#1
ja bij mij ook zo als ik verkouden ben ![:wink:]()
Haha herkenbaar! En ik ga dan met mn hand steeds onder m'n neus omdat ik het een grappig gevoel vind dat ik maar met 1 neusgat adem.psytrancer zei:Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt
DreamWeaver zei:Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P
Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevretenNose on fire!
DreamWeaver zei:Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P
Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevretenNose on fire!
; Ik ben blij dat je al verder kan.DreamWeaver zei:En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P

Dline zei:DreamWeaver zei:En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P
en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."