Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaken..

Kaken..

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#1
uiteraard,
ik gebruik het liefste slechts een mespuntje, indien ik wat te veel gedronken heb
speed zonder drank maakt me nogal zenuwachtig.(ligt wellicht ook weer aan de kwaliteit)
ps. zorg er voor dat je haar schoon is en geef ongedierte geen kans.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
het ligt bij mij aan de kwaliteid van de speed of me kaken ook een eigen leven gaal leiden ( en natuurlijk aan de hoeveel heid )

hoe zit dit bij jjullie ?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik veel gebruikt heb dan gaan mijn kaken ook een eigen leven leiden. Ik probeer er altijd op te letten dat ik niet de hele binnenkant van mijn wangen kapot bijt maar dat lukt niet altijd. En hoe meer speed en hoe beter de kwaliteit hoe erger het is. Dan heb ik daarna wel een paar dagen last van mijn mond en kaken.
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ligt aan jezelf, ik heb geen enkele spanning op m'n kaken ongeacht de hoeveelheid speed, in tegenstelling tot mdma.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
dosis zei:
ps. zorg er voor dat je haar schoon is en geef ongedierte geen kans.
Klik om te vergroten...

dosis zei:
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd
Klik om te vergroten...

Is dit jouw enigzins paranoide style? :P
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#6
klappertanden heb ik niet zoveel last van
wel een chronisch plezier
of een rilling van geborgenheid
en soms een wilde flits van inzicht
een abrupte allesonthullende genialiteit.
en voor de rest
een hoop onbenullig gezucht van opluchting
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jah, ik heb het ook. Maar ik heb sowieso vaak enorme wauskoppen van drugs. Met pep heb ik dat de achterkant van mn kaak enorm strak staat en ik enorm met mn tong langs de onderkant van mn mond loop te roeren. Met als gevolg een soort van opgezette onderkin (nooit gedacht dat ik die nog eens zou hebben haha). En op de 1 of andere manier zijn bij mij bij een kater mijn lippen goed verstopt.

Maar het is absoluut niet te vergelijken met pillen, waar je je hele smoel aan gort kouwt. Met speed hoef je er niet voor te kouwen, dat gebeurt sowieso wel :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb toevallig op dit moment een legendarische pijn aan al mijn kiezen, nog nooit zijn die zo verneukt geweest. Dus nog nooit is het er zo hard aantoe gegaan blijkbaar. De speed zelf was van echt uitzonderlijke kwaliteit. Dat is te zien aan de vele langdradige posts vandaag, dat gebeurt bij mij niet zomaar meer.tegenwoordig. En vooral niet zo vaak na elkaar. Vandaag was een hele bijzondere dag iig, en mijn kiezen voelen echt of ze er beter uit getrokken kunnen worden.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker .. en kaugom >_< ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik heb toevallig op dit moment een legendarische pijn aan al mijn kiezen, nog nooit zijn die zo verneukt geweest. Dus nog nooit is het er zo hard aantoe gegaan blijkbaar. De speed zelf was van echt uitzonderlijke kwaliteit. Dat is te zien aan de vele langdradige posts vandaag, dat gebeurt bij mij niet zomaar meer.tegenwoordig. En vooral niet zo vaak na elkaar. Vandaag was een hele bijzondere dag iig, en mijn kiezen voelen echt of ze er beter uit getrokken kunnen worden.
Klik om te vergroten...

Ken ik ..
Kutgevoel..

Ik poets me tanden dan,maarja word me bek weer droog en is het lang niet weg..

:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is trouwens weer ziekelijk toevallig dat jij dit topic maakt en ik dezelfde dag mijn kiezen harder verneuk dan ooit tevoren en hier dus gewoon beland ook nog eens.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mm raar, zo erg kan ik het alleen hebben met MDMA
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
heelang heel veel gebruik ?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen deze middag is het er echt hard aantoe gegaan. Dit is de eerste keer dat de pijn dezelfde middag al kwam, geeft aan dat het duidelijk er echt harder dan ooit aantoe is gegaan. Echt zo ongeveer op z'n allerhardst hier en daar, zoals op de kiezen bijten zo hard als je kan. Dat soort dingen waren duidelijk regelmatige trekjes. Dus weet wel ongeveer hoe dit zo is gelopen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Phreakingout zei:
Mm raar, zo erg kan ik het alleen hebben met MDMA
Klik om te vergroten...
Idd
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ligt vooral aan je tolerantie en ervaring met speed. In de eerste periode van gebruik komen je kaken al van hele kleine dosisen tot leven. Deze dosis loopt al heel snel op naar mate er vaker gebruikt word. Velen leren zichzelf in de eerste periode al om de kaken te controleren waardoor ze niet meer tot leven komen. Bij de rest groeit het er vaak uit na verloop van tijd..
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#17
heb ik ook last van, vooral dan dat mijn kaken langs buiten gezien er ingevallen uitzien. pas mijn gebruik hier wel wat bij aan omdat die ingevallen kaken het gebruik van sp..d wel wat verraden. wat ik zeer klote vind maarja... hoort er bij in mijn geval

Grtz :wave:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Telefoon zei:
lekker .. en kaugom >_< ?
Klik om te vergroten...

Kan je doen, maar raad ik af. Je hebt kans dat je dan uiteindelijk op je wangen loopt te kauwen zonder dat je het doorhebt. Of je blijft maar kauwen, waardoor je daarna dus spierpijn hebt in je kaken.

Heb er met pep niet zoveel last van. Wel van gespannen kaken, dat het helemaal strak staat waardoor ik soms ga knarsetanden, maar niet echt klappertanden. Dat heb ik wel van de XTC.
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#19
in mijn (en de meeste gebruikers hun) geval:
xtc: continue spanning en zeer korte beweginkjes als de kaken klem staan (mocht dit niet duidelijk klinken dan edit ik het wel effe indien nuchter) bij kristallen heb ik er haast geen/helemaal geen last van
speed: hele tijd heel veel verschillende bewegingen icm tong-bewegingen

maar eigenlijk...
Just snort the line & take the ride. niet teveel gelul erbij over bvb. dat
g
guapo93Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."