#1
Lijntje van 150 doen (dat percentage is erg lekker), bijpakken kan altijd nog. Enjoy 



Telefoon zei:en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
Ellesdee zei:Telefoon zei:en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
ik las orgie ipv enrgie
Delirium zei:Ellesdee zei:Telefoon zei:en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
ik las orgie ipv enrgie
Vanavond. Acht uur. Bij mij thuis.
lysergine25 zei:64 % .... is dat weer zo'n bewering of heb je de moeite genomen om een test te laten doen ?
Stonie ..
200 mg is wel een beetje te veel voor jonge maagdelijke meisjes.
Pervert ...
![]()

Telefoon zei:heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken
mijn pep zit op 64% puur
en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer
wegen ieder ongveer 55-65 kilo
en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush
ik dacht aan bommetje van
200mg ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."