Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep & Vermageren , bijkomen

Pep & Vermageren , bijkomen

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kimmerd zei:
Kimmerd zei:
*gaat snel wegen*
Klik om te vergroten...
41 (kleren aan) ..en voor weekend 45!:openmouth:(zonder kleer gewicht^^)
Klik om te vergroten...

tering... hoe lang ben je?
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Klik om te vergroten...

BMI 17 meldt zich :rolleyes:

Ik ben opzich niet ongezond, en ook verre van dood. Veel mensen denken wel dat ik anorexia ofzo heb, wat niet zo is :(
Alle ongewenste lichaamsvetten mogen aan mij gedoneerd worden :P
Klik om te vergroten...

NOEZ :| MY NAAAME . :( khad 'm al 3 jaartjes :<
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Delirium zei:
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Klik om te vergroten...

BMI 17 meldt zich :rolleyes:

Ik ben opzich niet ongezond, en ook verre van dood. Veel mensen denken wel dat ik anorexia ofzo heb, wat niet zo is :(
Alle ongewenste lichaamsvetten mogen aan mij gedoneerd worden :P
Klik om te vergroten...
bmi achterin de 20 (weet nie precies hoeveel, gewicht is wat minder geworden de laatste tijd) wil wel wat delen :wink:
M
Milan74Lid
01-01-2024, 00:00
#4
test
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dumpy zei:
Kimmerd zei:
Kimmerd zei:
*gaat snel wegen*
Klik om te vergroten...
41 (kleren aan) ..en voor weekend 45!:openmouth:(zonder kleer gewicht^^)
Klik om te vergroten...

tering... hoe lang ben je?
Klik om te vergroten...

1m60
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
BMI :15.63
valt best mee uds :wink:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
27.1 hier :( is wel 3 gedaald het afgelopen jaar
denk niet dat ik 'dangerously underweight' ben :tongueout:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
De queteletindex of body-mass index (afgekort BMI) is een index die de verhouding tussen lengte en massa bij een persoon weergeeft. Deze index geeft een idee of de populatie al dan niet een overgewichtsprobleem heeft. BMI kan niet gebruikt worden als predictor voor overgewicht bij een individu, aangezien hij enkel representatief is voor een populatie. Het gevaar van deze index is dat deze enkel rekening houdt met het gewicht van de persoon en niet met de samenstelling (verhouding spier-, bot- en vetweefsel). De queteletindex geldt voor personen ouder dan 20 jaar

Hecht er dus niet teveel waarde aan... :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin; ik heb mijn hele leven al een BMI van tussen de 14 en 16, het is nu 16, en ik ben 1.74m met 48 kilo, en ik ben écht niet dood, in de verste verte niet.
Ik gebruik zelfs geen speed, nu moet ik wel zeggen dat het ook vooral om die rede is, ik heb al bijna geen spiermassa, en ik denk als ik speed zou gebruiken ik de mogelijkheid te lopen zou verliezen ofzo na afloop. Gewoon te riskant voor mij.
Maar.. nee een BMI van 16 is echt niet gevaarlijk hoor, als je gevarrieert en regelmatig eet, dus gewoon gezond, dan is er echt niks aan te hand. Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor extremere dunheid.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

Ik hou ook van kleine meisjes, wat moet ik nou met zon reus :mrgreen:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe, probleem heb ik niet echt. Mijn speedgebruik en eetgedrag compenseren mekaar blijkbaar, weeg altijd keurig rond de 60 met me 1.70 :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
De7ir1um zei:
NOEZ :| MY NAAAME . :( khad 'm al 3 jaartjes :<
Klik om te vergroten...

Leugens. Ik was lekker eerder! :wink:

azgaza zei:
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin; ik heb mijn hele leven al een BMI van tussen de 14 en 16, het is nu 16, en ik ben 1.74m met 48 kilo, en ik ben écht niet dood, in de verste verte niet.
Ik gebruik zelfs geen speed, nu moet ik wel zeggen dat het ook vooral om die rede is, ik heb al bijna geen spiermassa, en ik denk als ik speed zou gebruiken ik de mogelijkheid te lopen zou verliezen ofzo na afloop. Gewoon te riskant voor mij.
Maar.. nee een BMI van 16 is echt niet gevaarlijk hoor, als je gevarrieert en regelmatig eet, dus gewoon gezond, dan is er echt niks aan te hand. Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor extremere dunheid.
Klik om te vergroten...

^ QFT. Af en toe speedgebruik zie ik niet zo'n probleem in trouwens. Ik doe dat zelf ook, en de dag na het snuiven krijg ik altijd immense vreetkicks. Zo eet je het er zo weer aan :) Ik voel me na gebruik van XTC, speed of coke wel altijd schuldig tegenover mijn lichaam :(
l
lostwithoutyouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op de één of andere manier krijg ik altijd trek na het gebruiken van speed of MDMA... Ik val er dan ook niet van af. (In de praktijk betekend dit dus dagelijkse vreetbuien...) alhoewel.. laat ik het erop houden dat ik normaal blijf eten en eigenlijk vrijwel niets merk van het geen honger meer hebben.

Ik betwijfel dan ook of je speed kan gebruiken om af te vallen. Dan moet je denk ik zo weinig nemen dat je geen last krijgt van gewenning en zo.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#14
naja je lichaam reageert er op dus daarom vermager je
dus dat is wel zo
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Klik om te vergroten...

Ik hou ook van kleine meisjes, wat moet ik nou met zon reus :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja ik ook :hearteyes: , lieve kleine schattige blonde meisjes die stiekem helemaal niet zo 'onschuldig' zijn :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stille wateren hebben diepe gronden, geloof me :mrgreen:
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm jullie hebben het nu wel allemaal over het yo-yo effect maar ik ben dus (vroeger) van overgewicht 90kg (ik ben 1.90m) naar ondergewicht 70kg gegaan en ben na het opgeven van het dagelijks gebruik niet zwaarder geworden dan 80kg.

Wat ik er van denk, omdat ik 2 jaar lang elke dag gebruikt heb en bijna niks at, mijn maaginhoud vele malen kleiner is geworden. ik heb na het stoppen ook niet echt de behoefte gehad om veel te eten.

maarja ieder zo zn eigen theory
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#18
eerst val ik af, daarna kom ik aan, maar uiteindelijk kom ik minder aan dan ik ben afgevallen....
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
zat 8 kilo onder mijn normale gewicht en nu na 2 maanden gestopt te zijn zit ik weer bijna op het normale en hoop dat dat zo blijft met behulp van sporten
B
BrokenWingsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss Kittin zei:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat wat je bent afgevallen voornamelijk spiermassa is en geen vetmassa. Zodra je stopt met speedgebruik, dan zal je vetmassa waarschijnlijk dus nog meer in volume toenemen om dat te compenseren, waardoor je dus (nog) zwaarder wordt...
Ik heb dit nagevraagd bij mijn huisarts en heb het ook zelf ondervonden. Ik ben nu sinds augustus gestopt met dagelijks speedgebruik en ben inmiddels ook bijna 15 kg zwaarder geworden. Echt heel blij ben ik hier niet mee, maar om nou om die reden weer dagelijks te gaan snuiven zie ik ook niet meer zitten. Ik leef liever in een gezond lichaam met een paar pondjes meer, dan dat ik weer terug moet naar dat magere speedlichaam vol met vage gezondheidskwaaltjes!
Klik om te vergroten...
Mijn verhaal exact....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."