Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lsdimi zei: Oom Klaas zei: Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush. 'k zal vast nog wel wat vergeten. Klik om te vergroten... ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk ...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo .. Klik om te vergroten... het kan wel.. als er in de pil dingen zitten die er niet mogen inzitten of heel weinig. (vb hoge dosis rattevergif), vb; een fout bij het maken ervan ofzo. bij het kopen van de pil ziet je natuurlijk niet wat er allemaal inzit.. het komt niet veel voor, maar blijven opletten hé! Hier in belgië kan je het natuurlijk niet testen.. wel kut.. nuja... zoveel pillen neem ik niet, ben meer aan speed met speed kan je goed doseren, met pillen niet want je weet niet hoe sterk 1 pil is. maar wel blijven opletten !"
"Kees Klapkaak zei: No fucking way! En als ze het toch doet, mag ze bij hem blijven " de SLET" ! Andersom zou ik het ook nooit kunnen flikken als het echt een relatie was! Klik om te vergroten... maak een deal, als zij naar die bekende artiest gaat waar ze een oogje op heeft. mag jij dan naar een bekend model ofzo gaan die jij nog lekker vind. kdenk dat ze rap ga thuisblijven hoor, tenzij ze het niet er zou vinden... maar dat betwijfel ik zou je het dan doen? :P"
"Drientje zei: skunkopaat zei: Drientje zei: Wat zijn jullie monogaam. Klik om te vergroten... Excuse me? Zou jij je vriendje ff ''uitlenen'' ? Klik om te vergroten... Waarom niet? Liefde en lust zie ik als twee separaate dingen. Dat het samenkomt in een relatie is wat anders. Het woord uitlenen inpliceert namelijk dat het bij je terug komt, je leent het voorwerp/persoon maar die blijft in jou bezit (als je van bezit kunt spreken bij een persoon). Klik om te vergroten... Seks zonder liefde? das tog lang niet zo goed dan seks met iemand waarvan je houd? Als ik teveel gedronken heb of als ik heel weg in mijn hoofd ben van de dope kan dat wel gebeuren want dan denk ik daar allemaal niet egt aan. Maar nuchter... moet ik tog wel wat voelen voor de andere persoon, want zonder liefde is het juist puur voor de seks en niets anders, daarbij zou ik me tog slecht en gebruikt voelen. Ze doen het niet omdat ze je graag hebben ofzo maar gewoon om tot hun trekken te kunnen komen meer niet.... dusjaaaaaaaaaaa liever seks met liefde voor iemand."
"candygirl zei: Ik zou ook niet met jan en allemaal sex kunnen hebben. Er moet minstens een klik zijn.... is die er niet... dan geen sex Klik om te vergroten... dat nu ook weer niet met iedereen, hehe kweet wat je bedoelt, de aantrekkingskracht hebben tot iemand. ja das idd wel belangrijk om seks te hebben"
"Wraad nemen doe ik ni rap. Maar als hij me zooo hard zou gekwetst hebben, dan mss wel, het is ook te zien wat hij juist allemaal gedaan heeft.... Kzou dan gewoon veel met zijn beste vriend afspreken en zijn hoofd proberen zot te krijgen van me zodat hij meer bij mij is dan bij mijn ex. EN veeeele liever tegen hem zijn dan dat je tegen je ex was. Zodat je ex het ook eens voelt hoe het is als ze niet meer om je geven of om gedumpt te worden (niet hetzelfde als je lief je dumpt, maar kdenk dat het tog ook zeer doet om je beste vriend kwijt te graken die je al zolang kent en al die herinneringen die je gehad hebt met elkaar azo...). En de geheimtjes die hij vertelt heeft aan jou toen dan hij in een dronke-toestand was op een feestje ofzo (meestal zeggen ze dan dingen die ze anders noois zouden vertellen en dat bijna niemand weet.) aan iedereen die hij kent vertellen... oftewel iets minder grofs natuurlijk....... :P Voor dat te doen moet hij me egt HEEEEL HARD gekwetst hebben hoor, waar ik dan egt kapot van ben. Zoon bitch bennek nu ook weer ni dat ik bij mijn ex zoiets zou doen zonder dat hij me egt hard gekwetst heeft ofzo. ookal kwetst hij je ni hard, maar het doet wel pijn als het gedaan is met je vriendje maar het betekent dan dat hij niet de ware is hé voor jou, beter verder gaan met je leven zonder je kostbare tijd te verspillen aan een jongen! Maar als hij je egt HARD gekwetst heeft, mag je hem wel eens HARD terug pakken! Mss dat hij daar dan iets uit leert en 2 keer ga denken voor hij terug zoiets doet bij iemand anders. Wij meisjes mogen ons ook niet laten doen hé!"
"026chickie026 zei: en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden Klik om te vergroten... oh ja egt om een hekel te krijgen... En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank..... zijn dat dan nog mannen? ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen. Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren" en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf. Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste"
"Pwn3D zei: Natuurlijk is het dat waard, waarom zou je anders speed nemen... Klik om te vergroten... idd! als je wilt slapen moet je maar geen speed nemen hé"
"Oom Klaas zei: Speed laat je spieren erg aanspannen, in combinatie met heftig dansen kan dat lekkere krampen opleveren. Niet onlogisch dus. Klik om te vergroten... Wat ik veel heb is als ik speed heb gedaan in een vriend zijn huis, gewoon gezellig gezeten en gepraat dat de volgende dag al mijn spieren stijf zijn, ookal heb ik geen fysieke inspanning gelevert ofzo"
"Oom Klaas zei: Joint roken en speed samen kan voor sommige mensen af en toe zeer slecht vallen. Het bonken klinkt als caffeine (dus versneden) maar hoeft natuurlijk niet. Tsja over de kwaliteit kan je zo niet veel zeggen. Klik om te vergroten... Als ik die 2 combineer wordt ik altijd zooo paranoia! paranoia kan wel leuk zijn en lachen, maar niet als het te erg wordt, je maakt jezelf dan gek :P"
"Jossie90 zei: Zeepbel zei: Pwn3D zei: Gestoord. :P Klik om te vergroten... Heel lichtjes maar... Klik om te vergroten... Is knabbelen op pilletjes XTC niet funest voor je gebit? Pure cafeïne is trouwens echt verschrikkelijk goor; ls je dat lekker vind klopt er iets niet Klik om te vergroten... het voordeel van je pillen kapot bijten is dat het rapper werkt. het nadeel is natuurlijk de smaak.. nuja het is het een of het ander hé"