Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat kan 1 pilletje nou kwaad?

wat kan 1 pilletje nou kwaad?

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
het ergste lijkt me dat je er niets van voelt, kut slaapt, niet slaapt of het gevoel niet lekker vind, maar dat kan ik me niet voor stellen...
O
Oom KlaasLid
Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush.

'k zal vast nog wel wat vergeten.
V
VivaLaBlondeLid
je moeder bellen en zeggen dat je van d'r houdt enzovoorts.

Koop een EZ-testje, als die paars uitslaat een halfje van je pilletje nemen, als 't een andere kleur is, gewoon niet slikken en door zoeken. Zo is het risico op een nare avond in ieder geval een stuk kleiner. EZ-testjes zijn gewoon verkrijgbaar in de smartshop of op internet.
L
LsdimiLid
Oom Klaas zei:
Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush.

Klik om te vergroten...

ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk :) ...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo ..
L
LsdimiLid
ik heb er nu toch maar 1 gekocht. is een witte batman met het logo aan bijde kanten misschien dat ik vanavond eens een halfje probeer om es te testen :)
O
Oom KlaasLid
Lsdimi zei:
Oom Klaas zei:

Klik om te vergroten...

ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk :) ...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo ..
Klik om te vergroten...

't Ligt er toch echt aan wat er in je pil zit, er zijn genoeg stoffen die je in een pil kan stoppen ter grootte van een xtc pil en die je dood kunnen maken.
P
Paddo100Lid
Oom Klaas zei:
Lsdimi zei:
Oom Klaas zei:

Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

't Ligt er toch echt aan wat er in je pil zit, er zijn genoeg stoffen die je in een pil kan stoppen ter grootte van een xtc pil en die je dood kunnen maken.
Klik om te vergroten...

idd, arsenicum , rattenkruit weet ik veel wat je allemaal hebt. :P

alleen stopt niemand erin. als ik ze maak, ik verkoop ze aan sjaakie, sjaakie verkoopt ze aan joopie. joopie neemt hem, joopie gaat dood ze gaan naar sjaakie en sjaak gaat naar mij en ben ik ook zo goed als dood als je de verkeerde tegenkomt.
L
LsdimiLid
wel ik heb er besteld bij een kennis van me. ik laat jullie dan even weten welke het zijn (logo, kleur) misschien dat iemand er dan iets meer over weet. ik weet dat je niet altijd kan afgaan op het logo en kleur. maar je weet maar nooit :)
O
Oom KlaasLid
Lsdimi zei:
wel ik heb er besteld bij een kennis van me. ik laat jullie dan even weten welke het zijn (logo, kleur) misschien dat iemand er dan iets meer over weet. ik weet dat je niet altijd kan afgaan op het logo en kleur. maar je weet maar nooit :)
Klik om te vergroten...

Daar heb je niets aan, dus om daarvan je maatstaf te maken om te kijken of je pil veilig is heeft totaal geen nut. Beter gooi je je pil in de lucht en vang je 'm op, ligt de pil op de kant van het logo dan is ie goed, zie je 't logo dan is 't niet goed, op die manier heb je meer kans om er zeker van te zijn.
L
LostLid
of je besteld er 2 en geeft er 1 aan een zwerfkat kijk hoe die reageert
als die zijn staart achterna loopt zijn ze goed
J
JordgubbLid
Achwelja, dierproeven zijn net zo illegaal als XTC dus wat maakt nog het verschil he
P
Paddo100Lid
Lsdimi zei:
ik heb er nu toch maar 1 gekocht. is een witte batman met het logo aan bijde kanten misschien dat ik vanavond eens een halfje probeer om es te testen :)
Klik om te vergroten...

pff...

neem nooit een halfje... tenzij je weet dat ze echt super goed zijn 150mg + oid.

Halfje merk je denk niks van, gewoon hele droppen :)
C
Chris PontiusLid
tis ze eerste keer, vind het niet meer dan verstandig.
V
Vaste klantLid
Als je een pil hebt en je laat hem testen en er blijkt alleen maar mcpp in te zitten (of half mcpp en half mdma) kan je de pil dan ook als prettig ervaren ? bijvoorbeeld als je gewoon thuis bent en geen feestje? Of is mcpp gewoon een klote drug die niet leuk is?
W
WackyLid
Dat is mogelijk ja.
Het is per persoon verschillend hoe je op mcpp reageerd, ook is de dosis heel erg van belang.
Ik heb eens een mcpp pilletje gehad, (op het moment van inname nog niet bekend natuurlijk) en al was het duidelijk niet wat het moest zijn, het was ook niet echt een slechte ervaring. Ik voelde me een beetje vreemd, de eurforie was er niet echt, de energie ook niet echt, het empathische gevoel wel, verder gewoon een beetje vreemd. heb eventjes een beetje moeten kotsen, maar dat was maar kort (en dat is bij mdma zelf ook niet heel vreemd).
Ik had er echter maar 1tje op, een maat van me had er toen 3 op, en die voelde zich wel echt slecht.
A
AlliceDLid
www.pillreports.com kan je ook nog chekken. Het kan misschien zo zijn dat er toch nog iets anders in je pil zit maar nu kan je misshcien alvast oordelen.
C
Chris PontiusLid
Mr.Vanderkart zei:
gewoon droppen, dood ga je toch niet en as het niks is leer je drvan. zo test ik altijd aangeboden snacks. :wave:
Klik om te vergroten...
tot je een keer rattengif krijgt...
M
Mr.VanderkartLid
gewoon droppen, dood ga je toch niet en as het niks is leer je drvan. zo test ik altijd aangeboden snacks. :wave:
J
JordgubbLid
Lol. Goed dan haal ik geen pillen bij jou :)
J
JordgubbLid
Kamekameka...

Rattengif.. Welke oelewapper stopt dat nou in een XTC pil? Dat gebeurt toch niet echt lijkt me. Tenzij je echt een mensenhatende drugshandelaar bent, al lijkt het mij toch niet handig om al je klanten te vermoorden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."