Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betalen jullie voor ongeveer 50 gram...

Wat betalen jullie voor ongeveer 50 gram...

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb net 50 gram besteld bij een vriend van me... maar weet nog geen prijs... wat betalen jullie gemiddeld?
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
een eurotje of 200.. k doe zelf geen speed maar volgens mij is dat wel goedkoop of niet ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
eerder 250 ..... of meer.


ik koop liever dure en zuivere pep dan goedkope droge rommel.50 gram zeker laten testen en dan pas over geld praten.


Groet Stonie
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#4
des te meer je koopt , des te goedkoper.

maar 2oo euro voor 50 gram vind ik dus wel heel erg goedkoop.

ik schat iets van 400 tot 450 ofzo hier ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
eerder 250 ..... of meer.


ik koop liever dure en zuivere pep dan goedkope droge rommel.50 gram zeker laten testen en dan pas over geld praten.


Groet Stonie
Klik om te vergroten...
lol
da kan toch nog goedkoper zu kerel!!
en voor topkwaliteit!!

100€ voor 50gr dexedrine +- 80% zuiver :) :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
moet er wel aan toevoegen dat dit wel ZEER GOEDKOOP is aangezien er maar 1 persoon tussen mij en ut labo zit! :wave:
zo rond de 200 is wel een goeie prijs lijkt mij... :)
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow 50 gram.. dat snuif ik misschien weg in m'n hele leven.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goanaut zei:
Wow 50 gram.. dat snuif ik misschien weg in m'n hele leven.
Klik om te vergroten...
da duurt toch nie lang als ge da elke dag doet eer ge 50gr in een paar weken wegsnuift...
ken zelfs mensen die snuiven het op nog geen week weg :rolleyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet het wel in de vriezer bewaard worden neem ik aan? Ik had toen eens speed gehad wat een aantal weken op kamertemperatuur was, dat was niet zo geweldig meer.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goanaut zei:
Moet het wel in de vriezer bewaard worden neem ik aan? Ik had toen eens speed gehad wat een aantal weken op kamertemperatuur was, dat was niet zo geweldig meer.
Klik om te vergroten...
uiteraard...
in de vriezer word da nogeens nie slecht denk ik(ofwel moet het al echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang liggen...) :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kheb een keertje zon klomp gezien van ik denk zon 400 gram..

Mjam :P

Kreeg je van die pastapep mee.. ooh wat wat die goed :sunglasses:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
eerder 250 ..... of meer.


ik koop liever dure en zuivere pep dan goedkope droge rommel.50 gram zeker laten testen en dan pas over geld praten.


Groet Stonie
Klik om te vergroten...

zover ik weet is dit geen rommel... ik gebruik zelf geen pep.. maar wat ik van maten enzo hoor is dit gewoon goede kwaliteit... je moet gewoon een beetje in t wereldje zitten.. dan kan je eigenlijk overal wel goedkoop aankomen :mrgreen: :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat moet je in godsnaam met 50 gr in een keer?? Lijkt me echt niet gezond als je dat op een korte termijn allemaal tot je wil nemen... En als je er langer mee wilt doen, is het na een tijdje bewaren toch echt een stuk minder hoor (zowel qua geur - "rotte vis"- als de kwaliteit). Speed gaat achteruit na een tijdje, ook in de vriezer! Er gaat toch niets boven verse(re) pep, dat weet elke liefhebber!
Volgens mij wil je het gewoon doorverhandelen en er zelf wat aan verdienen?? Zo'n grote hoeveelheid moet in principe dan minder dan 250,- voor je kosten, anders heb je er weinig aan qua winst lijkt me.... Maar ja, je moet het lekker allemaal zelf weten natuurlijk, alleen ik vind 50 gr wel heel overdreven, en zelf dealen doe ik niet aan!
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat je met 50 gr in 1 keer moet? dealen en leven :grin:

nee serieus dat is toch duidelijk man....
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol :openmouth:

van 200 tot zelfs 450 voor 50 gram :confused:
100 gram goede speed kost maar iets van 250 euro.
W
WorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman89 zei:
lol :openmouth:

van 200 tot zelfs 450 voor 50 gram :confused:
100 gram goede speed kost maar iets van 250 euro.
Klik om te vergroten...

Idd een ons is +/- 250 t/m 350 (ligt aan hoe droog het is)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat een prijzen hier :openmouth:

ik kan aan een ons hele goeie speed voor 160 euro komen :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
wat een prijzen hier :openmouth:

ik kan aan een ons hele goeie speed voor 160 euro komen :grin:
Klik om te vergroten...
ma der zit wel een verschil tussen hele goeie en retegoeie en bijna pure... :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
SperSIZEboon zei:
wat een prijzen hier :openmouth:

ik kan aan een ons hele goeie speed voor 160 euro komen :grin:
Klik om te vergroten...
ma der zit wel een verschil tussen hele goeie en retegoeie en bijna pure... :wave:
Klik om te vergroten...
gast geloof me nou maar dat die pep van mij goed is,ik heb het laten testen door iemand die in een lab werkt :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
Frisko zei:
SperSIZEboon zei:
wat een prijzen hier :openmouth:

ik kan aan een ons hele goeie speed voor 160 euro komen :grin:
Klik om te vergroten...
ma der zit wel een verschil tussen hele goeie en retegoeie en bijna pure... :wave:
Klik om te vergroten...
gast geloof me nou maar dat die pep van mij goed is,ik heb het laten testen door iemand die in een lab werkt :wave:
Klik om te vergroten...
gast geloof me nou maar dat ik ook wel weet wa goeie is... :wink:
en dat ik ook weet wa RETEGOEIE is...
zoals die dex,vraag maar aan nutsss.. :hearteyes: :P
en nutsss weet ook wrs waar da van kwam.... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."