Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep, right now!

Pep, right now!

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja bij mij ook zo als ik verkouden ben :wink:
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt, maar dan is het andere altijd open, en ze wisselen mekaar af, tenzij ik met een snotvalling zit, dan helpen alleen de grove middelen, rhino spray derin, vier keer spuiten, goed doortrekken dat over gans neusholte wordt verspreid, 5 min wachten, en hup neus weer vrij, meestal wel voor niet lang als je een snotvalling hebt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
psytrancer zei:
Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt
Klik om te vergroten...
Haha herkenbaar! En ik ga dan met mn hand steeds onder m'n neus omdat ik het een grappig gevoel vind dat ik maar met 1 neusgat adem.
Dan ben ik wel ver heen overigens (:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P

Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevreten :grin: Nose on fire!
Klik om te vergroten...

Gewoon snuiven, brand vanzelf weg :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Met beetje speedervaring weet je dat speed ook als verkoudheidsmiddel erg goed werkt. Dus waar jij je zorgen over maakt...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Willem zucht. Had ik niet van je verwacht :grin:

Je kan ook gewoon bommetjes doen, maar ik kan me voorstellen dat je wil snuiven :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P

Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevreten :grin: Nose on fire!
Klik om te vergroten...

Otrivin neusspray
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P

Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevreten :grin: Nose on fire!
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja,; best alles eruitsnutten en snel een lijn zeker :).

Haha :mrgreen: ; Ik ben blij dat je al verder kan.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja. Doe een beetje Vicks met kokend water in een schaal, gooi een handdoek over je hoofd heen en inhaleer net zolang door je neus tot je luchtwegen weer vrij zijn :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P
Klik om te vergroten...

en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit? :rolleyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dline zei:
DreamWeaver zei:
En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P
Klik om te vergroten...

en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Mijn neus zat verstopt door verkoudheid, vervolgens heb ik wat hoestsnoepjes opgevreten. Dit hielp, mn neus was leeg, toen heb ik een lijn gedaan. Vervolgens was m'n loopneus over doordat ik net gesnoven had (is dat bij jullie ook zo trouwens?).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."