Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoseering

Doseering

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijntje van 150 doen (dat percentage is erg lekker), bijpakken kan altijd nog. Enjoy :wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken
mijn pep zit op 64% puur
en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer

wegen ieder ongveer 55-65 kilo

en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush

ik dacht aan bommetje van

200mg ?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon een lijntje leggen (beter te doseren dan een bom), en rustig opbouwen. Iedereen reageert anders, dus gewoon een beetje aanvoelen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
150? Dat vindt ik ook nog aan de hoge kant. Sommige speed komt veel harder aan als je een bommetje neemt maar dat merk je pas na een half uur.

Snuiven kan behoorlijk pijn doen als ze het niet gewend zijn en dat geeft dan ook weer een negatieve ervaring. Maak kleine bommetjes van max 100mg en wacht eerst een uurtje voor je bijpakt. Het percentage wat je noemt is inderdaad behoorlijk goed.

Bewaar het op een koele plaats luchtdicht afgesloten of in de vriezer dan blijft het het langst op sterkte.

Plaats je ook een trip-report? Er zijn er niet zo veel van en dat zal anderen zeker ook interesseren.

:smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
64 % .... is dat weer zo'n bewering of heb je de moeite genomen om een test te laten doen ?


Stonie ..

200 mg is wel een beetje te veel voor jonge maagdelijke meisjes.

Pervert ...

:hearteyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja maar Telefoon moet altijd van alles zoveel mogelijk doen. Als een vriendin van me zelf aangeeft dat ze 'ns speed wil gaan gebruiken, wil ik haar heus wel wat geven, maar een klein lijntje inderdaad van 100 mg ofzo om 'ns mee te beginnen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Telefoon zei:
en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
Klik om te vergroten...

ik las orgie ipv enrgie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
Telefoon zei:
en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
Klik om te vergroten...

ik las orgie ipv enrgie
Klik om te vergroten...

Vanavond. Acht uur. Bij mij thuis.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
Ellesdee zei:
Telefoon zei:
en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
Klik om te vergroten...

ik las orgie ipv enrgie
Klik om te vergroten...

Vanavond. Acht uur. Bij mij thuis.
Klik om te vergroten...

rofl
maak me gek
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
64 % .... is dat weer zo'n bewering of heb je de moeite genomen om een test te laten doen ?


Stonie ..

200 mg is wel een beetje te veel voor jonge maagdelijke meisjes.

Pervert ...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja testen!

aangezien de pep hier in nederland Goed verbuild is laat ik dat altijd testen.


maar oke ik maak bommetjes van 100mg !
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
of bommetjes maken met niets er in en zeggen dat het hele goeie is. de stash eerst achterhouden en kijken hoe ze reageren. als er niets gebeurt, kun je altijd nog een sleutelpuntje aanreiken. hehe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ok beter nieuws dus ..... betere pep kleinere bommetjes.

:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
uuh of niet gewoon echt geven >_< :wave:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken
mijn pep zit op 64% puur
en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer

wegen ieder ongveer 55-65 kilo

en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush

ik dacht aan bommetje van

200mg ?
Klik om te vergroten...

Je kan beter beginnen met snuiven, want dat werkt al na 5-10 min. en een bommetje pas na een half uur. Uit eigen ervaring weet ik dat een bommetje bij mij i.i.g. veel heftiger aankomt dan wanneer ik het snuif.

Begin gewoon met een paar kleine lijntjes, beter te weinig dan te veel, want je kan er altijd nog wat bij doen, maar nooit eraf halen. Laat hun zelf aangeven of ze meer willen of niet, tuurlijk zou ik het wel een beetje in de gaten houden, maar het is belangrijk dat ze hun eigen grenzen leren kennen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."