Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OtherShore zei: Ik heb niet zozeer een mening 🙂 maar dit is wat ik zie: Er zit dus een belangrijk voordeel aan je gebruik: gewichtsverlies. En een paar grote nadelen: afhankelijkheid, controleverlies, slaaptekort, geldverspilling (en waarschijnlijk meer). Klik om te vergroten... Vooral risico op gezondheidsproblemen zie ik al groot nadeel. Veel groter dan geldverspilling. OtherShore zei: 0Als je stopt ga je weer aankomen, maar 3-mmc blijven gebruiken is echt geen optie. Klik om te vergroten... Dit vooral. -27kg door gebruik van 3mmc is voor TS echt niks om fier op te zijn. 1) de kilo's komen terug 2) het is grotendeels spieren en vocht ipv vet die weg is 3) Het is gewoon niet door gezond te leven @ts. Leef niet verder in de illusie waarin je fier bent met -27kg. . Je bent beter af met "maar" min 17kg ofzo zonder drugs dan dit."
"OtherShore zei: Speed is geurloos en je wordt er niet misselijk van, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat het speed was. Verder wordt er veel gesjoemeld met 3-mmc en 4-mmc, dus het is ook onwaarschijnlijk dat je echte 3-mmc of 4-mmc had. Op basis van de informatie die je hier geeft kunnen we alleen maar raden wat het dan wel was en dat heeft niet zo veel zin. Mag ook niet trouwens, volgens de regels. Dit valt onder het kopje speculeren. Een les voor de volgende keer: laat je spullen altijd testen. Klik om te vergroten... Als het gewassen speed is ja. Speed zo van straat is echt niet geurloos."
"Shinyzappy zei: Straat speed is heeft vaak lichtelijk een chemisch geurtje maar ik vind t heerlijk ruiken , speed in t algemeen vind ik heerlijk😆 Klik om te vergroten... God nee. De comedown is niks voor mij. 12u wachten tot je kunt slapen, en terwijl niks mogen bijpakken 🤣"
"1. 4mmc 2. 2cb-fly 3. cocaïne"
"Er valt niks te zeggen over Miauw. De glorie periode lijkt voorbij. Veel teveel dealers met versneden spul, verhalen dat 3m vroeger veel beter was, etc etc... Plus, het is een (te) verslavend goedje voor sommige mensen. Zorg dat jij er geen slachtoffer van wordt."
"@Zeehond , verklaar wat grappig is dan? 🤔"
"Saaiedrugslozezak zei: Beste forumleden, Graag wil ik jullie enkele eerlijke vragen stellen over drugs en jullie gebruik daarvan. De titel lijkt mij duidelijk. Ik vraag me al geruime tijd af of ik wel gelukkig kan zijn zonder drugs. Bestaat geluk zonder drugs wel? Graag zou ik zoals vroeger wel weer gaan geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar dat drugs zo groot is tegenwoordig, doet anders vermoeden. Ik kreeg te horen dat meer kleur had en heftiger was. En sindsdien zie ik mijn leven zonder drugs geregelde als grijs en suf. Blijkbaar heb je drugs nodig om iets te bereiken in je leven. Om mee te komen met de rest, populair te zijn en dingen écht te ervaren. Jezelf zijn zonder middelengebruik is niet meer genoeg, iets dat ik zo jammer vind. Alcoholgebruik ben ik ook mee gestopt, omdat die associatie met gedragveranderende middelen mij helemaal gek maakte. Dat maakt mij dus nu echt een saaie drugsloze zak in jullie ogen, vandaar mijn gebruikersnaam. Drugs zegt toch echt dat alles wat ik ooit beleefde en nog ga beleven zonder drugs. Ik wil het liefst helemaal geen drugs gebruiken omdat ik dat niet bij mezelf vind passen. Ik vind de handel erin duister en kwaadaardig, ik blijf graag mezelf. Al vind ik leven in een drugssamenleving als deze in Nederland wel erg lastig. Dus veel zorgen dus. Het is daarom een beetje een egoïstisch topic misschien. Maar als