#1
het ergste lijkt me dat je er niets van voelt, kut slaapt, niet slaapt of het gevoel niet lekker vind, maar dat kan ik me niet voor stellen...
Oom Klaas zei:Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush.
'k zal vast nog wel wat vergeten.
Lsdimi zei:Oom Klaas zei:Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush.
'k zal vast nog wel wat vergeten.
ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo ..
Oom Klaas zei:Lsdimi zei:Oom Klaas zei:Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush.
'k zal vast nog wel wat vergeten.
ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo ..
't Ligt er toch echt aan wat er in je pil zit, er zijn genoeg stoffen die je in een pil kan stoppen ter grootte van een xtc pil en die je dood kunnen maken.
Lsdimi zei:wel ik heb er besteld bij een kennis van me. ik laat jullie dan even weten welke het zijn (logo, kleur) misschien dat iemand er dan iets meer over weet. ik weet dat je niet altijd kan afgaan op het logo en kleur. maar je weet maar nooit![]()
Lsdimi zei:ik heb er nu toch maar 1 gekocht. is een witte batman met het logo aan bijde kanten misschien dat ik vanavond eens een halfje probeer om es te testen![]()
tot je een keer rattengif krijgt...Mr.Vanderkart zei:gewoon droppen, dood ga je toch niet en as het niks is leer je drvan. zo test ik altijd aangeboden snacks.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."