als ik het doordeweeks niet doe"
"Even je vraagjes beantwoorden... haal ik een gram of 4 voor 6 euro per gram, is dit trouwens duur/goedkoop 6 euro is goedkoop. Ik betaal zelf 9 euro per gram, maar dan weet ik wel dat ik goede zooi heb. Als je mazzel hebt is het nog wel redelijk goede zooi. Hoe kan ik trouwens ook weten dat het speed is. Dat ruik je wel :P Een hele sterke chemische lucht. Probeer pasta te halen die een beetje nat is. Dat is altijd beter. Als je een snuifje neemt zal het branden in je neus en de smaak is ook niet zo lekker. Iemand die hier trouwens ooit speed heeft gebruikt, zo ja wat doet het met je. Ja, iets te vaak. Als je goede speed hebt krijg je meer energie, euforisch gevoel, meer zelfvertrouwen (alsof je de hele wereld aan kan). Voor de rest vind ik het lastig uitleggen, het is echt zo'n typisch pep gevoel. Als je alleen maar meer energie ervan krijgt heb je grote kans dat het versneden is met caffeine. Krijg je hallucinatie's? Nee, in principe niet. Ik heb alleen last van hallucinaties als ik al een paar dagen wakker ben, maar dan komt het door de slapeloosheid en niet door de pep zelf. Hoeveel moet je gebruiken voor de 1t keer? halve gram? Probeer jij maar es een halve gram weg te snuiven ! Of ga je een bommetje vouwen ? Anyway, verdeel 1 gram pep in 10 tot 15 lijntjes. Weet je zeker dat je niet teveel neemt en je kan altijd nog bijnemen. Kunnen ze dan zien dat ik wat heb gebruikt? En waar moet ik op letten dat ze niet veel in de gaten hebben. Neem dan geen bommetjes, maar snuif het. Bommetjes werken langer. Natuurlijk kunnen ze dan zien dat je wat gebruikt heb. Mits ze er echt op gaan letten. Als je bij je ouders bent, doe dan gewoon normaal, kijk ze recht in hun ogen aan etc. Als je probeert te verbergen dat je gebruikt hebt valt het juist op. Het is raadzaam om ff wat te eten en iig je gezicht te wassen (liefst douchen) voor je naar huis gaat. Ik zou ook rond een uurtje of 2 a 3 stoppen met snuiven dan. En als je last hebt van stijve kaken, laat je onderste kaak een beetje hangen zodat die kan rusten zeg maar. Valt dat ook minder op :P"
"3970 zei: Maar ik merk niet zoveel verschil tussen een dosis van 150 en 250 mg, en dat vond ik wat vreemd. Wat zou er bv gebeuren als je 500 mg ineens neemt, of als je het plugt? (Stonie?) Hemi Klik om te vergroten... Halve gram is voor mij een normale dosis voor een bommetje. Anders kan je net zo goed snuiven... Wat er gebeurt ? Kwa gevoel vind ik het zoiezo anders dan snuiven... Gaat veel geleidelijker zeg maar. En het duurt ook langer :P"