Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noem je jouw (huidig) gebruik?

Hoe noem je jouw (huidig) gebruik?

116 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu : benzo hooked.
Ik ben gestopt, en moet even door een zure appel heen bijten. En oooo wat is deze appel zuur! Etizolam! Bah.
De benzocrash. Aan velen bekend hier op DF. Ik wil, en zal er vanaf komen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat begrijp ik. Ik heb ook zo van die omstandigheden.
Alleen worden die omstandigheden nog veel gecompliceerder als ik te vaak en teveel drugs gebruik....
Die omstandigheden worden never nooit opgelost door middelen gebruik.
Een slechte toestand los je met middelen dus niet op. Nee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Nu : benzo hooked.
Ik ben gestopt, en moet even door een zure appel heen bijten. En oooo wat is deze appel zuur! Etizolam! Bah.
De benzocrash. Aan velen bekend hier op DF. Ik wil, en zal er vanaf komen!
Klik om te vergroten...
Zwaar kut. Hoop dat je snel afkickt.

Waarom ben je eigenlijk met benzo's begonnen terwijl je weet dat bijna er aan verslaafd raakt ?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Recreatief gebruik ook al gebruik ik de laaste 3 maanden wel wat meer, doordat ik ff in de ziektewet zit, oftoewel, ketamine analoog en dan lekker game.

en het liefst 2x per maand trippen

wel onbewust (verslaafd) geraakt aan benzo’s maar daar nu al 5 dagen geen van op
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Als je je (huidige) drugsgebruik zou beoordelen qua waarvoor en hoe vaak je het gebruikt, hoe zou jij het noemen?

Ik noem mezelf functioneel verslaafd. Ik kan mijn noodzakelijke dingen in de week en maand wel doen maar verder wel iedere dag iets nodig. Dat op momenten dat ik genoeg ervan heb de nuchterheid ook als een state of mind of space ervaar na langdurige gebruik.
Klik om te vergroten...
Recreatief. Gebruik maar zelden nog eens.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Zwaar kut. Hoop dat je snel afkickt.

Waarom ben je eigenlijk met benzo's begonnen terwijl je weet dat bijna er aan verslaafd raakt ?
Klik om te vergroten...
Omdat ik weer zo slecht sliep begon ik met die verrekte etizolam.
Niet eens zo veel.
Maar wel zeer merkbare afkick. Bah.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
I feel like flying
Then I feel like frying, then
I feel like dying
Only once the drugs are done
That I feel like dying
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat dit nou exact de reden zijn, waarom ik weleens wat neem.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Actief.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Verslaafd. Voor een langere tijd al op en af, maar tegelijkertijd pas een redelijk korte periode, en heb aan verschillende middelen gezeten. Maar nu is het de hoogste tijd om aan mezelf te werken. Dit begint eind deze maand al(😟) in klinische opname!
Maar tot die tijd ben ik stappen aan het zetten waar ik kan. Daarnaast blijf ik toch ook maar gewoon het beste maken van de situatie πŸ˜…βœŒπŸΌ en ook het beste maken van mn dagen tot die tijd. Ook hier bijvoorbeeld. Lekker plekkie om voor nu ook gezellig te houden 😜 De minder gezellige posts komen tegen die tijd waarschijnlijk wel πŸ˜‚πŸ₯΄πŸ€
CuriousExplorer zei:
Actief.
Klik om te vergroten...
Hahahaha man man wat politiek correct zeg, zo beknopt moet ik ook maar eens proberen te posten🀣 ach, niet voor mij weggelegd haha, dat weet ik nu al

Maar, OT: actief dus πŸ˜‚πŸ˜…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Verslaafd. Voor een langere tijd al op en af, maar tegelijkertijd pas een redelijk korte periode, en heb aan verschillende middelen gezeten. Maar nu is het de hoogste tijd om aan mezelf te werken. Dit begint eind deze maand al(😟) in klinische opname!
Maar tot die tijd ben ik stappen aan het zetten waar ik kan. Daarnaast blijf ik toch ook maar gewoon het beste maken van de situatie πŸ˜…βœŒπŸΌ en ook het beste maken van mn dagen tot die tijd. Ook hier bijvoorbeeld. Lekker plekkie om voor nu ook gezellig te houden 😜 De minder gezellige posts komen tegen die tijd waarschijnlijk wel πŸ˜‚πŸ₯΄πŸ€
Klik om te vergroten...

Succes met de opname alvast!
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Succes met de opname alvast!
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bezig
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaande
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soms een uppertje soms een downertje.
Just like life 😎.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Krypt0nite zei:
Soms een uppertje soms een downertje.
Just like life 😎.
Klik om te vergroten...
Elke upper kent z'n downer 😎✌️
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn huidig gebruik is uniek in zijn grillen en nukken naargelang de gebruikte stoffen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op zijn einde
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Begin zonder einde
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Seksverslaving is een echt iets en zeker niet een gezonde hobby

Ik ken een jonge vrouw die haar kindje verloren was, sloeg psychisch helemaal door en was keihard doorgesnoven en neukte het liefst 10 mannen per dag, was echt eng om te zien
Klik om te vergroten...
Excuus.
Ik bedoelde leuke seks, ook als de frequentie hoger is of de persoon meer promiscue is dan sociaal acceptabel, mensen die vreemdgaan (en eikels / bitches zijn) en zich achter de term 'verslaving' verschuilen.

Natuurlijk niet bedoelt om te relativeren dat er mensen zijn die zich met gebruik van drugs zelfs-destructief gedragen, of nadat ze zoiets verschrikkelijks hebben meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."