jullie met mij mee zouden denken dan wordt dat gewaardeerd. De volgende vragen kunnen misschien een beetje helpen om het concreet te maken; 1) Zijn jullie het er mee eens dat een leven zonder drugs suf en kleurloos is ten opzichte van een leven met drugs? Klik om te vergroten... Nee. Het geluk van drugs is allebehalve echt geluk. Saaiedrugslozezak zei: 2) Zouden jullie een voorstander zijn voor een levensbeëindigings traject voor drugsloze mensen zoals ik? Wij leven zonder drugs toch niet echt? Klik om te vergroten... Nee. Saaiedrugslozezak zei: 3) Is eens een drugsgebruiker, altijd een drugsgebruiker? Of heeft mijn vriend altijd drugs in zijn hoofd en in gedachten? Klik om te vergroten... Nee, klopt niet. Als ik kijk naar mijn eigen kan ik echt wel stellen dat ik geen drugs meer nodig heb. Saaiedrugslozezak zei: 4) Is drugs de belangrijkste stap die men kan zetten in zijn/haar leven? Is die stap belangrijker dan de studie of beroepskeuze... Dan trouwen of bijvoorbeeld kiezen welke vrienden je hebt? Klik om te vergroten... Nee. Het beginnen met drugs is vaak een impulsieve keuze imo. Saaiedrugslozezak zei: 5) voelen jullie je hoger dan mensen die geen drugs gebruiken, omdat jullie een hogere vorm van levensgenot kennen? Klik om te vergroten... Nee. Saaiedrugslozezak zei: 6) Is mijn leven een gemiste kans zonder drugs? Klik om te vergroten... Nee. Dat is iets wat drugs je wijsmaakt. Saaiedrugslozezak zei: 7) Weten jullie, gebruikende mensen, wel nog steeds hoe het is om geluk zonder drugs te ervaren? Klik om te vergroten... Ja hoor. Ik ben zelf gelukkiger nu dan toen ik gebruikte. Saaiedrugslozezak zei: Of vergelijken jullie alles met drugsgeluk? Klik om te vergroten... Nee. Saaiedrugslozezak zei: Is het iets dat jullie eigenlijk niet meer kennen, sinds jullie eerste gebruik? Klik om te vergroten... Ik ben gelukkiger dan toen ik drugs nam. Saaiedrugslozezak zei: Beschouwen jullie drugsgeluk als de ultieme vorm van geluk, dat zo buitenaards en bijzonder is dat het letterlijk álles te boven gaat? Klik om te vergroten... Nee. En dat zou niemand moeten doen. Saaiedrugslozezak zei: Groet, Een anonieme drugsloos persoon. Klik om te vergroten... Ik hoop dat je ook ooit geluk kunt kennen zonder drugs. Het is het echt waard imo."
"Leuker zou zijn als iedereen ook effectief post waarom het nr 1 is, zoals TS vraagt. Ja, ik heb het ook niet gedaan. Mea culpa."
"Saaiedrugslozezak zei: Dank voor de reactie! Maar kan je dan wel stellen dat jij op een of andere manier wel drugs nodig had, om goed door te kunnen gaan met je leven? Klik om te vergroten... Nee. Ik ben er impulsief aan begonnen. Onder invloed van drugs (en foute vrienden) was ik er toenindertijd ook vn overtuigd dat mijn leven was zoals het hoorde te zijn. Maar dat maakt elke verslaafde zich wel wijs denk ik. Saaiedrugslozezak zei: Is eenmaal gebruik minimaal een must om aansluiting te vinden of populair te zijn. Of gebruikte je enkel voor jezelf? Klik om te vergroten... Altijd nieuwssgierig geweest wel ja. Ik deed het puur daarom. Wat mensen van mij vinden maakt me niet zoveel uit. Saaiedrugslozezak zei: Dat doet mij dan wel vermoeden dat drugs iets buitenaards en ongeëvenaard goeds is dat nergens op deze aarde kan worden gevonden behalve in drugs Klik om te vergroten... Wat jij vindt in drugs, vinden andere mensen in seks, games, sporten, etc.."
"Als je spreekt over psychedelica zullen sommige mensen wel netto positief kunnen antwoorden. Maar iemand die puur stims gebruikt heeft zie ik dat niet zo snel doen."