#1
Kimmerd zei:41 (kleren aan) ..en voor weekend 45!Kimmerd zei:*gaat snel wegen*(zonder kleer gewicht^^)
tering... hoe lang ben je?
Kimmerd zei:41 (kleren aan) ..en voor weekend 45!Kimmerd zei:*gaat snel wegen*(zonder kleer gewicht^^)
Delirium zei:Wacky zei:Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
BMI 17 meldt zich
Ik ben opzich niet ongezond, en ook verre van dood. Veel mensen denken wel dat ik anorexia ofzo heb, wat niet zo is
Alle ongewenste lichaamsvetten mogen aan mij gedoneerd worden :P
bmi achterin de 20 (weet nie precies hoeveel, gewicht is wat minder geworden de laatste tijd) wil wel wat delenDelirium zei:Wacky zei:Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
BMI 17 meldt zich
Ik ben opzich niet ongezond, en ook verre van dood. Veel mensen denken wel dat ik anorexia ofzo heb, wat niet zo is
Alle ongewenste lichaamsvetten mogen aan mij gedoneerd worden :P
Dumpy zei:Kimmerd zei:41 (kleren aan) ..en voor weekend 45!Kimmerd zei:*gaat snel wegen*(zonder kleer gewicht^^)
tering... hoe lang ben je?

Wacky zei:Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!

De7ir1um zei:NOEZ :| MY NAAAME .khad 'm al 3 jaartjes :<
azgaza zei:Wacky zei:Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.
Wat een onzin; ik heb mijn hele leven al een BMI van tussen de 14 en 16, het is nu 16, en ik ben 1.74m met 48 kilo, en ik ben écht niet dood, in de verste verte niet.
Ik gebruik zelfs geen speed, nu moet ik wel zeggen dat het ook vooral om die rede is, ik heb al bijna geen spiermassa, en ik denk als ik speed zou gebruiken ik de mogelijkheid te lopen zou verliezen ofzo na afloop. Gewoon te riskant voor mij.
Maar.. nee een BMI van 16 is echt niet gevaarlijk hoor, als je gevarrieert en regelmatig eet, dus gewoon gezond, dan is er echt niks aan te hand. Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor extremere dunheid.
Supervlieg zei:Safire zei:lal sietse
oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!
Ik hou ook van kleine meisjes, wat moet ik nou met zon reus![]()


Mijn verhaal exact....Ik wil er nog even aan toevoegen dat wat je bent afgevallen voornamelijk spiermassa is en geen vetmassa. Zodra je stopt met speedgebruik, dan zal je vetmassa waarschijnlijk dus nog meer in volume toenemen om dat te compenseren, waardoor je dus (nog) zwaarder wordt...
Ik heb dit nagevraagd bij mijn huisarts en heb het ook zelf ondervonden. Ik ben nu sinds augustus gestopt met dagelijks speedgebruik en ben inmiddels ook bijna 15 kg zwaarder geworden. Echt heel blij ben ik hier niet mee, maar om nou om die reden weer dagelijks te gaan snuiven zie ik ook niet meer zitten. Ik leef liever in een gezond lichaam met een paar pondjes meer, dan dat ik weer terug moet naar dat magere speedlichaam vol met vage gezondheidskwaaltjes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."